دسته‌ها
تنهایی دخترانه دوستی نامشروع رابطه ی دوستی

چیکار کنم تا شوهرم بجز من کسی رو دوست نداشته باشه؟

چیکار کنم تا شوهرم بجز من کسی رو دوست نداشته باشه؟

چیکار کنم تا شوهرمو از دست ندم؟ ,چیکار کنم تا شوهرم چشم چرونی نکنه؟ ,چشم چرونی کردن شوهرم اذیتم میکنه

سلام

دوستان من ۲۳ سالمه چند ماهی میشه که عقد کردم

من مشکلم اینه که همیشه میترسم شوهرم با دختری دوس بشه و رابطه ی پنهانی باهاش داشته باشه.

ازطرفی از چندتا از دوستای مجردم شنیدم که پیشنهادای زیادی برای

دوستی از طرف مردا و پسرای متاهل بهشون شده بهم میگن

نمیدونی چه مردایی بهمون نخ میدن کسایی که اصلا به ظاهرشون نمی خوره.

من تو این چندماه اصلا گوشیه شوهرمو نگشتم اونم همینطور.ولی گاهی شک میکنم بهش فک میکنم شاید با دخترایی

تو برنامه های مختلفی مثله لاین ویچت چت کنه.منو شوهرم به روش سنتی باهم ازدواج کردیم اینم میدونم که

شوهرم بی نهایت منو دوس داره ولی من فک نمیکنم به اندازه ی اون عاشق باشم.

به نظرتون باید چیکار کنم؟آقایون متاهل شما بگین اگه کسی اینقد خانومشو دوس داشته باشه که از دوریش گریه کنه

به نظرتون میتونه با دخترای دیگه در ارتباط باشه؟(حتی ارتباط مجازی)

به نظرتون من باید چطور متوجه شم که همسرم با هیچ دختر دیگه ای در ارتباط نیس؟

گوشیشو چک کنم؟ به نظر خودم خیلی ضایع اس؟

یا اصلا باید چطوری باشم که شوهرم سمت کسی کشیده نشه؟؟؟

نظرات (۶۸)

 

احمد …
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۰۶:۵۹
من با لاین و… مخالفم اونم از نوع شدید… خیلی از زن های شوهردار و مردهای شوهردارم دیدم که به به… حرفایی که رد و بدل میشن شرم اورن… به چشم موارد بسیاربسیاری رو دیدم. وقتی فرهنگش نیست باید حذف بشن!

یکی از معیار هام در انتخاب همسر اینده عدم عضویت در وایبر و لاین و… خواهد بود!

خانوم شما هم مطمئن باش این محیط ها خواسته یا ناخواسته خیلی از ارزش ها رو تبدیل به ضد ارزش کردن و ضدارزش ها رو تبدیل به ارزش! ارزشی مثل وفاداری توی این محیط ها داره نسخش پیچیده میشه!

 

خانم وکیل
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۰۷:۵۴
سلام خواهر عزیزم. خدا در قران کریم میفرماید:یا أیها الذین آمنوا اجتنبوا ظن کثیراً ان بعض ظن اثم.(اى کسانى که إیمان اوردید از ظن بسیار اجتناب کنید همانا بعضى از ظن ها کناهن) و همجنین طبق روایات و احادیث، اصل بر بى کناهى است مکر اینکه خلاف ان ثابت شود.بنابراین خواهرم تا زمانى که شوهرتون مرتکب خلافى نشده ایشون رو محکوم نکنید.حتى کمان بد هم در موردش نکنید.بى اعتمادى نابجا  زندکى شما رو نابود میکنه.از لحاظ روانشناسى هم تلقین یک امر در وقوع ان امر بى تأثیر نیست،سعى کنین به جاى افکار منفى به افکار مثبت بیندیشید.موفق و مؤید باشید.

 

M&M
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۰۸:۰۸
خودش مهمه ک چجور آمدی باشه، بعضیا با وجود داشتن زن خوب! بازم سرشون اینور اونور میچرخه! اما رفتار شما هم تاثیر داره. تا حالا گوشیشو نگشتی، از این ب بعدام نگرد، لزومی نداره، حساسیت زیاد هم خوب نیست!ازهمین اولش ب همه چی شک نکن. حالا ک خودش دوست داره شما هم از هر نظر بهش برس تا سمتت کشیده بشه، کمبودی احساس نکنه، دنبال غیر تو نمیگرده،

 

عباس
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۰۹:۰۷
سلام ببین خواهرم تنها چیزی که مانع میشه انسان دراین شرایط وجوالوده به گناه دوراین مسائل نره ایمان وتقوای الهی است حال اگرمواردیادشده نباشدهیچ تضمینی وجودنداردالبته زن مهربان ومطیع ودارای عاطفه بسیار موثراست اما بازاحتمال لغزش وجودداردبا سرک کشیدن به موبایل نه تنها کمکی به شما نمی کندبلکه حرمت ها رامی شکند ازقدیم گفته اند بی خبری وخوش خبری مصداقی درشهر داشتیم که اقا را با خانمی درماشین دیده بودندوبه خانمش خبردادندخانمش افرادخبربیارراقسم داده بودنگذاریدشوهرم بفهمد که من این قضیه را فهمیده ام چون اومی خواست خودش رابه تغافل بزند ودوست نداشت که شوهرش متوجه این قضیه شودکه همسرش فهمیده خوب الان دارندزندگی ارامی دارنداگرخانم می خواست الم شنگه درست کنددعواونزاع واخرش جدایی پس بیا خواهرم دست از این افکاربردارکه زندگیت راتلخ خواهد کردخدا این زن های بی وجدان را هدایت کندکه دوست دارندبا مردان متاهل خوش گذرانی کنند

 

سامان متاهل جنوب
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۰۹:۴۶
اصلا بدبین نباش و بهش شک نکن.
وقتی نامزدت دوستت داره که از دوریت گریه می کنه، دلت میاد همچین فکری کنی راجع بهش؟؟؟
اون دوستای مجردتون هم بگید افکارتون و برنامه های تون واسه خودتون. شما الان دیگه نباید از دوستای مجردت خط بگیری.
کلا فکرهای شیطونی رو بریز دور. تو هم تمام عشقت رو بریز به پای نامزدتون دیگه. منتظر چی هستی؟

 

بهار
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۰۹:۴۸
منم این اتفاق واسم افتاده .بهترین راه حل اینه که لاین راحذف کنید .مناشوهرمم همین کارا کردیم .

 

بهار
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۰۹:۴۹
منم این اتفاق واسم افتاده.درکت میکنم .بهترین کار پاک کردن لاینه. منا شوهرمم همین کارا کردیم

 

شک ممنوع
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۱۰:۵۵
اول راهی و شک داری پس بعد ها چی ؟؟ سعی کن این شکاک بودن رو از خودت دور کنی به علاقه بینتون فکر کن بنظرم از خودش بپرس که چجوری باشی جی بپوشی چیزی که اون دوسداره چون نظر اون ارجعیت داره سخت نگیر اگه دلش باتو باشه همه چی حله حتما بوده که ازدواج کردین

 

کابوی تنها
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۱۱:۳۰
احمد جان اگر کسی بخواهد کار خودش بکن می کنه و این ربطی به فناوری ندار
اگر تمامی ارتباط یک پسر با یک دختر را قطع کنیم باز می بینی پسره از شیوه کبوتر و نامه استفاده می کند

اتفاقا یکی از معیارهای من این است که وایبر داشته باشد بعد برم ببینم چه استفاده ای می کند

خیلی از دوستان ما هستند که از این وسایل مفید استفاده می کنند و از قدرت ارتباطات استفاده می کند مشکل ما این که وقتی یک نفر گوسفند باشد هر وسیله ای که بهش می دی گند می زن بهش.

خانم محترم:
شما قبل از ازدواج باید شوهرت می شناختی تا ببینی که اهل دختر هست یانه.
اگر تا الان نبوده از حالا به بعد هم معمولانیست.

اما اگر اهلش بوده و مثلا قول داده توبه کنه بحثش جداست.

هر انسانی نیاز  دارد که بهش نظارت بشود بنابراین شما باید طوری که شوهرتون متوجه نشود به کاراش نظارت کنید تا اگر مشکلی پیش اومد بهش بگید

یک مورد دیگر این است که کسی که ریگی به کفشش نباشد گوشیش راحت در اختیار همسرش هست پس اصراری ندارد که گوشیم شخصی هست و براش رمز داشته باشد.

حالا یا شما بدبین هستی که هیچ اما اگر چیزی دیدی که مشکوک اون بحثش جداست.
اما این که فرمودید چیکار کنم که شوهرم به سمت کسی کشیده نشود
برمی گرده به ایمان و اخلاق شوهرت، سابقش، و شخصیتش
که اگر اینا پاک باشد بهش اعتماد کنید، همراه با نظارت و تو خونم براش کم نذارید که بخواد بره سراغ دیگران.

 

فاطمه به احمد…
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۱۲:۴۵
مردهای شوهردار؟؟؟؟؟:)))))))

خخخخخخخخ

 

فاطمه
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۱۲:۴۷
سلام

من خودم روی واتس اپ و وایبر زیاد حساس نیستم چون مخاطبینشو میشه شناخت وشماره تماس دارن پس احتمال خطا توش کمتره ولی لاین وتانگو واینستاگرامو دوست ندارم چون هرکی به هرکیه برای همین شوهرم لاینشو پاک کرد

 

بوی یاس
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۱۳:۰۸
شما به همسرت اعتماد داری یا نه؟اگر داری که هیچ اگر نداری که روی خوش تو زندگی نخواهی داشت چون اگه به دختر خالش هم سلام گرم بده کر شما مشوش خواهد شد.
شما همه جوره تامینش کن و صد البته غر زدن رو بزار کنار شوهرت بیشار از این عاشقت خواهد شد .

 

ناشناس
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۱۳:۳۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام،من دختری ۲۲ ساله هستم،از ۱۶ سالگی به درد خودارضایی دچار شدم.اولین بارو یادمه که با **** این کارو انجام دادم که یک دفعه درحین انجام اون حسی که تابحال تجربه نکرده بودم بهم دست داد،نمیدونستم اصلا این کار یا این حس چیه،همیشه از خودم میپرسیدم بقیه هم سن و سالامم مثل خودمم،دیگه معتاد به این کار شدم روزی چندین مرتبه بدون اینکه از عوابقش بدونم چه برسه بدونم گناهه،خلاصه یادم نیست بلاخره کی فهمیدم،ولی بعد از اینکه فهمیدم روز به روز کمترش کردم،چندین بار شد که قصد ترکشو کردم،ی دفعه شد ۶ ماه این کارو انجام ندادم ولی باز نشد کامل ترک کنم تا به الان،میدونم گناه همه این چیزارو میدونم ولی بعضی وقتا واقا نمیتونم جلوی خودمو بگیرم خیلی بهم فشار میاد،تورو خدا سرزنشم نکنید،مخصوصا وقتی سر ی موضویی خیلی عصبانی میشم با اون کار اروم میشم،از خدا همیشه خواستم شرایط ازدواجمو جور کنه خب چیکار کنم شما بگید وقتی تو بعضی وقتا تحت هیچ شرایطی نتونی خودتو کنترل کنی وقتی مثل ی خوره فکرش میافته تو ذهنت اون لحظه چیکار کنم،چندین مرتبه توبه کردم ولی نشد پاش بمونم،وقتی یکی واقا احتیاج داره به ازدواج ولی شرایطش نیست اون بدبخت چیکار کنه،خب دست خودشم نیست که اینقدر میل جنسیش بالاس،وقتی میفهمم هم سن وسالام همه ازدواج کردن بدتر میشم،تورو خدا کمکم کنید

سلام

http://khbartar.blog.ir/post/2145

 

آشنا
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۱۳:۴۸
متاسفم. شما دیگه واقعا نوبرید. زندگی با یه زن شکاک جهنمه. جهنم.خودتو نو درست کنید. چون با این افکار زندگیتون نابود میشه و شوهرتون رو هم از دست میدید.

 

… ۰۹۳۰
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۱۴:۴۳
به احمد…:
“یکی از معیار هام در انتخاب همسر اینده عدم عضویت در وایبر و لاین و… خواهد بود!”
دخترا رو هنوز نشناختی!!!!!!
دختری رو میشناسم تو همه ی شبکه های اجتماعی لاین.وایبر.وی چت.بی تالک و…عضوه
گفته همچین که خواستم ازدواج کنم خطمو عضو میکنم تا دیگه تو این شبکه ها نباشم..
اون پسره بیچاره از کجا خبر داره که دختر مورد علاقش تو دوران مجردیش فقط مشغول چت کردن با پسرا بوده؟
تو جلسه ی خواستگاری پسری مثل شما سوال میکنه آیا شما تو این شبکه ها عضوی؟
بجا اینکه بگه آره
خودشو میزنه به اون راه و دروغی میگه نــــــــــــــه…

 

سهیلا ..
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۱۵:۳۱
به فاطمه :

لاین هم باید یا طرف شمارتو داشته باشه یا خودت آی دی رو بهش داده باشی تا بتونه باهات در ارتباط باشه .پس چرا میگید محیطش خوب نیست؟خوب اینم فقط با آشناها در ارتباطی دیگه نه با غریبه.

 

احمد …
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۱۶:۱۲
به فاطمه خانوم: ببخشید اشتباه تایپی بود، البته فقط تایپی بود!!! غیرواقعی نبود.ههه. بعضی از زن ها مثل شوهر میمونن!

به … ۰۹۳۰: اونجورام نیست. اولا من برای ازدواج سراغ این هفت خط هاش که نمیرم، بعدشم ملاک بعداز ازدواجه که عضو نباشه. البته دراوردن این که عضو بوده قبلا هم هیچ کاری نداره!

 

بی نام
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۱۶:۳۱
اگر شخصی بخواد شیطنت کنه راهشو پیدامیکنه  حتی اگر گوشیشو کامل ازش بگیرین

هیچ وقت نمیشه کسی رو به زور مجبور به کاری کرد مگر اینکه از ته قلبش راضی به انجام اون کار بشه  اگر شوهر شما قلبش باهاتون نباشه شما نمی تونی با زور مجبورش کنی که با خانوم دیگه ای رابطه نداشته باشه  حتی اگر تو خونه زندانی اش کنی و همه وسایل ارتباطی رو ازش بگیری مهم اینکه فکرش با تو نیست ، قلبش با تو نیست ( بر عکسشم صادقه )
پس بهترین کار اینکه قلب همسرتو به دست بباری و اگر قلبش با تو هست کاری کنی که رابطت همیشه گرم بمونه این هدفت باشه
 شک و ظن رو از ذهنت بیرون کن و از فکر چک کردن گوشی همسرت بیا بیرون هر انسانی یه سری چیزای خصوصی واسه خودش داره و یک سری خط قرمز هایی  اگر از این خط قرمز ها عبور کنید خودتونو از چشم طرف میندازین  پس تا وقتی که دلیلی واسه شک کردن پیدا نکردید حتی بهش فکرم نکنید
همه ادم ها گاهی خطا میکنند به همسرتون حق خطا کردن بدید
موفق باشید

 

محمدطاها
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۱۶:۴۳
بهتره شوهرتون رو محدود نکنید
این حق شوهر شماست که لاین و وایبر داشته باشه حق شما هم هست
مجبور کردن همسر به حذف کردن لاین و وایبر مثل فیلترینگ میمونه که هیچ دردی رو دوا نکرد
اینهمه سال فیلتر کردن چه تغییری تو ملت ایجاد شد؟
بهتره با یه انسان درست و قابل اعتماد ازدواج کنیم
لاین و وایبر و واتس آپ خیلی هم خوبن
تنها چیزی که لازمه فرهنگ استفاده از تکنولوژیه
چک کردن گوشی همسرتون یعنی استارت بی اعتمادی و بدبینی و اختلاف
همه جوره بهش برسین براش کم نذارین تا جایی کشیده نشه
این راه حلشه

 

زری ۲۸
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۱۸:۰۲
به احمدآقا: به فناوری چه ربطی داره اونوقت؟؟؟؟؟؟؟

به سوال کننده: وقتی که هنوز چیزی از شوهرت ندیدی چرا شک میکنی بهش؟ خوبه اونم مثل شما رفتار کنه؟ باید به همه آدما گمان خوب داشت مگر اینکه خلافش ثابت شه. به کامنت آقا سامان متاهل جنوب عمل کن.

 

شاپرک ۱
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۱۸:۱۸
بانظر عباس موافقم،تنها چیزی که باعث میشه مرد سراغ زنهای دیگه وخیانت نره،ایمان وتقوا و البته وجدان اون شخص هست.خوب بودن زن وکم نذاشتن برای شوهردر هرزمینه ای میتونه احتمال خطا رفتن مرد رو کاهش بده،ولی تضمین کننده نیست وبه طورحتمی جواب نمیده.

بودن زنهایی که واقعا عالی بودن ولی شوهرشون بخاطر هوس بازی وتنوع طلبی سراغ زنهای دیگه هم رفته. پس جز ایمان (اونم قلبی و واقعی) نه ایمان ظاهری وجانماز آب کش،و وجدان عامل قطعی دیگه ای نیست. البته ممکنه کسی ایمانش به خدا زیاد هم قوی نباشه،ولی بخاطر انسانیت و وجدانش واین اعتقاد که هربدی به دیگران بکنه به خودش برمیگرده، به همسرش وکس دیگه خیانت نکنه.

درمورد برنامه های وایبر ولاین و…عضو بودن یانبودن مهم نیست.اتفاقا وقتی آب میبینی و شنا نمیکنی ارزشش خیلی بیشتره،تا کسی که چون آبی نمی بینه ،شنا نمیکنه. ولی خب متاسفانه به دلیل بی فرهنگی اکثر مردم دراستفاده از این برنامه ها،معمولا به هرکسی که عضو اینهاست،بدبین میشیم.

 

##
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۱۸:۳۸
سلام اینکه شما نسبت به شوهرتون و اینکه تنها عشقو علاقش یا همه چیزش مال خودتون باشه خیلی عالیه شاید نگرا شما یه جورایی حق شما باشه اینکه شما نسب به شوهرتون اینهنه حساسین نشانه ی علاقه ی زیاد شما به شوهرتونه و اما درمورد مشکلتون…اول از همه بگم عشق یه چیز مقدسیه که وقتی ایجاد بشه هیچ چیز و هیچ خیانتی وجود نداره عشق با ادم کاری میکنه که همه چیو فدای یه تار موی معشوق بکنی حالا بگذریم شما نباید خیلی بهشون مشکوک باشید شما دیگه زنو شوهرین راگه یه خانومی وظیفشو توخونه درس انجام بده اگه به هر لحاظی همسرشوحمایت کنه شوهرش ابدا حتی توفکر اینکارا نیس الباید بدونین که همسر خوب یه نعمت خدایه شما اول از خودشون شروع کنینو نگاه کنین بیبینین چطوری هستین کجای کارین خودتون برخوردتون رفتارتو چطوریه و اگه میبینید واقعا خانوم و وظایفتونو خوب انجام دادید برید طبیعی بهاش درمورد اینکه دوست نداری که یه زمای یا هرچی باکسی چت کنه خوب طبیعیه مرد ی که عاشق همسرشه مقید میشه…محالا یه زمانیم یه اتفافی بیفته یاد حرفتونه که آره همسرم گفت که چت نکنم با نامحرم یا با فلانجور ادما..حتی اگه مجبور به چتم بشه خودش سری سروتحشو هم میاره که بحث ادامه پیدا نکنه اعشق یه اتفاقه دوطرفست و دوطرف باید عاشق هم بش وای خسته دم ببینید وایبر از اسراءیله این نرم افزار بشدت جاسسوسیه و متاسفانه رو همه گوشیا هستو مکلاک هه شده وایبر داری؟وایر میای؟چه میدونم رو وایبرت میفرستم ولی خبر ندارین ای وایبر لعنتی که داره رایگان بهتون خدمات میده پشتش چه خبره اخه مومنا کدوم شرکت اونم اسراءیلی میاد قربت اللهی کار کنه بدون یه تبلیغ حتی بدون یه قرون پول ازتون بخواد داره این ام ببینین این شرکت البته اون زمان ۴برناه نویس میاد این وایبرو مینویسنو میدن یه شرکتی تا گسترشش بده تو جهان الان سهامش میلیارد دلاریه شده نت خونه تموم شده که فیلماشو براتون بزارم… اهایآقایون خیلی خوبه عکس خانومتو از ر گوشیش بدوزدونن یا از رو گوشیت مگه مگه حتما بید علنی کاری بکنن… چطور راضی میشین…د ماکه از اهل دقیانوس نیستیم که ندونیم… مواظب باشین هرچیز رایگانی خوب نیس پشتش ملوم نیس چه خبره… دم بقیش واسه بعدآ…

 

م
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۱۹:۱۳
اول از همه دوست مجرد رو بزار کنار    دوست من تا وقتی مجرد بود همش تو زندگی من ولو بود حتی تا دیر وقت خونه من بود که اخر شب شوهرم مجبور شد برسونه خونشون  منم احمق ….وقتی خودش ازدواج کرد نذاشت یه کلام با شوهرش صحبت کنم وحالا قطع رابطه کرده   حرف این خاله زنک ها رو گوش نکن بچسب به زندگیت

 

آشنا به آشنا
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۱۹:۱۸
 اگه میشه ی پسوند یا پیشوند جلوی اسمتون بذارید که با اسم من قاطی نشه

 

رقیه
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۱۹:۲۰
سلام دوست عزیز این همه فکر منفی؟؟؟؟؟؟ احتمالا همسرت دنبال این کارها نرفته و نره ولی شما بهش شک داری که بدترین چیز تو زندگیه اول اینکه شکتو از بین ببر چون میگی از دوریت گریه میکنه پس خیلی دوست داره/دید مثبتی به زندگیت داشته باش دوسش داشته باش بهش محبت کن احترامشو نگهدار تا بتونی جواب دوست داشتن اونو بدی و هم سیرابش کنی که دنبال این کارا نره.

 

مونا
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۱۹:۲۱
اقای  عباس خیلی کامل گفتن خیلی باهاش موافقم همیشه قشنگ راهنمایی میکنه

 

احمد …
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۲۲:۳۲
من خانوما رو حقیقتا خیلی نمیدونم ولی هر پسری رو که دیدم از این نرم افزارها استفاده میکنه استفاده بد میکنه… تا حالا سالمشو ندیدم! اتفاقا دوستان خوبم اصلا عضو نیستن! کلا محیط خوبی نیست!

به ابجی زری: چی شد؟ نفهمیدم؟ چی به فناوری ربط نداره؟

 

laila
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۲۲:۳۷

یعنی چی اقا جان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نباید عضو باشیم ؟؟؟؟؟

من که عضوم ولی اصلا تا حالا استفاده ی بدی نکردم و از این به بعد هم مواظب خودم بیشتر خواهم بود

ولی این نظر درست نیست که نباید عضو باشیم چون ادم چیز دیده بهتر ادم چیز ندیده است

باییییییییییییییییییییید استفاده ی خوب کنیم

 

احمد …
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۲۳:۱۰
لیلا خانوم من عضو نیستم ولی دیدم و ندیده نیستم! هر کی رو میبینی سرش تو گوشیشه… کجای دنیا اینجوریه؟ انصافا کجا اینجوریه؟

بیشترین کاربران وایبر ایرانی هستن!!!!!!!!!!!!!!!!

به قول فامیل دور من دیگه حرفی ندارم!

 

زری ۲۸
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  • ۲۳:۴۱
به احمدآقا: اینکه پیشنهادت به این خانم اینه که همسرش عضو این شبکه ها نباشه. این خانم شک داره. هنوز گناه اون بنده خدا ثابت نشده که.

 

سوال کننده
  • يكشنبه ۳۰ آذر ۹۳
  • ۰۰:۱۴
ممنون از همگی
من آدم شکاکی نیستم من  فقط گاهی شک میکنم که اون زمانها هم سعی میکنم شکو گمانمو از خودم دور کنم.
ولی گاهی فک میکنم نیازه که هر زنی شوهرشو کنترل کنه یا برعکس…بیشتر میخواستم نظرتونو راجع به کنترل و نظارت  رو همسر بدونم که متوجه شدم که اکثرا مخالفین.

 

د.ن
  • يكشنبه ۳۰ آذر ۹۳
  • ۰۵:۵۸
به سوال کننده:
شما کاری که از دستت بر میاد اینه که براش کم نذاری از هر لحاظ.خب وقتی شوهرت کنارت زندگی خوبی داشته باشه برای چی بره سراغ دوستی با بقیه؟ دوستات ذهنت رو الکی مشوش کردن.گشتن گوشی خیلی کار زشتی هست.من هیچ چیز بدی تو گوشیم ندارم و هیچ وقتم رمز نداره.اما اصلا خوشم نمیاد کسی بدون اجازه توش سرک بکشه حتی اعضای خانواده.نفس اینکار زشته و نشونه بی اعتمادی هست.شما هم با آرامش زندگیتو بکن و سعی کن از هر لحاظ براش تک باشی…
به جناب احمد:

الآن عصر تکنولوژی و اینترنت هست و نمیشه کسی رو مجبور کرد که استفاده نکنه از اون.همه اینا به خود فرد و ظرفیت و فرهنگ استفاده ش بستگی داره.من با برنامه هایی مثل واتساپ و وایبر که فقط مخاطبان موبایل هستن موافقم اما با عضویت در برنامه های عمومی مثل بیتاک و فیسبوک و … مخالفم.

به هر حال باید یک اعتماد دوطرفه وجود داشته باشه.بدون اعتماد نمیشه زندگی کرد اصلا…(البته مقدمه همه ی اینها انتخاب درست و عاقلانه ی یک همسر قابل اعتماد است)

 

احمد …
  • يكشنبه ۳۰ آذر ۹۳
  • ۰۹:۴۴
به زری خانوم: از نظر من تا حد امکان باید اسباب شک حذف بشه، الان چه لزومی داره ادم توی فضایی باشه که اکثرش مسمومه؟؟ که باعث بشه طرفش شک کنه؟ من که هیچ جوره با بعضی چیزا کنار نمیام حتی اگه طرفم معصوم باشه… ما روایت کم نداریم که گفتن به محیطی که احتمال گناه میره پا نذارین… اقا من خیلی غیرتی ام. ببینم یکی برای زنم یه پیغامی چیزی داده خون به پا میکنم.ههه

 

… ۰۹۳۰
  • يكشنبه ۳۰ آذر ۹۳
  • ۱۱:۱۵
به احمد:
اتفاقا اون دخترخانوم از اوناشون بود که اطرافیانش به خاطر حجابش براش دورا دور به به چه چه میکردند ظاهرش جانماز آب کش کن بود باطنش خراب اندر خراب…
به قول خودت از اون مارای هفت خط و خال بود..
ملاک بعد از ازدواج؟؟
یعنی قبل از ازدواج رو نمیخای بدونی که زندگی پاکی داشته یا نه؟
کاری نداره؟
من هم جنسامو میشناسم
زیاده روی کردی یه جواب دندون شکن بهت میدن که خودت خیلی محترمانه از اون راه که اومدی از همون راهم برمیگردی
از خدا میخام همونجور که خودت سالم زندگی کردی دختری سالم تو زندگیت قرار بده
بعضیا واقعا روحشون بیماره…
سهیلا جان:
لاینم هرکی هرکیه من عضوم فقطم با مخاطبای گوشیم در ارتباطم
چند روز پیش که رفتم پست یکی از دوستانمو لایک کردم یه آقاپسریم اون پستو لایک کرده بود
منو از طریق اون پست اد کرد و بهم پیشنهاد دوستی داد ولی من بلاکش کردم
پس هم از شماره میشه هم آی دی هم اسم هم این موردی که خودم گفتم…

 

رها
  • يكشنبه ۳۰ آذر ۹۳
  • ۱۲:۳۹
بهتره به شوهرتون شک نداشته باشین
شک خیلی بده
من با محمدطاها موافقم نباید محدودش کنین وگرنه بدتر میشه

 

زری ۲۸
  • يكشنبه ۳۰ آذر ۹۳
  • ۱۳:۴۱
به احمدآقا: اعتقادی که داری محترمه ولی آدمی که مریض باشه حالا چه زن چه مرد، بذاریش توی یه اتاق بدون هیچی و قفل هم باشه کار خودشو میکنه. اگه یه آدم ذهنش مشکل داشته باشه شاید بتونی جلوی عملش رو بگیری ولی ذهنشو چی؟ همین اینترنتی که داریم ازش استفاده میکنیم میتونیم ازش استفاده نادرست هم بکنیم ولی بستگی به خود آدم داره. الان حدود ۱۵۰نفراین وبلاگو انتخاب کردن که هر روز میان بهش سر میزنن. اینا نمیتونن برن چیزای ناجور اینترنت رو ببینن؟

 

احمد …
  • يكشنبه ۳۰ آذر ۹۳
  • ۱۵:۰۸
به زری خانوم:

من همه حرفاتونو قبول دارم ولی این حرف من اشتباهه که همه ادم ها ممکنه بلغزن؟ درسته یا اشتباه؟ خب اگه درسته پش بهتره توی محیطی نباشن که امکان لغزششون زیاده؟ قبول؟

 

بی نام
  • يكشنبه ۳۰ آذر ۹۳
  • ۱۷:۲۹
ببخشید احمد آقا ولی من فکر میکنم اگر قرار باشه به خاطر ترس از لغزش  از محیط های لغزنده! دوری کنیم  در جامعه امروز ما باید  تقریبا دور همه  محیط های اجتماعی رو خط بکشیم چون متاسفانه فساد زیاد شده ولی واقعا میشه؟ به خاطر همین من با زری خانم موافقم بهترین راه اینکه خود ادم فرهنگ استفاده داشته باشه

 

زری ۲۸
  • يكشنبه ۳۰ آذر ۹۳
  • ۱۹:۱۱
لغزش واسه همه هست. ممکنه همسر آینده شما هم بگه توی محیط اینترنت امکان لغزشت هست حق نداری ازش استفاده کنی،دیگه استفاده نمیکنی؟ توی محیط دانشگاه امکان لغزش هست دیگه نمیری دانشگاه؟توی خیابون احتمال اینکه آدم تصادف کنه هست دیگه نمیری خیابون؟ حرفتو در مورد لغزش درست میدونم. ولی من که دانشجوئم و چند روز رو توی شهر دیگه هستم اگه بخوام کاری کنم همسر من(درآینده منظورمه) از کجا میخواد بدونه؟ آدم باید ذهنش سالم باشه. این مراقبت از لغزشی که داری میگی به نظرم واسه نوجوون ها خوبه که هنوز راه درست رو از غلط تشخیص ندادن. درست میگم یا نه؟ قبول؟

 

احمد …
  • يكشنبه ۳۰ آذر ۹۳
  • ۱۹:۲۴
قبول… اما؛

من متوجه هستم که خیلی به شخصیت ادم مربوطه این قضایا، ولی ایا به تاثیر تدریجی بعضی از محیط ها اعتقاد دارید؟ اگر مثلا یه دختر چندتا دوست ازوناش داشته باشه و خودشم خیلی خوب باشه حتی یه ذره بعد از یه مدت تاثیر نمیپذیره؟ مثلا یه پسر با غیرت حاضر میشه زنش توی یه شرکتی کار کنه که خیلی روابط ناجور توش اتفاق میفته؟ هرچقدرم بگیم دختره پاکه! قبول زری خانوم؟

شاید این بدبینی من به این شبکه ها به خاطر دیدن خیانت های زیادیه که از این طریق دیدم، من الان با فیس بوک مشکلی ندارم ولی این گروه های لاین و اینا دیگه شورشو دراوردن!

 

زری ۲۸
  • دوشنبه ۱ دی ۹۳
  • ۰۱:۵۷
به احمدآقا:یکی از صمیمی ترین دوستامو بخاطر خیانت به شوهرش گذاشتم کنار. بستگی به اعتقادات هرکسی داره. ولی حرفاتو قبول دارم. شما مردا بهرحال غیرتی تر از مایین.

 

احمد …
  • دوشنبه ۱ دی ۹۳
  • ۱۰:۵۲
به زری خانوم:

توی محل کارم دوتا اقا که نامزد بودن!!!! (یعنی اوج عشق و احساسات) مدام توی این گروه ها در حال پرسه زدن با زن های مردم بودن، چه عکس ها و حرف ها که رد و بدل نمیشد، شوهرای بدبخت اون زن هام سر کار! تازه بماند که چقد روابط نامشروع هم از این طریق اتفاق میفتاد و اینجا جاش نیست بگم.

 

سهیلا ..
  • دوشنبه ۱ دی ۹۳
  • ۱۵:۰۹
به ۰۹۳۰
راستش من رفتم توی سایتی که درباره لاین توضیح داده بود سوال وجواب بود وادمین سایت یه مهندسه بود پرسیده بودند راههای درخواست دوستی گفت فقط از طریق آی دی وداشتن شماره هستش،پرسیدند نمیشه کسی که دیگری رو لایک کرده پیغام دوستی بدیم بهش یا شمارشو بدست بیاریم؟گفت در لاین این امکان وجود نداره.کسی که پیغام دوستی بدیم یا خودت آی دی بهش دادی یا شماره تلفنت رو داره.شاید شما هم اون طرف که بهتون پیشنهاد دوستی داده شمارتونو پیدا کرده از جایی.

به احمد آقا:
چرا میگید وایبر استفاده بد ازش میشه؟ مثلا چه استفاده ای؟؟ وایبر که فقط مخاطبینه .مثل بلوتوث از راه دوره الته مکالمه وپیامک هم هست با مخاطبینه.مگه غیر اینه؟

 

زری ۲۸
  • دوشنبه ۱ دی ۹۳
  • ۲۰:۱۱
به احمدآقا: اگه یه دختر و پسر مجرد رو ببینم که دوستن یا ارتباط دارن حالا از هر نوعیش، ناراحت میشم خیلی. ولی وقتی یه زن متاهل یا یه مرد متاهل میرن با یکی دوست میشن رو نمیتونم درک کنم. در حد المپیک ازشون متنفر میشم.

 

هستی
  • دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۳
  • ۲۲:۳۴
من خودم ازدواج کردهام شک وظن به شوهرم داره نابودم میکنه البته ازش خیلی چیزادیدم وموندم دیگه براش چیکارکنم که سراغ این کارهانره به نظرم فقط ببین دردوران مجردیش چطوربوده اگه اون موقع پاک بوده پاک میمونه فقط بایدحواستم بهش باشه دخترخراب زیادهست که مردای خوب جلوشون کم میارن

 

جواد قراجلو
  • جمعه ۲۱ فروردين ۹۴
  • ۱۷:۴۵
سلام من  تازه عضو  شدم .به  نظر من  اگه  زن  شوهرشو  درک  کنه وخودشو  از همسرش دریغ  نکنه .وبهش اعتماد  داشته  باشه  بهش ابراز علاقه  کنه  غیر ممکنه شوهرش بهش خیانت  بکنه

 

♥♡بهار♡♥
  • سه شنبه ۱۶ تیر ۹۴
  • ۰۲:۴۳
سلام من چطور میتونم نامزدم رو راضی کنم که تلگرام برام نصب کنه؟؟؟؟؟


 

نگرانم
  • دوشنبه ۵ مرداد ۹۴
  • ۱۱:۱۱
سلام به همه دوستان

قابل توجه کسایی که میگن تو لاین فقط از طریق آی دی یا شماره میتونن اددت کنن،
نسخه جدید لاین این امکانو داره که حتی بدون شماره و آی دی , و فقط از طریق لایک کردن یه پست میتونن اددت کنن ….
من با احمد آقا موافقم , آخه شما کجای کارید که میگید آدم خودش باید خوب باشه و فرهنگ استفاده درستو داشته باشه؟!!!!! بابا بقران پسرا اگه خوب باشن این دخترای خراب نمیزارن!!!
بلایی که سرخودم اومده و دائم نگران نامزدم هستم…. دخترای فاسد عکسای لختشونو میفرستن کاملا عریان و پیشنهاد میدن!!!! که مؤمن ترین پسر هم با دیدنش تنش میلرزه و امکان لغزشش خیییلی زیاده!!!!!!! فیلمای سکسی میفرستن!!!!! دیدم که میگم!!!

 

ناشناس
  • پنجشنبه ۱ بهمن ۹۴
  • ۰۸:۳۹
سلام من به همتون میخوام یک چیزا بگم تمام مدت زندگیم به همسرم با نگاه هم خیانت نکردم دوستش داشتم و دارم ولی همش خیانت دیدم وای کاش این همه قانون نصب میشه یا برداشته میشه جلوی صیقه کردن مرد هارا نیز میگرفتن ًارهبعد کلی با این زن و اون زن بودن اخر سر همسرم تو دام زنی افتاد از خودش بزرگ تر وحتی بی ابرو که حاصلش یک پسر شدو چشمهای ضعیف من و هزار تا درد دیگه وافسردگی پسر خودم من همش ۲۴سالمه چرا باید انقدر زجر بکشم ادعاش میشه دوستم داره ولی ازارم میده قبلا برای اشتباهاتش پشیمون میشد از نگاه کردن توی چشمام خجالت میکشید ولی حالا کتکم میزنه صدل ظبت میکنه نشون زنی بده که باش رابطه داره کسی را ندارم بهش پناه ببرم همه راهی را امتحان کردم به یک چیز رسیدم این یک بیماری هست به نام عیاشب و خودخواهی یک نوع اعتیاد که توی مقز ادم نفوز میکنه …..خواهشم از همه برادرام اینه اگه دیدی نمیتونی وابسته به اعتقاداتو خانوادت باشی هیچ زنیا اسیر خودت نکن ایندشا تباه نکن ..که به امید به خونت اومده به دنبالش یک بچه معصوم نیز نابود میشه ……رندگی میکنم فقط به خاطر بچم همین ….

 

مهناز
  • شنبه ۳ بهمن ۹۴
  • ۰۲:۵۷
سلام من دختری ۱۹ساله هستم.دوساله باشوهرم نشون شدیم ولی همدیگرو ندیدیم.شوهرم اولا زیاد زنگ میزد ولی حالا دوهفته یه بار.نمیدونم چرا.؟

خودم فک میکنم چون تو فیسبوک هست منو فراموش کرده.من چیکار کنم که اون فیسبوک را فراموش وکمی هم وقتش رابه من بدهد خواهش میکنم کمکم کنید

 

فاطمه زهراو 
  • جمعه ۱۴ اسفند ۹۴
  • ۱۳:۱۹
سلام من ۱۷ سالمه چه کار کنم به شوهرم شک نداشته باشم گوشیش جا میده همش تو جیبش هست خواهشن راهنمای کنین منو مرسی

 

نفس
  • چهارشنبه ۲۸ مهر ۹۵
  • ۰۰:۳۰
سلام،دیشب به شوهرم گفتم بیا اتاق دلم درد میکنه،نشست پیش مادر شوهرم فیلم مختار رو دید،منم باهاش قهر کردم،الان دو شب بهم بی محلی میکنه؟ یه چیزی هم بثه کار شدم،به نظر تون کوتاه بیام یا نه؟

 

***
  • سه شنبه ۳ اسفند ۹۵
  • ۰۶:۵۷
سلام وتتون بخیر من تازه عضو شدم 

منم به شوهرم یه کمی مشکوکم چا چون اوایل زندگیمون چند بار تلفنی مچشو گرفتم و دیگه الان بدبین شدم به نظرتون باید چیکار کنم 
الانم تو فزای مجازی فقط تلگرام و داره که اونم رمز گذاشته روش بنظرتون چکش کنم یا بیخیال شم .و زندگیمو زهر مار نکنم.در ضمن یه بچم دارم

 

***
  • سه شنبه ۳ اسفند ۹۵
  • ۰۷:۰۱
سلام وتتون بخیر من تازه عضو شدم 

منم به شوهرم یه کمی مشکوکم چا چون اوایل زندگیمون چند بار تلفنی مچشو گرفتم و دیگه الان بدبین شدم به نظرتون باید چیکار کنم 
الانم تو فزای مجازی فقط تلگرام و داره که اونم رمز گذاشته روش بنظرتون چکش کنم یا بیخیال شم .و زندگیمو زهر مار نکنم.در ضمن یه بچم دارم

 

***
  • سه شنبه ۳ اسفند ۹۵
  • ۰۷:۰۱
سلام وتتون بخیر من تازه عضو شدم 

منم به شوهرم یه کمی مشکوکم چا چون اوایل زندگیمون چند بار تلفنی مچشو گرفتم و دیگه الان بدبین شدم به نظرتون باید چیکار کنم 
الانم تو فزای مجازی فقط تلگرام و داره که اونم رمز گذاشته روش بنظرتون چکش کنم یا بیخیال شم .و زندگیمو زهر مار نکنم.در ضمن یه بچم دارم

 

hassan
  • دوشنبه ۱۶ اسفند ۹۵
  • ۰۱:۲۷

سلام

همین شبکه های مجازی بنیان خیلی خانواده ها رو از هم پاشوندن
البته من ب این حرف اعتقاد نداشتم تا با چشم خودم دیدم
(از دیوار کسی نرو بالا
تا از دیوارت نرن بالا)

 

هستی
  • سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵
  • ۰۳:۲۱
سلام.من تازه عضو شدم…

به ***   : عزیزم اول توکل.توکل.توکل.از خدا بخواه شیطان از زندگیت دور شه…بعدم حواست همه جوره به شوهرت باشه…همه محبتتو خرج بچت نکن.

 

هستی
  • سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵
  • ۰۳:۲۹
با حسن اقا موافقم…یه بار تو زندگیم یه مورد از شوهرم دیدم ک زندگیمو ریخت بهم تا مرز خود کشی…تو همون موقع که شیطون رفته بود تو جلد شوهرم یه از خدا بی خبرم شماره منو پیدا کرده و دست از سرم بر نمیداشت(با اینکه هیچ شبکه اجتماعی ندارم)..که البته بعدهاااااابه شوهرم گفتم:  از دیوار کسی بری بالا از دیوارت میرن بالا….

 

violet
  • دوشنبه ۱۵ خرداد ۹۶
  • ۱۷:۴۷
سلام

 ببین دوست من اصلا من با این حرفایی دوستان میگن نباید مشکوک شد خیلی موافق نیستم اشتباهه… من هم با همسرم ب صورت سنتی اردواج کردیم اولایل انقد حس میکردم ک ادم درستی هس اصلا ب ذهنمم خطور نمیکرد ک اهل دوس دختر واینا باشه ۴ماه نامزد بودیم ک بدترین روزا برام بود همش ازم دوری میکرد دوست نداشت زیاد با من باشه نصف شب میدیدم تو تلگرام انلاین اما هرموقع میگفتم ک باهم چت کنیم یا حرف بزنیم میگفت ن من خسته ام شبا باید زود بخوام منم خب ناراحت میشدم اما میگفتم شاید راست میگه ۴ماه بعد ما عروسی کردیم و رفتیم سر خونه زندگیمون دیگه همه چیش برام رو شد بهش شک کردم ک شبا داره با کی چت میکنه ورداشتم گوشیشو چک کردم دیدم بعله چ بلایی سرم اومده و من مث کبک سرمو کرده بودم ریر برف دیگه هرچی تو دلم بود سرش خالی کردم خانوادشو کشوندم خونه پیش همه ب غلط کردن افتاد ک اشتباه کردمو پیش خانوادش تعهد داد ک دیگه نره سمت این کار بعدا پی بردم ک بعله این رابطه قبل ازدواج ما هم بوده ب هرحال رفتم دخترمم پیدا کردم حالشو گرفتم چن تا هم ازش عکس و فیلم پیدا کردم ک اگه سمت شوهر من بیاد ابروشو میبرم ک با مصیبت فراوان گورشو گم کرد وشوهرموچزوندم ک دیگه از این غلطا نکنه والا بلایی سرش میارم از زندگی کردن پششیمون شه الان ادم شده داره واسم میمیره ی آه بگم جونش در میاد هر چی بگم بی برو برگشت قبول میکنه منظورم این ک  سعی کن کنترل کنی چون اگه خودتو بزنی ب خوش خیالی بعدا چوب این بی خیالی رو میخوری…

 

الی
  • چهارشنبه ۱۳ دی ۹۶
  • ۱۰:۲۰
بعد از خوندن حرفاتون به این نتیجه رسیدم که آدم باید در حد ضرورت وارد این فضاها بشه

پس خیلی از ماها هم نباید الاناینجاباشیم

 

نرگس
  • دوشنبه ۱۸ دی ۹۶
  • ۱۵:۳۸
سلام دوستان عزیز تمام نظرات رو خوندم اما به نظرم هنوز درک درستی از عشق یا ازدواج یا همون زوج روحی خود نداریم.من بعد از سالها تحقیق درباره عشق و محبت بین دو جنس مخالف به این نتیجه رسیدم بیشتر مشکلات ما در رابطه با همسر یا عشقمون در این موضوع خلاصه میشه که ما به طرف مقابل خود به عنوان یک ابزار نگاه میکنیم نه یک انسان از بعد روحانی به خاطر همین موضوع به طرف مقابل این احساس رو منتقل میکنیم که تو یک کالا یا وسیله ی لذت و سرگرمی هستی که اگر کارایی داشته باشی با ارزشی و در غیر این صورت نه. هر انسانی یک (تاکید میکنم فقط و فقط یک)زوج روحی در تمامی عالم دارد که اگر به هم برسند به طرز شگفت انگیزی پیشرفت میکنند روز به روز عاشق تر برای هم سکوی پرش میشوند.و متاسفانه فقط ده درصد از مردم کل دنیا با زوج روحی خود وصلت میکنند و نود درصد بقیه به دلیل عدم شناخت خود و باورها و عشق های ذهنی تن به ازدواج هایی میدهند که نتنها باعث رشدشان نمیشود بلکه از نظر روحی به سطح پایینی تنزل میکنند،اولین قدم برای رسیدن به زوج روحی شناخت خود و توکل و دعا به خداست این پالس رو باید به کل دنیا بفرستین که قلبتون فقط منحصر به همان فردی است که با او کامل میشوید نه عشق های ظاهری و دروغین، نه پول و ثروت،نه موقعیت اجتماعی،نه از دیگران به عنوان ابزار استفاده کردن.فقط برای یه عشق مقدس خالصانه دعا کنید و انتظار بکشید.من این چیزها رو گفتم چون خودم بهش رسیدم من یه عشق مقدس دارم،چون با اینکه  پدرم اصرار داشت با مرد اصیل و پولدار ازدواج کنم من مردی رو پذیرفتم که با وجود دستهای خالی قلبی دریایی داشت، من ده سال بخاطرش صبر کردم تا بعد از ده سال ازدواج کردیم با وجود تمام سختیهایی که اطرافیان و دنیا برامون بوجود آورد اما دستهای خداوند عشق انقدر قوی بود که بواسطه ی آدمی که هیچ کس فکرش رو نمیکرد ما باهم ازدواج کردیم.من هرگز بخاطر نداشته های مادی و جسمی دنیایی از همسرم عشقم نا امید نشدم و نمیشم چون من صاحب عظیم ترین قلب اقیانوسیشم که با وجود محبت اون غرق در نور و شادیم.ازت ممنونم دریای آبی من،با وجودت من شکوفا شدم و معنا پیدا کردم.

 

ربکا
  • شنبه ۲۳ دی ۹۶
  • ۱۴:۳۸
عزیزم شما بیخیالی طی‌کن و حساس نشو سرنوشتت هرجا باشه میره ضمنا به همسرت حساسیت نشون‌نده و‌بهش بگو من ب تو اعتماد دارم ولی اگه یک بار ازت یه حرکت ببینم دیکه قید منو بزن پس مراقب زندکیمون باش که منم مراقب باشم این زمونه اصلا دوره خوبی‌نیست ب حال خودش بزارش زیاد گیر نده

 

۹۸
  • سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶
  • ۱۴:۵۸
یه چی میگم خیالت راحت شه  شوهرت اگه اهل کشیده شدن باشه دیر یا زود کشیده میشه!!!!!ولی اگه شانس بیاری وشوهرت با اینکه کشیدنی هست ولی اهل کشیده شدن نباشه…اونوقت میتونی خاطر جمع باشی 

عزیزم شما ممکنه خانم فوق العاده زیبایی باشی وشرایط منحرف شدن هم واست فراهم باشه…آیا با داشتن یک همسر خوب که همه نیاز هات رو  در حد توانش رفع میکنه…آیا به سمت یه آقایی که همه جوره از شوهرت سره کشیده میشی؟!!!!خیلی ها اهل کشیده  شدن نیستن….مردا دقیقا همین طورین ….اگه اهلش نباشن زیبا ترینشون هم قابل اعتماده…ولی وای به حالت اگه اهلش باشن ….حتی با قیافه سمندون هم که باشن ….کشیده میشن!!!!!!…خودت رو واسشون بکشی هم فایده نداره…!چه بکش بکشی!!!خخخخخخخخخخخ!!!!!

 

پسر ناشناس
  • سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶
  • ۱۷:۰۵
به ۹۸
 

کی گفته پسر خوشتیپ دوست دختر و اینها داره

اتفاقا ادم های خوشتیچ و خوشگل عزت نفس بالایی دارند( آدم هایی که مغرورند رو نمیگم اونها که بحثشون جداست) و خودشونو بی ارزش نمیکنند.
به نظر من دخترهای خوشگل اتفاقا احتمال اینکه دوست پسر داشته باشند کمتره شاید اشتباه میکنم نمیدوم

 

آزالیا
  • سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶
  • ۱۹:۲۵
به پسر ناشناس
اتفاقا همیشه اینطور نیست و پنجاه پنجاهه. ولی دخترای زیبا بیشتر گول میخورند 😉

 

۹۸
  • سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶
  • ۱۹:۳۲
ببینید خانوما ……خودتون رو جای همسرتون بزارین ببینین  اگه مرد بودین دوست داشتین رفتار خانومتون چطور باشه …؟دقیقا حس کنید که خسته از سرکار برمیگردین   دوست دارین چه برخوردی باهاتون بشه وقتی می رین بازار تصور کنین که شما مردین وپول شماس که واسش زحمت کشیدین ….اون وقت شوهرتون  مثلا خانومتونه!!!!! که سر ماه یادش میاد که فلان پالتو وکیف وکفشو نداره….بعد که واسش  میخرین کلی تحویلتون میگیره  چه حالی بهتون دست میده    احساس نمیکنین  اون شما رو فقط به چشم یه کیف پول میبینه    این فقط یه مثالش بود…..خودتو جای اون بزار ….من خودم خیلی این کارو کردم ….حتی وقتی توجیبی ماهانم رو میگیرم  فقط تشکر میکنم   خیلی شورش رو در نمیارم که فکر کنه   ارزشش واسه پول خرج کردنه…همیشه رفتار محترمانه ای باهاش دارم    نه صرفا موقعی که  واسم هدیه بخره یا پول بده      به نظرم هیچ چی از این بدتر نی که آدم فکر کنه یکی واسه پول میخوادش….این فقط یه مثال بود تو همه چی خودتو جای اون بزار خیلی کمک کننده اس       حالا کامل که نمیتونی درکش کنی   اما من که ازش نتیجه گرفتم…….حتی بهش گفتم حاضرم مهریه ام رو ببخشم     کلی روش تاثیر گذاشت !!!ولی همیشه میگه مهریه صرفا واسه طلاق که نی   واسه ارثم هس   اگه فردا روزی من جوون مرگ شدم (دور از جون همه جوونا)تمام حقتو ازت میگیرن ونمی گن مهرشو بخشیده بود  حس میکنم زندگی که ضامن حفظش مهریه باشه   ارزش لعنت فرستادن هم نداره……دوست دارم بدونه واسه خودش میخوامش. ..   اگه به خودم بود سر عقد با ۱۴ سکه عقد میکردم ولی ….خانواده ها مگه میزارن….. 

 

بە عباس
  • پنجشنبه ۳ اسفند ۹۶
  • ۲۳:۲۲

اقا را با خانمی درماشین دیده بودندوبه خانمش خبردادندخانمش افرادخبربیارراقسم داده بودنگذاریدشوهرم بفهمد که من این قضیه را فهمیده ام چون اومی خواست خودش رابه تغافل بزند ودوست نداشت که شوهرش متوجه این قضیه شودکه همسرش فهمیده خوب الان دارندزندگی ارامی دارنداگرخانم می خواست الم شنگه درست کنددعواونزاع واخرش جدایی

فقط برای آقایان عباس..اگە مردی هم زنش را با مردی دیگر دید خودش را بە تغافل بزند؟؟؟…

 

رز سفید
  • پنجشنبه ۳ اسفند ۹۶
  • ۲۳:۴۱

خانم ها گول آقایان خسیس و روباه این وبلاگ را نخورید کە همش تبلیغ مهریە ۱۴ سکە میکنن…اینا یە موجودات تنوع طلبن…برای روز مباداشان میخوان ثروتشون حفظ کنن …تا اگە شما رو طلاق دادن فرتی برن زن بگیرن…

تقریبا ۹۰ درصد مردها خیانت میکنن…حتی اگە زنشان خوشگل آنچنانی باشد…یە فامیل داریم زنش عین قرص ماه…خودش شکم گندە…یعنی یە جوری حریصە و دربارە زن حرف میزنە انگار زن ندیدە…

گول نخورید…اینا با آیە و حدیثهایی کە بە نفع خودشان است موافقن..ولی اسم شیربها و اجرت کار میاد وسط جن میپرە تو کلەاشان و موهاشون سیخ میشە…

فقط حدیث میگن زن با مهریە زیاد شومە..آیە قرآن خودش بە مهریە زیاد اشارە کردە…خدا هم تو قرآن نگفتە مهریە اون زن شوم رو ندید..گفتە مردا مومن باشید مهریە زن ها رو بدید حتی اگە زیاد بود..خدا طرف زن هاست…مهریە خیلی کم نذارید..خیلی زیاد هم نذارید…

خانم violet : بیگ لایک …آفرین شیر زن

دسته‌ها
رابطه ی دوستی روانشناسی

چگونه به مردان محبت کنیم؟

چگونه به مردان محبت کنیم؟

محبت زیادی به مردان ,محبت کردن به آقایون ,محبت بیخودی کردن ,محبت بیش از اندازه به مردان

چگونه به مردان محبت کنیم؟
چگونه به مردان محبت کنیم؟

سلام

من یه دختر خیلی عاطفیم و احساساتی ام و مثلا افرادی که دوستشون دارم

و همش بغل می کنم و نوازش می کنم مثل بابام یا پسر خاله کوچولوم و

احساس می کنم کارم اشتباهه چون واقعا تو این کار زیاده روی می کنم.

دوست دارم یه کمی رو خودم کار کنم که این اخلاقمو ترک کنم چون می ترسم

در آینده روی روابط با همسرم تاثیر منفی بذاره خب می دونید هر چیزی که

دیگه از حدش میگذره بی نمک بازی میشه درست نمیگم؟

می ترسم از روزی که همسرم بهم بگه اههه برو اونور تر بزار یکم نفس بکشم

خفم کردی انقدر بهم می چسبی!! خب به نظرتون من چی کار کنم ؟

راستی آقایون یه سوال ،

از محبت زیادی همسرتون امکان داره خسته بشید ؟اگه آره میزانش چه قدر باشه خوبه ؟

روزی پنج دقیقه ،ده دقیقه هفته ای چند تا بوس ؟

دارم جدی میگم اصلا قصدم مسخره بازی نیست فقط می خوام حساب کار دستم بیاد.

یه سوال دیگه اگه خانومی قربون صدقه ی شوهر ش بره امکان داره

تو زندگیشون تاثیر منفی بذاره مثلا حس کنم مامانشه نه زنش؟

لطفا راهنماییم کنید چون اطلاعاتم از مردا خیلی کمه ، مممنون.

نظرات (۱۶) – نمایش (۱۲۷۸) – بخش نوشتن نظر

 

دخترم 

۰۰

رتبه‌دهی

  • سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴
  • ۲۲:۴۶

منم دقیقا مثل شمام. و اینکه منم احتمالا خیلی لمسیم و همسرم باید بهم خیلی محبت کنه و زیاد بغلم کنه! کلا نیاز به بغل شدن زیاد دارم.

یعنی این بده؟

 

ابراهیم 

۰۰

رتبه‌دهی

  • سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴
  • ۲۳:۴۶
من ساعت‌ برای خانواده در نظر گرفتم.عموما از ساعت ۸ تا ۱۰ شب هست و در این زمان محبت می‌کنم و خیلی خیلی خیلی هم خوشحال میشم و استقبال هم می‌کنم
اما در زمانی که من مشغول کاری هستم وقتی باهام صحبت می‌کنند نمی‌تونم تمرکزم جمع کنم روی یک چیز.
پس سر موقعش خیلی هم خوبه.
مخصوصا اگر خسته باشم.
من موقع ناهار هم خوشم میاد.من از خانواده سوال می‌کنم چیکار کردن در زمانیکه من نبودم و غیره و خودمو ملزم کردم که گوش بدمو یاد بگیرم.
موقع استرس هم خوبه
موقع انتظار هم عالیه
موقع اتفاق جدید هم خوبه. مثلا از یک مراسم مذهبی اومدیم و خانواده‌رو جمع کنیم یک جا و بگیم که مامان و بابا و خواهر و برادر، دوستتون داریم و از هر کدومشون یک اخلاق نیکوشون اسم ببریم.
خیلی به موقعیت بستگی داره.
مثلا خلوت‌های دوتایی زمانی خوبیه

 

پرتو خورشیدی*متاهل* 

۰۰

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۲:۰۷
به من و شما میگن لمسی: )

منم مث شما یه دخمل لمسیم ینی هر بچه ای رو که دوس دارم باید بغلش کنم فقط اینجوری آروم میشم
خواهرزاده هامم شبیه خودمن انقد دوسشون دارم
دنبال یکی مث خودت باش طوری نیس

 

عروس خلیج فارس 

۰۰

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۷:۴۳
سلام

نه عزیزم
اونجوری ک شما گفتین نه اصلنم ناراحت نمیشن.
خب دیگه بغل کردن و بوس کردن و اینا ک عادین.
خیلیم خوششون میاد و بهشون آرامش میده.
اما خب یکی از دوستان میگفتن نمیدونم پاهاشو ماساژ بدمو و ……..
مثل ی کنیز براش رفتار کنم .نه اون خوب نیست.
محبت خیلی هم خوبه اما یادت باشه جلو  کسی جز خداو پدر مادرت خم نشی.
اما دراون حدی ک شما گفتی و شایدم بیشترش خیلیم دوس داشتنیه.
ی مرد نرمال قطعا استقبال میکنه عزیزم این کارا.

 

کوروش 

۰۰

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۸:۳۵
مگه میشه کسی از محبت کردن بدش بیاد اخهههه!!!
مردا عاشق یه همچین خانومایی هستن ولی باید بعضی مسائل رو رعایت کنید.
مثلا وقتی داره برنامه مورد علاقه اش یا فوتبال میبینه کلا نپرین بغلش.  آروم آروم سعی کنید سرتون رو پاهاش بذارین و دستاش رو لمس کنید.  بعدش حتی میتونید دستش رو بگیرید و بذارید رو جاهایی که دوست دارید.  وقتایی که خیلی خسته اس،  کار داره،  عصبانیه و… برای یه مدت کوتاهی تنهاش بذارین و وقتی که احساس کردین آروم شده با ناز و عشوه یه بوس از لپش بکنید وبعدش هم بغل.
در کل اگه یه سری چیزا رو رعایت کنید بغلی بودن خیلی خوبه و نیاز به تغییر نیس

 

کوروش 

۰۰

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۸:۴۷
اینو یادم رفت بگم.
مامان بودن منظور این نیست که قربون صدقه اش نری و محبت نکنی،  بلکه نباید هی بهش امر و نهی کنی.  مثلا هی نگی چرا اینکارو کردی،  چرا اونجوری صحبت کردی،  اینجوری باید رفتار کتی و…
در ضمن مامان ها اکثرا قربون صدقه نمیرن زیاد،  همش نگرانن و غر به جون آدم میزنن
ایشالا خدا همه ی مامان ها رو نگه داره برای بچه هاشون.

 

الهه 

۰۰

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۰:۳۳

بهتره کتاب های روانشناسی در مورد شناخت آقایون رو مطالعه کنی.

به آقایون نباید زیاد محبت کرد. این رو همیشه یادت باشه.

 

تازه عروس 

۰۰

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۶:۰۶
والا منم مثل شمام تا پیش همسرم هستم قربون صدقه اش میرم تو خلوت هم اینقد میبوسمش که میگه بسه خسته شدی.

نمیدونم چه حدش رو دوست داره ولی تا الان که بدش نمی اومده

 

مهدی ۲ 

۰۰

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۲۱:۲۲
همسر من مثل شماست کلا خوبه ولی زیاده رویش روی اعصاب ادمه

 

مهدی به الهه 

۰۰

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۲۱:۳۹
اگر به آقایون نباید خیلی محبت بشه

پس به خانوم ها هم نباید خیلی محبت بشه
این مزخرفات چیه که میگی مهر و محبت زنه که میتونه خستگی مرد رو از تنش بیرون کنه و  باعث عاشق شدن مرد به زنش بشه
همینجورم مهر و محبت مرد به زنشه که باعث دلبستگی  زن میشه و پایه های زندگی محکم میشه

 

امیر 

۰۰

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۲۱:۴۴
چی بگم والا… ما که از تنهایی شبها بالش رو بقل می کنیم!

ولی در مورد سوالت بگم که نه حداقل من اینطور نیستم و دوست دارم موقعی که متاهل شدم هم به خانمم محبت کنم هم دریافت کنم.

 

من م 

۰۰

رتبه‌دهی

  • جمعه ۱ آبان ۹۴
  • ۱۶:۴۱
خانم الهه یعنی چی به اقایون زیاد نباید محبت کرد؟؟؟

لطفا یه نسخه برای همه نپیچید.ظرفیت داشتن یا نداشتن افراد زن ومرد نداره…

من شخصا از محبت وعشق دادن به شوهرم نتیجه خوبی گرفتم هرچی بیشتر بهش عشق دادم بیشتر دریافت کردم و درحال حاضرصمیمیت وعلاقه عجیبی بینمون هست .

 

حصین 

۰۰

رتبه‌دهی

  • شنبه ۲ آبان ۹۴
  • ۲۱:۰۲
من که خیلی خوش حال هم میشم یکی دورم بگرده !
اصلا کسی هست که بدش بیاد ؟
همینه دیگه به بهانه ی اینکه طرف مقابل پر رو میشه این کار ها رو نمی کنید که آمپر خیانت میره روی ۱۰۰۰

 

الهه 

۰۰

رتبه‌دهی

  • دوشنبه ۴ آبان ۹۴
  • ۱۴:۳۶

اگه به آقایون زیاد محبت کنی اشباع و زده میشن.

اینها رو هم از چند تا مشاور و روانشناس شنیدم و هم در واقعیت دیدم.

بعضی وقتها باید بهشون بی محلی کنی، اون وقت ببین چطوری آویزونت میشن.

 

جوان 

۰۰

رتبه‌دهی

  • پنجشنبه ۷ آبان ۹۴
  • ۲۰:۵۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عاقا این نظر کوروش رو قاب کنید بزنید بالای سایت

واقعا کامله…

این نظر *** رو هم کلا حذف کنید حالش بده

 

… 

۰۰

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴
  • ۲۱:۱۴
منم قبلا این فکر رو میکردم ک پرتم کنه کنار اما بعد نامزدی متوجه شدم من از محبت هاش خسته شدم:-)
دسته‌ها
دوست پسر دوست دختر دوستی نامشروع رابطه ی دوستی

پای عشقتون وایسید

پای عشقتون وایسید

پای عشقتون وایسید
پای عشقتون وایسید

سلام

از همه پسرها و همه آقایونی که دخترها رو حالا به هر علت وابسته خودشون میکنن یا باهاشون

رابطه عاطفی برقرار میکنن عاجزانه خواهش میکنم مردونه پای اون دختر وایستین .

ازتون استدعا دارم از زیر بار مسئولیت پذیری در نرین. دل یه دختر کم بها نیس که شما

با دخترا رابطه عاطفی برقرار میکنین بعدش رها میکنین به حال خودشون حالا به هر دلیل.

یا از اول پا پیش نذارین یا اگه گذاشتین مردانه وایستین مردونگی به خرج بدین. مگه نشنیدین

هر دختر هرزه ای که تو خیابون میبینین روزی محبوب و معشوق یکی بوده که اونو رها کرده ؟

خواهشا عاجزانه خواهرانه ازتون میخوام مرد باشین. مرد باشین و مردونه وایستین وگرنه

هر راه اشتباهی که اون دختر بره دختری که وابسته خودتون کردین و رهاش کردین و

محبوب شما بوده و حالا باید معشوقه لحظه ای دیگران باشه به گردن شماس وا.. به گردن شماست.

از خدا بترسین.

نظرات (۴۹) – نمایش (۱۸۸۳) – بخش نوشتن نظر

 

شباهنگ 

رتبه‌دهی

  • سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴
  • ۲۲:۵۳
کاش اینطور بود و از خدا میترسیدن اما متاسفانه پسرهای زیادی هستن که دختری رو وابسته میکنن و بدون هیچ توجیهی یا به این دلیل که چون با من دوسته(و شاید رابطه جنسی هم داشته) پس در آینده هم با دیگران دوست میشه ولش میکنن و اون دختر از نظر عاطفی شکست بدی میخوره. بعضی از این دخترها هم بعد از شکست از پسرهای دیگه انتقام میگیرن و متاسفانه مثل دومینو خیانت و شکست عاطفی زیاد میشه. این پسرها باید بدونن که در آینده بدجور چوبش رو میخورن

 

میتی کمان 

رتبه‌دهی

  • سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴
  • ۲۲:۵۵
یاد رمان رستاخیز از تولستوی افتادم، تو اون رمان هم شخصیت اصلی داستان یه دختری رو وابسطه به خودش میکنه اما بعد رهاش میکنه و میره دنبال کار خودش. در نهایت دختره بعنوان روسپی  سر از فاحشه خونه در میاره و بعد از مدتی به جرم قتل محاکمه میشه.هرچند قتل کار دختره نبوده اما دادگاه……(بقیشو هرکس دوس داره بره بخونه،درضمن رمان آناکارنینا و جنایت و مکافات هم رمانهای خوندنی هستن)

اما درکل خیلی گناه بزرگیه اگر کسی بخواد این کار رو با دخترای معصوم مردم بکنه،نکنین این کارو

 

tirdad 

رتبه‌دهی

  • سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴
  • ۲۳:۱۴
براچی…..شاید دلیله قطع رابطه خود دختر باشه…….اگر خود پسر باشه قبول…. باید پای اون دختر وایسه….

 

علی اکبر حقیو 

رتبه‌دهی

  • سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴
  • ۲۳:۱۹
اره حرف حساب رو زدید .

فرقی نمیکنه چ دختر و چ پسر

 

مهدی کردی 

رتبه‌دهی

  • سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴
  • ۲۳:۲۴
من خودم اینجوری هستم. از موقعی که خودمو شناختم به خودم همیشه می گم که من زمانی وارد زندگی یه دختر بشم که مطمئن باشم که می خوام تا اخرش پاش بایستم و باهاش بمونم. به همین خاطرم هست که هیچ وقت با جنس مخالف رابطه نداشتم. حتی زمانی که خود طرف پا پیش میذاشت من بازم زیر بار نمی رفتم. به خاطر همینم الان یه ارامش خاطر خیلی خوب دارم از اینکه وجدانم راحته که با زندگی هیچ کس بازی نکردم. خدا رو شکر

 

ابراهیم 

رتبه‌دهی

  • سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴
  • ۲۳:۳۶
از خواهران عذرخواهی می‌کنم بابت متن زیر اما باید می‌گفتم
می‌دونید برایپسری که اولین‌بار با دوز و کلک صفر یک خانم باز کرده چقدر گناه می‌نویسن؟؟
اون خانمی که به راه بد کشیده شده تنها خودش مقصر نیست. به تعداد افرادی که باهاشون ارتباط برقرار کنه گناه مخصوصی برای اون اولین نفر می‌نویسن.
یک دختر خانم خوب و… نیاز جنسیش روشن نمیشه مگر اینکه خودش یا دیگران سعی کنند که روشن بشه و گناه برای اون کسی می‌نویسن که استارت اول بزنه.
مخصوصا اونایی که صفر یک دختر با هزارتا فکر و… باز می‌کنند.

سرتو بنداز پایین و سنگین زندگی‌تو بکن و با یک دل آرام جوانی‌رو بگذرون. والا این شهوت ته نداره اما اگر جای جاش روشنش کنی زندگی‌تو برات گرم میکنه.

 

بهمنی 

رتبه‌دهی

  • سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴
  • ۲۳:۴۸
هه…..منکه موندم عاقبتش شد شکست عشقی و ۱۰ ماه افسردگی خانم هم خدا میدونه تو بغل کیه الان.شما دخترا اصن میدونید وابستگی چیه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ستاره 

رتبه‌دهی

  • سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴
  • ۲۳:۵۵
واقعا ای کاش همه مردها روزی به این باور برسن که در مقابل دختری که به خودشون وابسته کردن مسئولن…

خدایا همه مارو به راه راست هدایت کن

 

{{{ حامد 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۰:۱۶
بنده هم از شما دخترها عاجزانه تقاضا می کنم که هیچ وقت گول حرفهای یک پسر رو نخورین. من توی پسرها هستم و از افکارشون خبر دارم ۹۰ در صد پسرها دوستی با دختر رو فقط برای سوء استفاده جنسی می خوان. از من گفتن حالا خود دانی.
ضمن این که اصلا عاشق شدن اشتباهه . من خودم عاشق یکی بودم روز و شبم شده بود اون ولی بعدها فهمیدم که اون دختر با یک پسر پولدار دوسته! دیگه زندگی برای من مفهومی نداره از بس خودم رو وابسته یک دختر کردم ولی خیلی دیر فهمیدم که عاشق شدن اشتباهه.

 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۰:۴۱

به سوال کننده …

پستتو وقتی خوندم خندم گرفت … البته خنده ای تلخ

نه به اون رابطه ی دختر و پسرت و نه به اون که میگی از خدا بترسین …

جالب آنجاست که قسم جلاله (وا..) هم میخورید

واقعا همه چیز چقدر عوض شده …

 

/به سوال کننده/ 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۱:۴۸
اگه مرد  مرد باشه کوتاهی در ابراز عشق نمیکنه فقط گاهی اوقات از علاقه اون دختر به خودش شک داره که پا پیش نمیگذاره.

میشه بگین نشونه اینکه یک دختر وابسته به یک پسر شده چیه؟

 

 

نیل 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۱:۵۸
مرد اونیه که سراغ ناموس مردم نره

 

پرتو خورشیدی*متاهل* 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۲:۰۸
بیا اصل قضیه رو بگو دلداریت بدیم خواهر خوبم این حرفا چیه؟!! : |

 

بابک 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۷:۲۸
سلام خواهر.اصل قضیه رو فراموش کردی بگی.مردا مرد باشن و دخترها هم با حیا وعفیف باشن اصلا دوستی باکسی برقرار نکنن.برای هممون ثابت شدست که دوستی دختروپسر اگر منجربه ازدواج نشه عوارض روحی بدی برای دوطرف داره.اخه اسلام که ۱۴۰۰سال پیش اینو گفته. این ماهستیم که رعایت نمیکنیم وچوبشومیخوریم
دوما اینکه دخترای محترم درسته که پسرا نوع احساساتشون باشمافرق داره اما احساس دارن.شماهم سعی نکنید باکسی دوست بشید و وابستش بکنید
سوم اینکه بهتره فرق وابستگی ودلبستگی رو بدونیم.دوست دختر دوست پسر به هم وابسته میشن نه دلبسته

 

میتی کمان به {{{حامد 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۸:۰۴
ببینم جنابعالی از چه طریق متوجه شدی ۹۰درصد آقایون اینجوری هستن؟؟؟

در این زمینه آماری گرفتی برادر؟؟؟ چرا جو سازی میکنی؟
در ضمن این جمله که گفتی “عاشق شدن اصلا اشتباهه” لابد از اکتشافات جدیدی هست که ما ازش بی خبریم

 

ک.م 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۸:۴۸
کی که گوش کنه بعضی از اقایون شده براشون یک تفریح امروز این فردا یکی دیگه بخدا از خدام نمی ترسن و وجدانم ندارم.یادشون میره یک روز در درگاه خدا باید بابت همه کارهاشون جواب بدن من که منتظر اون روزم که خدا من و طرفی که خیلی دلمو شکوند و رفت تو اون دنیا ببینم میدونم خدا به همچیز اگاهه بعد خدا مارو قضاوت کنه و اون چیزی رو که حقشه نصیبش کنه.

 

مجتبی 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۹:۳۶
آخه همه که اینطوری نیستن یه پسر اگه آدم درستی نباشه میتونه زندگی ۱۰ دختر یا بیشتر رو نابود کنه همینور یه دختر اگه درست نباشه میتونه چند تا پسرو وابسته خودش کنه منم مثل شما در دوران نوجوانی قربانی اینجور روابط شدم ولی پشت دستمو داغ کردم دیگه طرف هیچ دختری نرم چون خودمو در موضع ضعف قرار میدم به خودم و اون آسیب میزنم

خدایا شکرت

 

… 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۹:۴۲
بهتر نیست به جای این خواهش و تمنا بگیم دخترا بیاین عاقل باشید عاقلانه فکر کنید و گول این نامردها رو نخورید؟ من خودم یه دخترم  ما باید از خودمون شروع کنیم چون به اصلاح مردها امیدی نیست.

 

الهه 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۰:۰۳
برای همینه که من دارم از تنهایی می سوزم اما باز هم ترجیح میدم با هیچ پسری دوست نشم.

 

امیدع 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۰:۱۰
تا موقعی که شما دخترا اینقدر آماده و سهل الوصول هستید وحتی خودتون ارزش خودتونو نمیدونید وبا یه اشاره رابطه برقرار میکنید ونمیگذارید  روند خواستن و خواستگاری از سوی خانواده اتفاق بیفته وبا حمایت خانواده کیس مناسب انتخاب بشه  و خودتونو عقل کل میدونید سوئ استفاده از طرف پسرها ادامه داره

 

امیدع 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۰:۱۴
تا موقعی که شما دخترا اینقدر آماده و سهل الوصول هستید وحتی خودتون ارزش خودتونو نمیدونید وبا یه اشاره رابطه برقرار میکنید ونمیگذارید  روند خواستن و خواستگاری از سوی خانواده اتفاق بیفته وبا حمایت خانواده کیس مناسب انتخاب بشه  و خودتونو عقل کل میدونید سوئ استفاده از طرف پسرها ادامه داره

 

به سوال کننده 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۰:۲۳
ببخشید شما از نامرد انتظار مردانگی دارین؟

پسری که مردانگی داشته باشه سعی میکنه اگه دختری رو دوست داره برای خواستگاریش پا پیش بذاره نه برای دوستی.

 

کابوی تنها 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۱:۵۵
ازدواج فرای وابستگی و احساسات زودگذر است
وقتی دختری و پسری یک هیچ سنخنیت و کفویتی ندارد ازدواجشون اشتباست
و بهتر است که دختر خانم ها دقت کنند وقتی پسری شرایطش باشما جور نیست و حتی حاضر نیست از خودگذشتی کند و یا تعهدی ندارد مجبور نیستید وابستش بشید
حداقل اش اینه که ارتباطتتون باهاش قطع کنید

 

مهدی 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۲:۲۴
احسنت  پرتو خورشیدی*متاهل * زدی به هدف

 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۳:۳۰
کاملا موافقم. خودم دل یه دختر رو شکستم و الان سخت پشیمونم. خدا منو ببخشه…

 

علی 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۴:۰۹
من نمیدونم چرا دخترا فکر میکنن خیلی احساسی و عاشقند.به خدا اگه پاش بیفته حاضرن خیلی راحت اخلاق و ایمان و عشق رو با پول عوض کنند.نمونه هاش فراوانه.مثل همین اختلاف سنی هایی که الان هست.فقط ادعا دارن همین.اگه پسرا همه چیز داشته باشن و ایده ال باشن که میرن با فرشته ها ازدواج میکنن.فکر میکنن هرکاری بخوان میتونن انجام بدن و پسرا هم باید تا ابد عاشقشون بمونن.یکم به رفتارای خودتون نگاه کنید ببینید چی باعث میشه یه پسر ترکتون کنه.

 

۱ 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۵:۱۸
منم از دخترها خواهش می کنم با هزار عشوه و ناز دل پسر بی گناهی
رو نبرن بعدش بگن هدفم ازدواج نبوده.
اون بیچاره رو یدک نگه ندارن تا یکی دلخواهشون پیدا بشه.

من همیشه نفرینش میکنم.
امیدوارم هیچوقت مزه عشق واقعی رو نچشه.

 

به _ 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۵:۵۶
لایک داری فراوون . قسم حضرت عباسشو باور کنیم یا دم خروس!

 

اولین اظهار نظر 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۶:۳۱

روی صحبتم با سوال کننده و همه دخترهایی که طرز فکر مشابه دارند:

چرا فکر میکنید این بحث یه قضیه یه طرفه است!؟  قبول دارم این سر کار گذاشتنا و ایجاد وابستگی ها بیشتر از سمت پسرا اتفاق میفته ولی چرا قبول ندارید برعکس این موضوع هم وجود داره!!؟؟ بابا به خدا پسرا هم دل دارن احساسات و عواطف حالیشونه و وابسته میشن وقتی یه دختر ،پسری رو گیر میاره که تمام  احساسشو واسه عشق واقعیش نگه داشته به راحتی پسر رو وابسته خودش میکنه و با احساسش بازی میکنه … حالا تو یه همچین حالتی وقتی پسری که ابراز علاقه هاش از ته دل بوده، بی وفایی میبینه ضربه روحی سختی میخوره، البته در حالتی که اهل  دوستی و  تجربه این روابط بوده باشه  براحتی جاشو با گزینه های جدید پر میکنه ولی اگه اهل دوستی نباشه چون از احساس واقعیش برای یه انتخاب غلط  مایه گذاشته به این راحتیا موضوع براش قابل هضم نخواهد بود…

این موضوع برای برادر من اتفاق افتاد و کاملا برام قابل لمس بود، واقعا برام جای سوال بود چطور دختری که دو سال با داداشم ارتباط سالم با اطلاع خانواده داشتن و هدف داداشمم ازدواج بود کاملا یهویی برگشت به داداشم گفت که من فقط تو رو واسه دوستی میخواستم نه بیشتر !!! ( هردو  طرف هم سنشون یه حدی رسیده بود که بشه گفت عقلانی تصمیم میگیرن ، هردو دانشجوی دکترا هستند)

البته این اتفاق واسه خود من هم به صورت خیلی خفیف تر اتفاق افتاد.ولی حتی همون مدت کوتاه که احساس واقعیمو  به اشتباه خرج طرف مقابل کردم وقتی یادم میفته اعصابمو خورد میکنه !!

البته مطمئنا این موضوع کلی نیست و قصد جسارت به دخترای محترمی که واسه گفتن      ” دوستت دارم ” ارزش قائلن و این واژه رو فقط واسه  گفتن به همسرشون نگه داشتن، ندارم.

ببخشید طولانی شد فقط خواستم بگم مخاطب همچین پستی نباید فقط پسرا باشن بلکه باید آدمایی باشن(چه دختر چه پسر) که خیلی راحت به دروغ  ” دوست داشتن ” رو به زبون میارن و با احساسات یه نفر بازی میکنن.

 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۶:۴۹
به نیل :
حرفت واقعا لایک داشت. بازی با ناموس مردم، خیلی زننده است.

 

گلاره معین 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۶:۵۱

اصلا چرا باید  یه دختر با یه پسر دوست بشه  که وابسته بشه ، شکست بخوره ، افسردگی بگیره  و یا به بیراهه کشیده بشه  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ها  چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 خوب دوست نشید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟  پسری که پیشنهاد دوستی  به دختر میده  ابلیسه

پسر اگه دختر ی رو بخواد فقط  وفقط و فقط و فقط  میره خواستگاریش

صدبار تو این وبلاگ نوشتم  چرا گوش نمیدید آخه دخترا

 

احسان 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۸:۵۵
دخترا که بدترند! یه نگاه به خودتون بندازید که بخاطر مال دنیا حاضرید دل کسی رو که با تمام وجود دوستتون داره رو بشکونید! این موضوع دو طرفه است! یه عده از پسرا بخاطر تنوع ظاهری با دخترا دوست میشن و یه عده از دخترا هم برای پول و پز دادن جلو دوستاشون! به همین سادگی!

 

{{{ حامد 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۲۱:۰۷
در جواب میتی کومان:
پسرهایی که پیشنهاد دوستی به دختر میدن ۹۰ درصدشون دنبال سوء استفادن نه ازدواج . حالا شما قبول نداری مشکلی نیست من به این موضوع اعتقاد کامل دارم ولی اگه شما دلیلی داری خوشحال می شم اونو گوش کنم . در مورد عاشقی هم امیدوارم هیچ وقت شکست عشقی نخوری اونهایی که شکست عشقی خورندند می دونند که من دارم چی می گم این که خودتو دلبسته به یک نفر کنی جز ضرر هیچی نیست.

به سوال کننده :
البته این نکته رو هم باید بگم که بعضی از  دخترها هم با احساسات پسرها زیاد بازی میکنند. و این که خود دختر هم با پسر دوست می شه اشتباه دخترها هم هست.

 

به دخترا 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۲۱:۳۲
خودتون رو گول نزنین تو دوستی نه وفاداری هست نه چیز دیگه ای

ارزش خودتون رو پایین نیارین پسری اومد گفت دوست دارم میگی بفرما خواستگاری رسمی از خانواده.
پسری گفت بیا اشنا بشیم برای ازدواج میگی بیا اول از خانوادم اجازه بگیر اگه اجازه دادن با هم اشنا میشیم.
چرا خودتون رو در این حد پایین میارین که عوض اینکه اون بیفته دنبال شما شما میفتین دنبالش!
عوض اینکه شما ناز کنین براش اون ناز میکنه براتون!
عوض اینکه شما شرط و شروط بذارین اون براتون شرط و شروط میذاره!
اخرش هیچی به هیچی شما میمونین و یه دل شکسته.
پس ارزش خودتون و ما رو پایین نیارین.

 

تجربه 

رتبه‌دهی

  • پنجشنبه ۳۰ مهر ۹۴
  • ۰۰:۳۶
گفتی داغ دلم تازه تر شد ، الهی خیر و خوشی نبینه پسری که وابسته پیکمه دختری رو بعد هم الکی پشت پا میزنه به همه چیز و میره پی هرزه بازیش دختری پاک و معصوم رو وابسته کردی وعده دروغ دادی بعد رفتی فکر میکنی از اینا پنهان کمی خودتو از خدا که پنهان نیستی امیدوارم بحق این شبها ذلیلیتو ببینم با چشمم تقاصش خودت پس بدی نه دخترت یا کسی دیگه خود خود خود خودت از خدا بی خبر نامرد

 

میتی کمان به {{{حامد 

رتبه‌دهی

  • پنجشنبه ۳۰ مهر ۹۴
  • ۱۰:۵۳
در جواب  “{{{حامد”
سلام برادر گلم
یک: میدونم شکست عشقی سخته و اما امیدوارم خداوند دختری پاک سرشت سر راهت قرار بده تا طعم خوش و لذتِ شور آفرینِ عشق رو بچشی تا تجربه ناخوشایند تو در این زمینه از یاد بره.
دو: تجربیات شخصی آدما خیلی محترم هستند و برای شخصِ تجربه کننده البته قابل اتکاء و استناد، اما نمیشه اونا رو بعنوان یه قانون کلی در نظر بگیریم.بنابراین صحیح نیست که شما برادر گرامی تجربه ناگوار خودتون از عشق رو به همه تعمیم بدین و به صراحت بگین “عاشق شدن اصلا اشتباهه”
سه: و اما در مورد نکته اولی که فرمودین؛ جنابعالی آماری رو اعلام کردین با میزان احتمال ۹۰ درصد، و من سوال کردم از کجا به این نتیجه ای رسیدین،خودتون آمار گرفتین یا شخص دیگه ای این آمار رو بهتون گفته؟
اما جواب شما به سوال بنده این داستان رو به ذهن میاره که:
 “شخصی ادعا میکنه تعداد ستارگان هفت آسمان فلان عدد هست،ازش مپرسن سندت واسه این حرف چیه،در جواب میگه من نظرم اینه اگر قبول نداری برو بشمار “
دسته‌ها
ازدواج رابطه ی دوستی رل عاشقانه مسائل جنسی

شوهرم بهم اعتماد نداره

شوهرم بهم اعتماد نداره

شوهرم بهم اعتماد نداره
شوهرم بهم اعتماد نداره

گنه

ddd

سلام،من و نامزدم چند وقت پیش برای اولین بار یه معاشقه کوتاه داشتیم در حدی که به آلت همدیگه دست زدیم و بوسیدن لب و این چیزا.از اون روز عوض شده میگه تا وقتی که عقد رسمی نکردیم اینکارو نکنیم خودش میگه خیلی زیاد دوست دارم و خیلی خوشحالم اینکارو کردیم ولی دیگه تا وقتی عقد رسمی  نکردیم اینکارو نکنیم میگه میترسم تنهام بزاری در حالی که خیلی بهت وابسته هستم! این در صورتیه که من به هیچ وجه نه میخوام نه میتونم تنهاش بزارم خیلی همدیگه رو دوست داریم مشکل من اینه که من از نظر جنسی خیلی فعال و هات هستم و تحمل این موضوع خیلی برام سخته نمیتونم تحمل کنم میشه خانم ها بگن دلیل این موضوع چیه؟چطوری میتونم بهش اطمینان خاطر بدم من تنهاش نمیزارم شاید بی خیال این حرفا بشه بیشتر از اینکه به فکر خودم باشم که اذیت میشم این ناراحتم میکنه که اونم داره به خودش سخت میگیره از اینکه خودش دوست داره باهم معاشقه کنیم ولی میترسه و جلوی خودشو میگیره ناراحتم!چونکه میدونم اذیت میشه.لطفا کمکم کنید خیلی مهمه این قضیه و نظر خانم ها برام مهمه لطفا خانم ها نظر بدن .

نظر یکی از دوستان:

خب چرا عقد نمیکنین؟
اخه از لحاظ شرعی هم تا وقتی محرم نباشین مشکل داره
بعدشم ما دخترا تاصددرصد مطمئن نشیم که نامزدمون ماله خوده خودمونه دلهره از دست دادنشونو داریم
بهت قول میدم تا اسمت بره توشناسنامش همه جوره وباکمال میل باهات راه میاد

گنه

ddd

نظر یکی از دوستان:

سلام
نکن برادر من ! خانومتو اذیت نکن ! میدونم قصد شما خیره و ایجاد محبت بیشتر ، ولی من هم وقتی با همسرم نامزد شرعی بودیم همچین شرایطی واسم پیش اومد …من خیلی اذیت شدم ! دوست داشتم ولی امنیت روانی نداشتم و اون کارای همسرم به یه کابوس واسم تبدیل شده بود !
شما برید بخونید همه ی کارشناسان میگن جای این کارا تو دوران نامزدی نیست ، تازه تو ی عقدم محدودیت وجود داره !
شما میگی همسرتو دوست داری ! قبول اما خب به هر حال ممکنه یه اتفاقاتی پیش بیاد که نامزدی تون بهم بخوره ! شما بگو نیم درصد ! ولی این احتمالات طبیعی ام باعث میشه همسرتون امنیت روانی نداشته باشه و آرامشش رو از دست بده ! برادر من بی تعارف ! شما اطمینان داری عمرت کفاف میده تا این خانومو به عقد رسمی خودتون در ارید؟!
این احتمالات تو ذهن آدم میاد دیگه !
ببینید خانومتون به چی راضیه همون کارو بکنید تا آرامش داشته باشه و خاطره ی بدی واسش درست نشه !
من دفعه ی اول که به اصرار همسرم معاشقه داشتیم بعدش احاس میکردم بهم تجاوز شده چون با اکراه و بدون آرامش و فقط به خاطر اصرار همسرم تن داده بودم ، هرچند که همسرم کار خاصی انجام نداد و حالا که یادم میوفته خندم میگیره ولی اون موقع داشتم از استرس میمردم و لذت خاصی واسم نداشت چون فکر میکردم که اون دوران برای معشقه زوده و نظم فکری و برنامه ریزیام بهم خورده بود…اوایل آدم تجربه نداره شما سعی کن گام به گام جلو بری تا خانوم ضربه نخوره ! از من به شما نصیحت

نظر یکی از دوستان:

علت منعش، ترس از ازدست دادن بکارتش قبل عقده
میترسه که بعدا قالش بذاری، حقم داره ، الیته به تو توهین نمیکنم، ولی نمیخاد بی گدار به آب بزنه،.
دخترا براشون سخته که بدون هیچ تضمینی خودشونو دراختیار مرد قرار بدن(تضمین= عقد دائم).
مراعاتشو کن.
شرایط عقد رو فراهم کن که بتونه دل به کار بده .

……….

عقد نکرده رفتین سراغ معاشقه؟
عزیزم برو دنبال جور کردن عقد باش.
بعدش با خیال راحت هر کار خواستی بکن
همسرت حق داره
اونم نه یه ذره بلکه خیلی حق داره
من بودم همون دفعه اولم اجازه نمی دادم

شما هم میتوانید نظر خود را زیر همین پست برایمان بیان کنید .

دسته‌ها
ازدواج تنهایی دخترانه دوست پسر دوست دختر دوستی نامشروع رابطه ی دوستی رل

فراموش کردن عشق

فراموش کردن عشق

فراموش کردن عشق
فراموش کردن عشق

سلام خدمت شما
من یه پسر ۲۰ ساله دانشجو هستم ، معماری میخونم
خواهش میکنم این پست رو ب نمایش بذارید تا نظر بقیه رو بدونم،با سپاس از شما
کلاس دوم دبیرستان بودم که از یکی از دخترای فامیلمون خوشم اومد و من از طریق دختر عمم باهاش دوست شدم
جریان خییلی مفصلی داره ک ب طور خلاصه میگم
بعد دوستی با این خانم کم کم عاشقش شدم و…
تا اینک ماه رمضون ۹۴ اتفاقی افتاد و باعث شد از هم جدا بشیم.البته این جدایی موقتی بود.
خرداد ۹۵ بود ک دوباره بهم رسیدیم,تو این مدت براش خواستگار اومد ک جواب رد داد و بمن گفت بخاطر تو با هیچکس دیگ ای ازدواج نمیکنم،فقط تو تو !!!
مرداد ۹۵ براش خواستگار اومد و جواب مثبت داد لعنتی
خییییلی عذاب کشیدم بخاطر شکست عشقیم.
تا اینک چند شب پیش (نامزد داره) بهم زنگ زد بیا ببینمت و…منم فورا بهش گفتم (گمشو دیگ بهم زنگ نزن) زود قطع کردم
تازه داشتم فراموشش میکردم، تو رو خدا یکی بمن بگه چجوری این مدت عشقمو رو فراموش کنم؟هر کاری میکنم نمیتونم!!!
چطور این تنفری که ازش دارم فراموشش کنم؟

لطفا راهنمایی کنید.

نظر یکی از دوستان:

دوست عزیز تحت هیچ شرایطی نه به تماسش جواب بده نه به دیدنش برو چون کم میاری. رک بگم اون به درد تو نمیخوره چون اصل رابطه تعهده . تو هم مردی حتما از طرفت اینو میخای . اون خانم الان این قانون رو زیر پا گذاشته با وجود نامزدش به شما زنگ زده. نه قصد دفاع دارم نه قضاوت . ولی بالاخره باید یاد بگیریم که پای انتخاب خودمون بمونیم و حرمت حریم ها رو داشته باشیم . پا تو زندگی هم نکنیم. و این اینو خواهرانه بهت میگم با دل مهربون و عاشق پیشه ی که داری مطمئن باش بازم میتونی طمع عشق رو بچشی و احساست رو به دختری که عشق و محبتت رو به انتظار نشسته هدیه کنی. خیلی مراقب باش . حتما دختر عمه ات رو در جریان بذار البته اگه قابل اعتماده و از دختره بخاد که دیگه بهت زنگ نزنه. سعی کن در دسترس این خانم نباشی . چون تو سن و سال پایین هستی و تابع احساست و این باعث میشه که سطحی و گذری تصمیم بگیری بدون اینکه فردا رو در نظر بگیری. البته همه اینها رو بری این میگم که این زن در حال حاضر به یک مرد متعهده و دست به انتخاب زده . اما اگه تنها خودش بود شرایط فرق میکرد.در پناه حق

نظر یکی از دوستان:

دلت رابتکان…
اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین…
بگذارهمان جابمانند…
فقط ازلابلای اشتباه هایت یک تجربه رابیرون بکش… قاب کن…
وبزن به دیوار دلت…اشتباه کردن اشتباه نیست…دراشتباه ماندن اشتباه است…(فروغ فرخزاد)

نظر یکی از دوستان:

فقط باید تکلیفت رو باخودت روشن کنی اگه هنوزهم به هردلیلی بهش فکرمیکنی ایرادی نداره اما سعی نکن برای ازبین رفتن یاد وخاطره یا تنفرت سراغ یکی دیگه بری ،اون خانوم مشکل خودشه که هنوز هم به شما زنگ میزنه هرچند کارش درست نیست چون داره با دل واحساسات وشخصیت وارزش وجودیه یکی دیگه (شوهرش)وحتی شما وخودش بازی میکنه ،کاری که شوهر من بامن کرد وفقط الان من دارم عذاب می کشم چون هیچ اعتمادی از هیچ لحاظی برام باقی نمونده،پس هر کاری می کنی فقط سراغ کس دیگه ای نرو تا وقتیکه به هردلیلی بهش فکر میکنی ،دنبال جایگزین نگرد چون اکثرا بعدازاینکه همچین چیزی برا هرکی پیش میاد فورا میرن سراغ یکی دیگه که وواقعا فکر می کنن عاشق طرف جدیدشون شدن اما کاملا دراشتباهن چون دراینجور مواقع سه احساس وجود داره که باعشق اشتباه گرفته می شه ۱٫شهوت ۲٫ روابط وسواسی۳٫روابط برگشتی

============================

شاید این مطالب برایتان مفید باشد

 >وحشت از شب زفاف

 >زودانزالی شب زفاف

 >ازدواج در شبکه های اجتماعی

============================

دسته‌ها
دوستی نامشروع رابطه ی دوستی رل

تهدیدم میکنه

تهدیدم میکنه

سلام

من مدتی است با پسری دوست شدم بعد از فهمیدن مادرم از این دوستی و صحبت های دوستانم ، دوستی را تمام کردم .

از انجایی که شماره خونه رو داره اون اقا پسر منو تهدید میکنه که اگه زنگ نزنم به خونه زنگ میزنه و بیچارم میکنه!!

الان دقیقا نمیدونم چیکار کنم . زنگ بزنم و باهاش در ارتباط باشم یا …؟؟
کمک کنید لطفا..

پاسخ :
سلام
بهترین کار ممکن رو کردید . جلوی ضرر بیشتر رو بگیرید . فرض کنیم خانواده تون از دوستی شما مطلع شدند . باهاتون چیکار می کنن ؟
قدیما که امتحانات نمره ای بود به کسی که مثلا ۹ آورده بود سرش داد میزدن ! و کسی رو که ۱ آورده بود می فرستادن دفتر ، مدیر یه نامه می نوشت و میگفت فردا با ولی بیا مدرسه !!!
مجازات این دو نفر چقدر با هم فرق داشت ؟!
الان شما ۹ آوردید ، پس مجازاتی که خانواده براتون در نظر میگیرن قابل تحمل تر از زمانی هستش که به رابطه تون ادامه بدید و ۱ بیارید .
مطمئن باشید اگه به حرفش گوش کنید بیشتر ازتون سوء استفاده می کنه . چطوری ؟
مثلا اون پسر به شما میگه فردا ۱۰ هزار تومان باید پول بیاری به من بدی ، اگه نیاری زنگ میزنم خونه تون و … !
خب شما میترسی که خانواده تون از جریان دوستی با خبر بشن . پس هر طور شده اون ۱۰ تومان رو جور میکنی و بهش میدی .
فکر می کنی قضیه تموم شد ؟!
نه ! دفعه ی بعد میگه باید ۲۰ تومن بیاری ، وگرنه جریان دوستی و اون ۱۰ تومن اولی رو میگم !!!
خب شما ۲۰ تومن از کجا میاری ؟ مجبوری یا از پس اندازهایی که کردی برداری یا خدای نکرده بری سراغ کیف مامانت یا جیب پدرت !
فرض کنیم این ۲۰ تومن رو هم دادی ! قضیه تموم میشه ؟!
بازم نه ، حالا شما سه خلاف کردی !!! دوستی با اون ، یه بار ۱۰ تومن بهش دادی ، و بار دوم ۲۰ تومن .
می دونی چه اتفاقی می افته ؟؟؟
این دفعه اون پسر یه کار بزرگتر ازتون می خواد ، ببخشیدا ! ازتون می خواد باهاش یه جای خلوت برید ! میگه اگه نیای میگم چکار کردی !
چکار می کنی ؟؟؟
بهتر نیست همین الان جلوش وایسی ؟؟
بله اشتباه کردی که باهاش دوست شدی . ولی جزای تو این نیست که باهاش بری یه جای خلوت که معلوم نیست چه بلایی می خواد سرت بیاره .
پیشنهاد می کنم خودتون ماجرا رو به پدر یا مادرتون بگید ، بگید که اشتباه کردید . بگید اون پسر می خواد به خاطر این اشتباه ازم سوء استفاده کنه . می خواد ازم باج خواهی کنه . میگه زنگ میزنم به خونه تون و بیچارت میکنم .
دو اتفاق ممکنه رخ بده :
۱ – پدر یا مادرتون عصبانی میشن ، ممکنه چند روزی نذارن برید بیرون ، اینترنت رو ازتون بگیرن ، و … ، حتی ممکنه یه کشیده هم بخورید .
بعدش قضیه تموم میشه ، درد اون کشیده خوب میشه ، بعد از مدتی محدودیت ها رو بر میدارن و شما دوباره به زندگی عادی برمیگردید .
۲ – ممکنه پدر یا مادرتون از اعتمادی که به اونا کردید خوشحال بشن و از این که اشتباه بزرگتری نکردید ازت تشکر بکنن و … .
در هر صورت اگه به حرف اون پسر گوش نکنید به نفع شماست .

مظمعن باشید
دسته‌ها
دوست پسر دوست دختر دوستی نامشروع رابطه ی دوستی رل

یه حسی بهم میگه دوست دخترم دوسم نداره

گنه

ddd

یه حسی بهم میگه دوست دخترم دوسم نداره

سلام و خسته نباشید!!!
احساس میکنم دوست دخترم منو دوس نداره چیکار باید بکنم؟
من خیلی دوسش دارم.
یه چیز دیگه. ما الان  ۴ماهه با هم دوستیم ولی من بدترین کارم با اون دست دادن باهاش بود.آیا بازم با اینکه دوستیمون در حد پیام بازیه(تلگرام)گناهه؟

پاسخ :

سلام دوست عزیز

کارتون از پایه اشتباهه ! منظورم دوستی با یه دختر هستش . شما به چه منظوری با اون دوست شدید ؟ ازدواج ؟ حتی اگه به قصد ازدواج هم دوست شدید بازم سرانجامی نداره . چون چنین دخترانی قابل اعتماد نیستند .

کاری که آغاز اون با اشتباه شروع بشه مشخصه که آخر و عاقبتش چی میشه دیگه

فرض کنیم شما با اون ازدواج کردید . هیچ نگرانی ندارید که بعد از ازدواج یکی دیگه بهتر از شما ،حالا چه از لحاظ ظاهر یا وضعیت مالی و اجتماعی ، اونو جذب کنه ؟! توجه داشته باشید که اون الان خارج از عرف اجتماعی و دینی با شما دوست شده . تازه اجازه داده بهش دست بزنید !!!

فکر نمی کنید اگه یه شخص پولدارتر یا خوشتیپ تر باهاش دوست بشه اون اجازه میده که از این حد جلوتر بره ؟! فعلا شما رو در همین حد دست دادن قابل میدونه !

این که میگید شما رو دوست نداره دو تا حدس میشه زد :

اول حدس خوب :

شاید به اشتباهش با دوستی با یه پسر پی برده و قصد داره دوستی با شما رو قطع کنه . که اگه این طور باشه بهترین کار رو کرده .

حدس بد :

شاید یکی بهتر از شما رو پیدا کرده ! و برای همین هست که زیاد شما رو تحویل نمیگره . شاید هم از قیافه یا شخصیت اجتماعی یا وضعیت مالی شما زیاد راضی نیست . دلیل این هم که با شما به هم نمیزنه اینه که از رابطه با فرد جدید مطمئن نیست می خواد اگه اون کنار رفت شما به عنوان یه زاپاس براش باشید . شاید هم به این افتخار می کنه که تونسته دو پسر رو جذب کنه و به دنبال جذب پسرهای بیشتری هم هست .

شاید بدبینانه باشه ولی احتمالش که صفر نیست !

دوست دارم همه ی فرض ها رو مطرح کنم تا شما بهتر تصمیم بگیرد :

فرض کنیم بعد از مدتی از این دختر خسته شدید و رفتید سراغ یکی دیگه ، می دونید این دختر در ازدواج مشکل پیدا می کنه ؟ چون با شما دیده شده یا با شما در ارتباط بوده پس خواستگاران کمتری هم خواهد داشت .

خود شما با چنین دختری که قبلا با یکی دیگه دوست بوده و معلوم نیست دوستی اونا در چه حدی بوده ، ازدواج می کنید ؟

اگه بفهمید اون دختر خیلی راحت با یه پسر دیگه ارتباط بدنی داشته چی ؟

اگه کلاه خودتون رو قاضی کنید راضی نیستید که وقتی تو خیابون با همسرتون راه میرید نگاه بقیه به شما نگاهی تمسخر آمیز باشه . تحمل نمی کنید اگه به گوشتون برسه که زن فلانی قبلا با فلانی و فلانی یه سر و سری داشته !

حتما میگید من در انتخابم دقت می کنم که چنین بلاهایی سرم نیاد ! ولی اگه در دوران مجردی همه مثل شما رفتار کنند فکر نمی کنید پیدا کردن دختری که با هیچ پسری دوست نبوده سخت میشه ؟

به نظر من دوستی با این دختر رو قطع کنید و کمک کنید یک دختر به جمع دخترایی که در آینده به عنوان دختری که گذشته سالمتری داشته اضافه بشه  و ازدواج راحت تری داشته باشه .

اگه واقعا این دختر رو می خواید و در شرایطی هستید که موقعیتش رو دارید رابطه تون رو رسمی کنید . اگه میگید که الان وقتش نیست و نمی تونم و … با خودتون صادق باشید و قبول کنید که از سرانجام رابطه با این دختر مطمئن نیستید .

همه ی این مطالب که گفته شد صرفا نظر من است

موفق باشید .

گنه

ddd