دسته‌ها
دوست پسر دوست دختر دوستی نامشروع رابطه ی دوستی رل

یه حسی بهم میگه دوست دخترم دوسم نداره

گنه

ddd

یه حسی بهم میگه دوست دخترم دوسم نداره

سلام و خسته نباشید!!!
احساس میکنم دوست دخترم منو دوس نداره چیکار باید بکنم؟
من خیلی دوسش دارم.
یه چیز دیگه. ما الان  ۴ماهه با هم دوستیم ولی من بدترین کارم با اون دست دادن باهاش بود.آیا بازم با اینکه دوستیمون در حد پیام بازیه(تلگرام)گناهه؟

پاسخ :

سلام دوست عزیز

کارتون از پایه اشتباهه ! منظورم دوستی با یه دختر هستش . شما به چه منظوری با اون دوست شدید ؟ ازدواج ؟ حتی اگه به قصد ازدواج هم دوست شدید بازم سرانجامی نداره . چون چنین دخترانی قابل اعتماد نیستند .

کاری که آغاز اون با اشتباه شروع بشه مشخصه که آخر و عاقبتش چی میشه دیگه

فرض کنیم شما با اون ازدواج کردید . هیچ نگرانی ندارید که بعد از ازدواج یکی دیگه بهتر از شما ،حالا چه از لحاظ ظاهر یا وضعیت مالی و اجتماعی ، اونو جذب کنه ؟! توجه داشته باشید که اون الان خارج از عرف اجتماعی و دینی با شما دوست شده . تازه اجازه داده بهش دست بزنید !!!

فکر نمی کنید اگه یه شخص پولدارتر یا خوشتیپ تر باهاش دوست بشه اون اجازه میده که از این حد جلوتر بره ؟! فعلا شما رو در همین حد دست دادن قابل میدونه !

این که میگید شما رو دوست نداره دو تا حدس میشه زد :

اول حدس خوب :

شاید به اشتباهش با دوستی با یه پسر پی برده و قصد داره دوستی با شما رو قطع کنه . که اگه این طور باشه بهترین کار رو کرده .

حدس بد :

شاید یکی بهتر از شما رو پیدا کرده ! و برای همین هست که زیاد شما رو تحویل نمیگره . شاید هم از قیافه یا شخصیت اجتماعی یا وضعیت مالی شما زیاد راضی نیست . دلیل این هم که با شما به هم نمیزنه اینه که از رابطه با فرد جدید مطمئن نیست می خواد اگه اون کنار رفت شما به عنوان یه زاپاس براش باشید . شاید هم به این افتخار می کنه که تونسته دو پسر رو جذب کنه و به دنبال جذب پسرهای بیشتری هم هست .

شاید بدبینانه باشه ولی احتمالش که صفر نیست !

دوست دارم همه ی فرض ها رو مطرح کنم تا شما بهتر تصمیم بگیرد :

فرض کنیم بعد از مدتی از این دختر خسته شدید و رفتید سراغ یکی دیگه ، می دونید این دختر در ازدواج مشکل پیدا می کنه ؟ چون با شما دیده شده یا با شما در ارتباط بوده پس خواستگاران کمتری هم خواهد داشت .

خود شما با چنین دختری که قبلا با یکی دیگه دوست بوده و معلوم نیست دوستی اونا در چه حدی بوده ، ازدواج می کنید ؟

اگه بفهمید اون دختر خیلی راحت با یه پسر دیگه ارتباط بدنی داشته چی ؟

اگه کلاه خودتون رو قاضی کنید راضی نیستید که وقتی تو خیابون با همسرتون راه میرید نگاه بقیه به شما نگاهی تمسخر آمیز باشه . تحمل نمی کنید اگه به گوشتون برسه که زن فلانی قبلا با فلانی و فلانی یه سر و سری داشته !

حتما میگید من در انتخابم دقت می کنم که چنین بلاهایی سرم نیاد ! ولی اگه در دوران مجردی همه مثل شما رفتار کنند فکر نمی کنید پیدا کردن دختری که با هیچ پسری دوست نبوده سخت میشه ؟

به نظر من دوستی با این دختر رو قطع کنید و کمک کنید یک دختر به جمع دخترایی که در آینده به عنوان دختری که گذشته سالمتری داشته اضافه بشه  و ازدواج راحت تری داشته باشه .

اگه واقعا این دختر رو می خواید و در شرایطی هستید که موقعیتش رو دارید رابطه تون رو رسمی کنید . اگه میگید که الان وقتش نیست و نمی تونم و … با خودتون صادق باشید و قبول کنید که از سرانجام رابطه با این دختر مطمئن نیستید .

همه ی این مطالب که گفته شد صرفا نظر من است

موفق باشید .

گنه

ddd

4 دیدگاه دربارهٔ «یه حسی بهم میگه دوست دخترم دوسم نداره»

هر روز با هم در تماسیم ولی حدود یه هفته ای هست کمتر چون شرایط کاری من هم تغییر کرده نمیتونم تو محل کار تماس برقرار کنم خیلی خوب با هم پشت تلفن حرف میزنیم و… همدیگرو هم میبینیم همه چی اوکی ولی تغییرات و میشه دید ۲ماه اول تا وارد خونه میشدم تو بغلم میومد و دیگه هیچ چیز و هیچ کس براش مهم نبود تا زمانی که برم تو بغل میموند و رابطه نزدیکی برقرار میکرد و…
همش اصرار میکرد پیشش بمونم شب و…
الان که میرم پیشش همش در حال tv نگاه کردن و اون صمیمیت ۲ماه اول نیست دیگه چی بشه مثلا هفته ای یکبار پیشنهاد رابطه نزدیکی بده اونم همش میگه حسی ندارم و…
دیگه اهمیتی که بهم میداد و نمیده به حرفام مثل قبل گوش نمیده تحمل نداره تا حرف میزنم میگه کافیه من حوصله ندادم
و اینکه قبل رابطه ای که با من برقرار کنه با یکی از همکاراش نزدیک ۱سال و چند ماه همخونه بوده و عاشق اون شخص بوده حدود ۵ماه از اون رابطه میگذشت که با من اشنا شد یکبار بهش گفتم بخاطر اون طرف که با من اینطور برخورد میکنه گفت نه اون رابطه تموم شده دیگه و اصلا براش مهم نیست حتی اون طرف ۲بار سر راهش قرار گرفته و این رد کرده و گفته با کسی در ارتباط و… هر اتفاقی می افتاد به من میگفت

سلام من نزدیک ۴ماه با یه خانمی آشنا شدم ۲ماه اول همه چی خیلی خوب بود صمیمیت، ابراز علاقه، رابطه نزدیکی و… هر روز همدیگرو می دیدیم مگر اینکه مسافرتی داشته باشیم و یا…
یعنی دوست دخترم همش میگفت بیا ببینمت دلتنگتم و ابراز علاقه و…
حدود ۲ماه همه چی تغییر کرده دیگه مثل قبل نیست تا میخوام راجب رفتارش حرفی بزنم بحث و قطع میکنه و اصلا شوق قبل و نداره و دیگه بهم نزدیک نمیشه و بهم میگه نمیدونم چرا اینجوری شدم از سرد شدن رابطه نزدیکیش بهم میگه و…
من مطمئنم با کسی دیگه ای تو رابطه نیست از صبح تا شب تو شرکت و بعدشم که میاد خونه من میرفتم می دیدمش و یه ۲ساعتی کنار بودم و بعدش میخوابید و این تکرار میشد یعنی هر روز همین بود از اینکه کسی تو زندگیش نیست مطمئنم خیلی زن خوبی نمیدونم چرا تغییر کرده اینقدر و واقعا من نمیدونم چیکار باید کنم که مثل قبل شه

سلام من نزدیک یک سال هست ک با ی پسری در ارتباطم و واقعا عاشقشم ولی نمیدونم اون منو واقعا دوست داره یا ن ولی خودش ک میگه جز من هیچکسو نمیخواد حتی با مادرم صحبت کرد و منو ب خانوادش معرفی کرد ولی اون با دخنرای زیادی قبل از من در ارتباط بوده و من چند وقت پیش فهمیدم ک با کلی دختر چ از موقعی ک با من بوده و چ قبل از اون رابطه ی جنسی داشته ولی تا چند وقت پیش درخواستی نداشت من با اینکه فهمیدم ولی نتونستم ازش جدابشم من دوبار تو تایم مدرسه باهاش رفتم خونش ولی باهام کاری نکرد فقط تو بغلش خوابیدمو بوسیدمو بالا تنمو لمس کرد ولی اولش من موافق نبودم ک بالا تنمو ببینه و دست بزنه ولی رابطه ی جنسی ازم نخواست تا چند وقت پیش ک گفت چون تو نیازامو فراهم نمیکنی منم مجبورم برم با یکی دیگه ک نیازمو برطرف کنه منم قبول کردم ک باهاش رابطه جنسی برقرار کنم ولی رابطه مقعد در مدارس ولی من میترسم از اینکه ولم بکنه و اینکه من هرجا خوندم این رابطه پرخطره و نمیخوام بیماری بگیرم لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام ، شما وابسته شدید و به همین دلیل فکر میکنید فقط اون پسر میتونه شما رو خوشبخت کنه !
توصیعه میکنم اعتماد به نفس خودتان را افزایش دهید و با یک فرد خیلی بهتر و با شخصیت تر آشنا بشید چون شما لایق بهترین ها هستید.

پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *