دسته‌ها
ترک خودارضایی

آیا خودارضایی مضر است؟

آیا خودارضایی مضر است؟

آیا خودارضایی مضر است؟

آیا خودارضایی مضر است؟
آیا خودارضایی مضر است؟

که استمناء؟
چرا مردم جلق زدن؟
است استمناء عادی؟
است استمناء مضر است؟

گنه

ddd

استمناء خود تحریک اندام تناسلی برای رسیدن به برانگیختگی جنسی و لذت بردن، معمولا به نقطه اوج لذت جنسی (اوج جنسی) است. این است که معمولا با لمس، نوازش، و یا ماساژ آلت تناسلی مرد یا چوچوله تا به اوج لذت جنسی است به دست آورد انجام می شود. برخی از زنان نیز تحریک مهبل (واژن) به جلق زدن یا استفاده از “اسباب بازی های جنسی”، مانند یک ویبراتور استفاده کنید.

که استمناء؟
فقط در مورد همه. استمناء یک رفتار بسیار معمول حتی در میان افرادی که شریک جنسی است. در یک مطالعه ملی، ۹۵٪ از مردان و ۸۹٪ زنان گزارش دادند که آنها استمناء کرده اند. استمناء اولین عمل جنسی تجربه شده توسط ترین مردان و زنان است. در کودکان، استمناء بخشی طبیعی از اکتشاف کودک در حال رشد از بدن خود را است. اکثر مردم همچنان به جلق زدن در بزرگسالی، و بسیاری از انجام این کار در طول زندگی خود.

گنه

ddd

چرا مردم جلق زدن؟
علاوه بر احساس خوب، استمناء یک راه خوب تسکین تنش های جنسی است که می تواند در طول زمان ساخت، به خصوص برای افراد بدون پارتنر و که شرکای در حال حاضر و یا در دسترس برای رابطه جنسی است. استمناء هم یک جایگزین جنسی بی خطر برای افرادی که مایل به جلوگیری از بارداری و خطرات ناشی از بیماری های مقاربتی است. همچنین لازم است که یک مرد باید یک نمونه مایع منی برای آزمایش ناباروری یا اهدای اسپرم است. هنگامی که اختلال عملکرد جنسی در حال حاضر در یک فرد بالغ، استمناء ممکن است توسط درمانگر جنسی تجویز اجازه می دهد تا یک فرد برای تجربه یک ارگاسم (اغلب در زنان) و یا به تاخیر انداختن ورود خود را (اغلب در مردان).

آیا خودارضایی مضر است؟
آیا خودارضایی مضر است؟

است استمناء عادی؟
در حالی که آن را یک بار به عنوان یک انحراف و نشانه ای از یک مشکل روانی در نظر گرفته شد، استمناء در حال حاضر به عنوان یک، فعالیت جنسی سالم است که لذت بخش، انجام، قابل قبول، و امن در نظر گرفته. این یک راه خوب برای تجربه لذت جنسی است و می تواند در طول زندگی انجام می شود.

استمناء تنها به عنوان یک مشکل زمانی که آن را مهار فعالیت جنسی با شریک زندگی است، در ملاء عام انجام می شود، و یا باعث پریشانی قابل توجهی را به فرد. ممکن است ناراحتی باعث آن است که اگر مجبور انجام شده و یا تداخل با زندگی و فعالیت های روزانه.

گنه

ddd

است استمناء مضر است؟
به طور کلی، جامعه پزشکی استمناء را یک بیان طبیعی و بی ضرر های جنسی برای مردان و زنان است. این کار هر گونه آسیب فیزیکی یا آسیب به بدن ایجاد نمی کند، و می تواند در حد اعتدال در طول زندگی یک فرد را به عنوان بخشی از رفتار جنسی طبیعی انجام می شود. برخی از فرهنگ ها و مذاهب مخالف استمناء یا حتی آن را به عنوان گناه برچسب. این می تواند به گناه یا شرم در مورد رفتار منجر شود.

برخی از کارشناسان نشان می دهد که استمناء در واقع می تواند بهبود سلامت جنسی و روابط. با کاوش در بدن خود را از طریق استمناء، شما می توانید تعیین آنچه که کشش جنسی به شما خشنود و می توانید این کار را با شریک زندگی خود را به اشتراک بگذارید. برخی از شرکای استفاده استمناء متقابل به کشف روش های برای یک رابطه جنسی رضایت بخش تر و برای اضافه کردن به صمیمیت متقابل است.

گنه

ddd

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *