توضیحات کتاب ترک خودارضایی

به نام خدا

دوستان عزیز سلام ، امیدوارم حالتون عالی باشه ! من استاد رنجبری هستم و خیلی خوشحالم که میتونم به تو دوست خوبم کمک کنم تا یک زندگی کاملا متفاوت تجربه کنی !

دوستان عزیز این دوره ی اینترنتی که آماده شده ، حاصل ۳ سال تحقیق بنده است و به لطف خدا تونستم یک کتابی بنویسم که میتونه به تمام افرادی که مشکل جنسی (خودارضایی ، استمنا ، زیاد بودن شهوت و …) دارند کمک کنه تا برای همیشه و تا آخر عمر هرگز مرتکب خودارضایی نشوند حتی اگه مجرد باشند و نتوانند ازدواج کنند و یا افرادی که ازدواج کرده اند ، فرقی نمی کند ، هر کسی که از این کتاب استفاده بکنه ۱۰۰ % موفق میشه ! به لطف خدا تا الآن بیش از ده هزار نفر از این کتاب استفاده کرده و موفق شده است !

در این کتاب با یک موضوع کاملا جدید آشنا خواهید شد که برای اولین بار در دنیا مطرح شده است و به طرز کاملا متفاوتی آموزش داده شده است !

این کتاب باور های شما را بطور خودکار عوض میکند و بر روی ضمیر ناخداگاه شما تاثیر میگذارد و باعث میشود شما از لحاظ شهوت خود را کنترل کنید و خودارضایی نکنید!

من از شما فقط یک ماه وقت میخواهم و اگر یک ماه به تمرینات این کتاب عمل بکنید ۱۰۰ درصد موفق خواهید شد.

من تضمین میکنم در صورتیکه یک ماه به این کتاب عمل بکنید از هر لحاظ موفق تر خواهید شد و حتی خودتان باورتان نخواهد شد.

به لطف خدا تونستم افرادی رو موفق کنم که میگفتن : من اصلا نمیتونم خودارضایی رو کنار بزارم ، ولی حتی این افراد هم موفق شدند !

اگر جزو افرادی هستید که به فیلم های پورن اعتیاد دارید و یا مشکل استمنا و خودارضایی دارید این کتاب میتواند به شما کمک کند!

 

برای دیدن سمینار موفقیت کلیک کنید

عاقبت شوم خودارضایی و دیدن فیلم های مستحجن

عاقبت شوم خودارضایی و دیدن فیلم های مستحجن

حتما فایل صوتی زیر را گوش کنید.

فایل صوتی – لینک دانلود مستقیم (کلیک کنید)

اول فایل صوتی بالا را گوش کنید و بعدا فیلم زیر را ببینید.

لینک دانلود فیلم با لینک مستقیم (کلیک کنید)

برای دانلود مطالب بیشتر حتما در کانال تلگرامی ما عضو بشید

Image result for down sign png

خود ارضا

(این کتاب الکترونیکی (ebook) به همراه یک فایل صوتی ارائه میشود که بعد از پرداخت بلافاصله به صفحه ی لینک دانلود فایل ها هدایت میشوید)

برای تهیه این محصول روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود آموزش ترک خودارضایی