دسته‌ها
ترک خودارضایی

کتاب ترک شهوت جنسی

کتاب ترک شهوت جنسی

presentation1ee

کتاب الکترونیکی (ebook) ترک خودارضایی و ترک عادت دیدن فیلم های سکسی

با نام و یاد خدای بخشنده و مهربان

سلام و درود فراوان بر تمام کسانیکه مشتاق تجربه یک زندگی متفاوت و تشنه ی رسیدن به آرامش و یک زندگی پاک هستن !

بسیار مفتخریم که می توانیم با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی که روز به روز در حال افزایش است،مبارزه کنیم و در این راستا قدمی کوچک ولی تاثیر گزار برداریم.

خدایا هزاران بار شکر میکنیم که میتوانیم جوانان و نوجوانان عزیز و با غیور کشورمان را از این عذاب روحی و ویرانگر (خود ارضایی و دیدن فیلم های پورن و سکسی ) برای همیشه با استفاده از پیام های ناخداگاه ذهن یا Subliminal Message که دقیقا برعکس پیام های مخرب رسانه ها و فضایی مجازی و اینترنت و ماهواره هست،که از احادیث و آیات الهی و ائمه اطهار و علم و دانش روز دنیا الهام گرفته شده نجات دهیم.

کنترل و مدیریت شهوت

هدف از ساخت این مجموعه:

متاسفانه نسل امروز تحت تاثیر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی شدید قرار گرفته است و باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری شده است که در زیر به آنها اشاره میکنم:

افسردگی و تنهایی جوانان

خیانت در عشق و عاشقی

زودانزالی مردان و دلیل عمده طلاق

دیر ازدواج کردن

و….

متاسفانه در بین جوانان و نوجوانان باور ها و عقایدی وجود دارد که باعث میشود احساس گناه و یا آسیب های خودارضایی و دیدن عکس و فیلم های مستحجن نادیده گرفته شود،که این باور های غلط و اشتباه عبارتند از:

۱-اگر گناه بود،خدا جنس مخالف را نمی آفرید.

۲-از نظر علمی ثابت شده که هیچ ضرری ندارد

۳-خوب چیکار کنم فعلا شرایط ازدواج ندارم(هیچ درآمدی ندارم)

و…

من جملات بالا را بسیار شنیده ام که همه ی آنها اشتباه و بسیار خطرناک است و بخاطر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است.

تو میتونی ..

چند سوال ؟

چرا با وجود اینکه این گناه( یعنی فیلم مستحجن نگاه کردن و خودارضایی )برای سلامتی جسم و روح مضر است و بعد از مرتکب شدن این گناه احساس ناراحتی میکنیم و افسوس میخوریم ، پس چرا نمیتوانیم این گناه را برای همیشه از زندگی خودمان حذف کنیم؟چرا توبه میکنیم و بارها توبه ی خودمون را میشکنیم؟چرا نمیتوانیم برای همیشه پاک باشیم و گناه نکنیم؟

چرا نمیتوانیم به عهد و پیمان خود با خدا عمل بکنیم؟

و هزاران چرای دیگر…

ما در این بسته ی آموزشی ، روشی کاملا متفاوت با آنچه که در اینترنت موجود میباشد برای کنترل شهوت جنسی و همچنین ترک عادت هایی مثل خودارضایی و یا دیدن فیلم و عکس مستحجن و مبارزه با پورنو گرافی آماده کرده ایم و تمام نکات آن را مورد بحث قرار داده ایم و در نهایت مجموعه ی کاملی برای آموزش کنترل شهوت جنسی و ترک گناهان جنسی آماده شده است که انشالله مشکلات جوانان را حل میکند !

توجه:۸۸% افرادیکه از این روش استفاده کرده اند توانسته اند برای همیشه عادت دیدن فیلم های سکسی و خودارضایی را از زندگی خود حذف کنند !! (شما نفر بعدی باشید ، حالا دیگه وقتشه تا برای همیشه خودارضایی را ترک بکنید)

کتاب کنترل خودارضایی , کتاب ترک گناه جنسی , گناهان جنسی و ترک آنها , ترک گناه جنسی , چگونه گناه خودارضایی را ترک کنیم؟ , من خودارضایی میکنم , من میخواهم خودارضایی نکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *