دسته‌ها
جذابیت و زیبایی دوست پسر دوست دختر دوستی نامشروع

چگونه ثابت کنم دوستش دارم؟

چگونه ثابت کنم دوستش دارم؟

چگونه عشقم را بهش ثابت کنم ,چگونه به عشقمان ثابت کنیم دوستش داریم ,چطوری ثابت کنم ک دوسش دارم ,چجوری ثابت کنم دوست دارم ,چگونه عشق خود را به پسری ثابت کنیم ,چگونه به دختری بگویم دوستت دارم؟ ,چگونه دوست داشتن را ابراز کنیم ,چجوری به دوست دخترم ثابت کنم؟

سلام

چند وقت پیش تو دانشگاه از دختری خوشم اومد ، اولش فکر کردم یه احساس عادیه اما ایشون فکر منو به خودش مشغول کرد

و چند ماهی این مسئله ادامه پیدا می کنه . دوستان نزدیکم میگن عاشق شدی اما خودم نمی دونم

ولی اینو می دونم که الان نه دانشگاه برام مهمه نه حتی شغلی که چند وقته پیدا کردم این مسئله هر روز منو اذیت می کنه .

اما درباره اون خانم ایشون از من چند ترم بالاترن و به همین دلیل تنها در یک درس با ایشون تونستم

هم کلاس باشم و شناختی خاصی بین ما به وجود نیومد البته از لحاظ سنی فکر نکنم تفاوت

چندانی باشه چون من وقفه ای رو در دانشگاه رفتن داشتم .

با این حال من تو همون یک کلاس ، ایشون رو دیدم و ازشون خوشم اومد ، بعد از گذشت زمان و مطمئن شدن

از تصمیم خود در رابطه با این خانم تصمیم به دادن پیشنهاد برای آشنایی بیشتر و صحبت کردن گرفتم

اما به دلیل همون مسئله نبودن در کلاس های یکدیگر منتظر یک موقعیت خوب بودم که بتونم با ایشون صحبت کنم

در نهایت تو موقعیت تقریبا بدی البته به نظر خودم این کار رو انجام دادم .

بعد از یکی از کلاساشون با چند تا از دوستاشون بودن و ایشون رو صدا کردم و دعوتش کردم به یک کافی شاپ

تا باهاش صحبت کنم و موضوعی رو مطرح کنم با ایشون اما بهم جواب دادن که من رو نمی شناسن و در

آخر گفتن با کسی هستن البته تمام مدت صحبت به ۳۰ ثانیه نکشید و برای رفتن به کلاس عجله داشتن .

بعد از صحبت و البته مشورت به من گفتن تو زمان و موقعیت بدی پیشنهاد دادی نکته ای که وجود داشت

نتونستم از احساسم بگم شاید فکر کردن دنبال دوستی یک رابطه ی دوستی معمولی هستم در هر حال من از احساسی که دارم مطمئنم .

نمی دونم من تو موقعیت بدی ، پیشنهاد بدی دادم یا به خاطر کلاس و از سر باز کردن من اینطوری

جواب دادن در هر صورت من می خوام با ایشون صحبت کنم و مطمئن بشم از تصمیم ایشون و واقعا چند دقیقه حرف بزنم باهاشون .

اما تقریبا تو دانشگاه فرصت خوبی پیش نمیاد که ایشون تنها باشن و بشه باهاشون صحبت کرد

دعوت تلگرامی من رو هم که یک بار بهشون پیام دادم بهش پاسخی نداد اگه کسی می تونه راهنمایی

کنه که من چطور با ایشون یک قرار بذارم و درباره ی موضوع آشنایی با ایشون صحبت کنم

و متوجه شن که دنبال یک رابطه ی الکی نیستم و تصمیم جدی هست .

ممنون میشم

نظرات (۱۶)

 

پرپری
  • شنبه ۱۲ اسفند ۹۶
  • ۲۳:۰۱
سلام،

اگه از احساستون مطمئن هستین و قصدتون اثبات نیت خوبتون به ایشون هستش ، بهترین کار اینه که به مادر یا خواهرتون بگین باهاش تماس بگیرن، و اجازه ی آشنایی با شمارو بخوان.
دیگه مابقیش بستگی به هردو طرف داره.
راه های دیگه ای هم هست، ولی ازین بیشتر نمیشه توضیح داد، چون احساس میکنم دارم روشهای مخ زنی رو آموزش میدم 😐

 

فندق
  • شنبه ۱۲ اسفند ۹۶
  • ۲۳:۴۵
ایشون گفتن با کسی هستن

؟؟؟
 بنظر من  دیگه دلیلی برای ادامه نیست

 

حامد
  • شنبه ۱۲ اسفند ۹۶
  • ۲۳:۴۹
همه عشق ها

یه احساس دارن
اونم اینه که اولش بسیار بسیار پر هیجان و مطمئن هستن
عشق باید کمی هم منطق قاطیش باشه تا دووم داشته باشه
اگه واقعا دختری هست که دوست پسر داره چه ارزشی داره دنبالش بری

 

یاس
  • يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶
  • ۰۰:۰۷
سلام ..

برادر من اگه علاقه و تصمیمتون جدیه …با اینکارا لطفا فرصت هاتون رو نسوزونید :/
اول اینکه تقاضای اشنایی برای ازدواج اون هم از طریق تلگراام کلا فراموش کنید
دوم اینکه تو موقعیت خوبی پیشنهادتون رو مطرح نکردین…احتمالا جلوی دوستاشون خجالت کشیده کلا گفته نه
بهتر بود بگین خانوم فلانی  من در مورد موضوع مهمی میخوام باهاتون صحبت کنم ….اگه شرایطش خوب یاشه میگه بفرمایید شما هم بگین اینجا نمیشه میتونم شما رو دعوت کنم به چه میدونم قهوه یا هر چی …بستگی به طرفتون داره …هر جا که شما مایل باشین اونجا صحبت کنیم …..
یه توصیه خواهرانه به اون دختر خانوم فرصت انتخاب فضا رو بدین…شما رو نمیشناسه پس طبیعیه معذب باشه
وقتی رفتین کافی شاپ سریع نگین ازدواج ….اول در مورد مسائل عادی صحبت کنین…بزارین سنگینی جو از بین بره …بعد ابراز علاقه کنید بعد بگین قصد ازدواج دارین و کاملا جدی هستین …بگین چه میدونم تا فلان موقع باهم اشنا بشیم بعد اگه موافق بودین با خانواده برسیم خدمتتون …
به نظرم اینطوری به مراتب نتیجه بهتری میگیرین …
اون دختر نعوذ بالله خدا که نیست از کجا بدونه تو قلب و ذهن شما چی میگذره ..از روی رفتار و حرفاتون قضاوت میکنه
موفق باشین و امیدوارم به عشقتون برسین 🙂

 

مریم
  • يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶
  • ۰۰:۵۳
اگه گفته با کسی هست خب فک کنم سنگین تر باشین چیزی نگین….شما نوشتی گفته با کسی هست..گفته خودش با یکی هست..بعد شما بری بگی چی؟؟    :/   

 

مهرگان
  • يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶
  • ۰۰:۵۷
سلام

 به مادر یا خواهرتون قضیه رو بگید تا بیان دانشگاه و با دختر خانم صحبت کنن .
انشاالله به خیر و خوشی

 

سارا
  • يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶
  • ۰۱:۱۰
بازم خدا رو شکر قصد ازدواج دارین دخترا با این وضع واقعا سخته تشخیص مورد ازدواج که شما هم یهو پریدی وسط دانشگاه جلو دوستاش پیشنهاد دادی رسمی خواستگاری کن اگه قبول کرد که هیچی اگه هم نه که اون حتما ازت  خوشش نیومده دیگه هم از طریق تلگرام به کسی پیشنهاد ندین بیشتر شبیه کراش میشه تا قصد ازدواج راستی به نظرم این کراش خیلی موضوع مهم و خطرناکیه نمی دونم چرا تا به حال کسی در مورد اون اینجا  چیزی نمی نویسه تا تازه هست باید جلوشو گرفت !

 

شخص حقیقى
  • يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶
  • ۰۲:۴۱
بسم الله الرحمن الرحیم

واسطه ى عاقل و بالغ در محل تحصیل
استاد، مشاور، آموزش و …

 

ساحل
  • يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶
  • ۰۹:۲۷
اگه خودت بری جلو بیشتر فک میکنه برا دوستی  رفتی و کارت سخت میشه تا بهش بفهمونی نیتت ازدواجه

بهتره به خواهر یا مادرت بگی ازش این درخواستو داشته باشن
ولی قبلش یه تحقیقی تعقیبی چیزی انجام بده ببنین خانوادش کین چه اخلاقی دارن ؟ ببین واقعا با یکی دیگه نباشه

 

پرپری
  • يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶
  • ۰۹:۳۳
 راستی تا یادم نرفته ، اینکه ایشون گفته با کسی هستن.  کاملا امکانش هست که اون لحظه واسه از سر باز کردن شما گفته، چون راحت نبوده.

ولی بهتره اول در این باره تحقیق کنین

 

پری به سارا
  • يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶
  • ۱۰:۳۷
به سارا

کراش یعنی چی؟میشه توضیح بدین

 

گیلار بانو
  • يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶
  • ۱۰:۵۵
برادر گرامی

منم با نظرات  همه دوستان موافقم!
نتیجه گیری کلی این میشه؛
شما اول به اون جمله ای که گف با کسی هستم دقت کن؛دو حالت داره
یا اینکه تو شرایط بدی بوده اون لحظه و همین جوری یه چیزی گفته که شما بیخیالش شی
یا اینکه واقعن با کسی هستو نمیخاد مزاحمش شی
پس با توجه به این دو تا نکته تصمیمتونو بگیرید که سراغش برید دوباره یا نه(که پیشنهادم اینه اول قبلش یه جوری از یه طریقی به هر حال تحقیق کنید ببینید کدومش درسته؟آیا واقعن راس گفته با کسی هس یا نه؟؟!)
مورد بعدی که از کامنتای دوستان نتیجه گرفتم و باهاشون موافقم اینه که
بعد از اینکه مطمئن شدین از شرایطشون و تصمیم قطعی گرفتین دوباره برید سراغشون؛از واسطه کمک بگیرید
حالا این واسطه یا مادر یا خواهر….میتونه باشه
یا همونجور که دوستان گفتن؛استادو…اینا هستن
نکته بعدی این که سراغ پیشنهاد تلگرامی دوباره نرید!
موفق باشین

 

به سوال کننده
  • يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶
  • ۱۴:۳۵
توی تلگرام دقیقا بهش چی گفتین؟ چه پیامی براش گذاشتین؟ شاید درست منظورتونو نرسوندین که پیامو جواب نداده
ساده ترین راه حل اینه که همین حرفایی که اینجا گفتین به خودش تو تلگرام بگین. بعدش برای اثبات حرفتون به مادر یا خواهرتون بگید با مادرش صحبت کنن
شاید برای اینکه شمارو از سر باز کنه گفته با کسیه.شایدم یه خاستگاری داره که داره با اون اشنا میشه.شایدم جلوی دوستاش خجالت کشیده

 

Tina
  • يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶
  • ۱۷:۴۸
سلام بنظر من اون احساسی ک شما بهش دارینو اون ب شما نداره..اگه خیلی مایلید رسمی خواستگاری کنین و در غیر این صورت کش دادن بیشتر این موضوع باعث اعصاب خوردی برای طرف مقابل میشه!

 

گیلار بانو به پری
  • يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶
  • ۱۹:۴۷
کراش ینی شما از یکی خوشت میاد ولی اون نمیدونه و بهشم نمیگی که دوسش داری!

اصطلاحشو این جوری به کار میبرن  که: اون طرفی که ما مثلن عاشقشیم کراش ادم هس و ما روش کراش داریم!
اصطلاحیه که خیلی بین دانشجو ها رایجه مثلن یه نفر میتونه چندین و چند تا کراش داشته باشه!

 

وحید برومند
  • دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶
  • ۰۰:۵۷
بنام حضرت حق

بعد از سه سال مطالعه ی مداوم سایت خانواده برتر این اولین کامنت بنده هست!البته زودتر این قصد رو داشتم اما خب بنظرم در سایت درست راهنمایی نشده که راه ثبت نظر یا موضوع در سایت چطوری هست.
راجع به مشکل شما به نظرم بهتره یکی از همکلاسی های دیگه تون رو که از نظر سنی بزرگتر از بقیه هستن یا یکی که مورد قبول اعضای کلاس باشه رو واسطه قرار بدید تا موضوع رو با ایشون مطرح؛توصیه میکنم از اقدام شخصی خودداری کنید
دسته‌ها
ازدواج دوست پسر دوست دختر

ازدواج برای شریک شدن در شادی و غم و غصه

ازدواج برای شریک شدن در شادی و غم و غصه

من برای شادی بیشتر ازدواج میکنم ,داشتن یک شریک برای غم و غصه خوردن ,دوست پسر به چه درد میخوره؟

ازدواج برای شریک شدن در شادی و غم و غصه
ازدواج برای شریک شدن در شادی و غم و غصه

سلام
من در بین متاهلین ( البته از نوع متعارف و غیر متعارفش ) میبینم که دو رویکرد وجود داره معمولا :

۱- متاهلین فرضی (دوست دختر و دوست پسر):

این دسته از متاهلین، معمولا طرف مقابل رو شریک غم هاشون میدونن.

اصلا علت دوست شدن با جنس مخالف اینه که فرد بتونه غصه ها و غم هاش

رو به کسی بگه، و یک محرم راز و سنگ صبور مطمئن داشته باشه.

۲- متاهلین واقعی (زن و شهر شناسنامه ای):

این دسته برخلاف دسته اول رفتار میکنه (حداقل درباره آقایون که من اینطور فکر میکنم!)

یعنی آقا برخلاف دسته اول که مرد دوست دختر رو پیدا کرده تا سنگ صبور و محرم رازش باشه

و شریک غم هاش بشه، دوست نداره به زنش از غم ها و غصه ها و رازها ( مثلا نقاط ضعف )

بگه و همیشه دوست داره غصه هاش رو پنهان کنه و ضعف هاش رو بپوشونه

و از خودش یک شخصیت خیلی محکم و استوار نشون بده!

ولی در عوض یا غصه ها و غم هاش رو باید توی دلش چال کنه و بالاخره یه روزی هناق بگیره!

و یا بره بگرده یه همدم و محرم راز دیگه پیدا کنه ( مثلا یه رفیق! و یا در موارد بدتر شاید دوست دختر سابق! همکار خانوم یا ……)

و همین شاید باعث بشه زنش هم حس کنه این مرد اونو غریبه میدونه و خیلی باهاش

خودمونی نمیشه و به اصطلاح حرفای دلشو پیش کس دیگه میزنه!

به نظرتون کدوم رویکرد بهتره؟

خصوصا خانوم ها چطور مردی رو بیشتر دوست دارید؟

یک شوهر به ظاهر مقتدر و همیشه لبخند بر لب که یک کلمه از مشکلات و

غصه هاش حرفی نمیزنه و همیشه وانمود میکنه همه چیز خوب و آرومه تا مبادا آب توی دل زن و بچش تکون نخوره؟

یا یک مردی که هروقت غصه ای داشت و یا چیزی آزاری میده بیاد به همسرش بگه و باهاش درد

دل کنه و حداقل اینطوری مرحمی برای زخم و دردهاش پیدا کنه؟
و البته در این حالت مرد خالی میشه و حس خیلی خوبی پیدا میکنه و احساس صمیمیت خیلی بیشتری

با همسرش میکنه و دیگه دیواری بین خودش و زنش نمیبینه(البته نظر منه!) و همین باعث

روحیه و دلگرمی بیشترش برای مبارزه با مشکلات میشه! و حتی شاید مشاوره های زنش هم بهش کمک مضاعفی بکنه!

هم آقایون و هم خانوم ها نظرتون رو بگید!

من خودم به عنوان یک پسر غد و مغرور حتی حاضر نیستم حضورا برم پیش مشاور! حتی

اصلا با کسی مشورت غیر تخصصی کنم ( اینجا هم چون مجازیه و کسی کسی رو نمیشناسه دارم میگم! ) .

و میدونم خیلی مردها ذاتا اینطوری هستن و اصلا دلشون نمیخواد هیچ ضعفی نشون

بدن و دوست دارن همیشه کامل باشن و خودشون رو عقل کل بدونن!

ولی ما هم نیاز داریم حرف بزنیم! ما هم پر از نقطه ضعیفیم! هرچند یه پهلوون پنبه ی پوشالی ساخته باشیم

و هرکس ببینه فکر کنه با یه مرررررد واقعی طرفه! ولی ما هم انسانیم و عواطف و احساس داریم!

قدیم مردها این چیزهارو ننگ و خاری میدونستن و تا میمردن لب به درددل باز نمیکردن!

و هیچوقت دلشون نمیخواست تصویر ایده الی از خودشون رو بهم بزنن! دوست داشتن همه فکر کنن

اینا هیچ غم و غصه ای ندارن، یا اگر دارن اینقدر مرد هستن که اصلا براشون مهم نیست و خم به ابرو نمیارن!

من همه ی اینهارو قبول دارم، ولی …………. پس زن میگیریم واسه ی چی؟

منم دلم نمیخواد جلوی احدالناسی ضعف نشون بدم، ولی زن برای همینه دیگه!

پس زن به درد دردل نخوره و سنگ صبور مردش نباشه، پس به چه دردی میخوره؟ 😀

از نظر خانومها این رفتار اقتدار مرد رو از بین میبره؟ مرد رو در نظرشون ضعیف

و غیرقابل اعتماد جلوه میده؟ مرد از چشمشون میفته؟

و یا بعضیا میگن که وقتی یه مرد واسه ی یه مشکلش ۱۰ درجه ناراحت و نگرانه

(مثلا چک بی محل بهش دادن و کلی از سرمایه اش به باد رفته!) زنش اگر بفهمه ۱۰۰ درجه ناراحت میشه

و انگار دنیا روی سرش خراب میشه و خلاصه ممکنه خیلی احساسی تر از مرد رفتار کنه و حسابی

داغون شه و فکر کنه بدبخت شدن رفت و زندگیشون پاشید و همینطوری واسه خودش یه آینده ی نابود شده فرض کنه!

بالاخره چی درسته و چی غلطه؟

زن شریک غم ها و غصه ها نیز باید باید باشه؟ یا نه فقط شریک شادی های آدم باشه؟

با زنمون درد دل کنیم یا بریم فکر حفر یک چاه عمیق باشیم و مثل مولامون علی علیه السلام، شبها با چاه نجوا کنیم؟!

ممنون میشم دوستان نظراتشون رو بگن

نظرات (۴۰) – نمایش (۱۳۲۳) – نمایش کادر نوشتن نظر

 

عمو رجب

  • پنجشنبه ۲۳ مهر ۹۴
  • ۱۹:۲۴
Reply
۰۰
یک زن همسره، شریک زندگی، غمها و شادیها

ولی خوب هیچ پسری دوست نداره به چشم یک موجود ضعیف و قابل ترحم بهش نگاه بشه.حتی از طرف زنش.دیگه مشخصه هرچیزی رو مطرح نمیکنه و بعضی چیزا رو تو دلش چال میکنه

 

پاییز

  • پنجشنبه ۲۳ مهر ۹۴
  • ۱۹:۴۷
Reply
۰۰
سلام

زن هم شریک غصه ها و غم هاست هم شریک شادی ها ، به نظرم تو خوشی ها که همه با هم خوبن و همه چیز بر وفق مراده و مشکلی نیست ،  مهم اینه که آدما تو سختی ها و غم و غصه ها کنار  هم باشندو خودشون رو نشون بدند،  موقع  غم و غصه هاست که زن و شوهر میتونند به هم ثابت کنند که همدیگه رو دوست دارند و کنار همند و پای هم وایسادن‌.
موفق باشید.

 

کوروش

  • پنجشنبه ۲۳ مهر ۹۴
  • ۲۰:۳۳
Reply
۰۰
من اعتقاد دارم که خستگی مرد باید تو بغل همسرش در بره و درداش رو باید خانوم از زیر زبونش بکشه.  ولی اینطور که معلومه خانم ها خیلی خسته ترن و کار های خونه خستشون میکنه. قبول دارم که خانوما هم خسته میشن ولی تو رو خدا اینقدر غر به جون شوهرتون نزنید دیگه

 

£ بانووو

  • پنجشنبه ۲۳ مهر ۹۴
  • ۲۰:۳۷
Reply
۰۰
سلام ۱۰۰درصد باید به خانومش بگه یعنی چی این حرف. بره به یکی دیگه بگه ! اصلا یکی از موارد راز داری محرم اسرار هم بودن کاش زمونه مثل بچگی من بود اون موقع ها اسم دوست دختر دوست پسر میومد اصلا اون فرد ….انگشنما میشد اشک تو چشم من جمع میشه حس میکنم من متعلق به زمان الان نیستم یعنی چی این حرف

 

مهندس برق

  • پنجشنبه ۲۳ مهر ۹۴
  • ۲۰:۴۰
Reply
۰۰
تو رابطه دوس دختر پسری…آقا یا همون پسر فقط به دنبال رابطه جنسیه نه هیچ چیز دیگه..اینو به عنوان یه داداش میگم به دختر خانما  که آقاست فقط به دنبال رابطه جنسیه تو این مدل رابطه ها شک نکنین…ولی تو رابطه زناشویی جدای از رابطه جنسی دوست داره تو غم ها و شادیاش با خانمش شریک بشه دقت کنین گفتم هردوتاش..نه فقط یکی……خداحافظ

 

زهرا میم 

  • پنجشنبه ۲۳ مهر ۹۴
  • ۲۰:۵۳
Reply
۰۰
 زن ومرد باید سنگ صبور هم باشن!!!!

هر دو طرف !!
اگر ادم با چشم باز وعقل انتخاب کنه
بدبخت نمیشه که مجبور باشه به هرکسی غیر همسرش تکیه کنه  تا دلش اروم بشه.

 

مجید ۹۴

  • پنجشنبه ۲۳ مهر ۹۴
  • ۲۱:۲۵
Reply
۰۰
والا من این همه پسرا رو میشناسم که دوست دختر دارن اینجوری نبوده که برن سفره دلشون رو پیششون باز کنن وایسن درد دل کردن…!!

معمولا روابط دوستی غم و غصه ای درش نیست(شاید یه روز نشستم مفصل نوشتم که چرا اینجوره…!!)
خوب یا بد نمیدونم از نظر بقیه چجوریه ولی من درباره خودم که بخوام بگم اصلا دوست ندارم بشینم درد دل کنم با یه دختر…!!
تنهایی راحت ترم. همین که یه گوشه دنج و ساکت باشه کافیه. نه اینکه نخوام اصلا دوست ندارم و نمیتونم وقتی ناراحتم بشینم دربارشون حرف بزنم…!!
وقتی هم میشنوم بعضیا اینجوری راحت حرف میزنن و هر چی تو دلشونه رو میریزن بیرون واقعا تعجب میکنم چطوری میتونن اینکارو بکنن…!!
من ازدواجم بکنم حتما به خانمم میگم که وقتی ناراحتم دوتا کار رو نکن:
۱- سوال پیچم نکن (این یکی واقعا دیوونه کنندس وقتی یکی انجامش میده…!!)
۲- تا وقتی خودم چیزی نگفتم سعی نکن که بشینی درباره ناراحتی من حرف بزنی
نهایتش اینه که با دوستای خودم بزنم بیرون تا به اون چیزا فکر نکنم. ولی کلا همون تنهایی بهترین مرحمه.
به قول شاعر:
اونقدر بزرگه تنهایی این مرد         که حتی تو دریا نمیشه غرقش کرد…
یا جای دیگه میگه:
من مرد تنهای شبم    زن دست بردار از سرم… 🙂
بزرگوار دومی رو خیلی خوب گفته…!!

 

دخمل (ع)

  • پنجشنبه ۲۳ مهر ۹۴
  • ۲۲:۰۱
Reply
۰۰
من دوستدارم و میخوام ک شوهرم حرفاشو بهم بگه خب به قول شما به من نگه به کی بگه. ادما با حرف زدن سبک تر و راحت تر میشن مخصوصا اگ شنونده بهترین دوستت(همسر) باشه.و از شنیدن ناراحتیاش و دغدغه هاش یا همون نگرانیاش اصلا احساس نمیکنم ادم ضعیفی هست تازه بیشترم دوستش دارم واقعا دوسداشتنی تر میشه برام چون منو خودشو یکی دونسته.دلم میخواد بوسش کنم و بگم نگران نباش ما باهمیم (شریک زندگی هستیما نه فقط شریک شادی)

اما طوری نباشه که دیگه مدام بگه
مثال :داریم ورشکست میشیم.اگه هی مدام (مثلا روزی چند بار) بگه داریم ورشکست میشیم چیکار کنیم .من بازم از این زود به زود گفتنش ناراحت نمیشم بلکه استرس میگیرم.ادما هم ک وقتی استرس دارن مغزشون کج و معوج کار میکنه
من وقتی بدونم تو مشکلاتم یکی همراهمه و تنهام نمیزاره انرژیم صد برابر میشه مطمعنا مردا هم هینجورن

 

اینده

  • پنجشنبه ۲۳ مهر ۹۴
  • ۲۲:۵۸
Reply
۰۰
من هنوز ازدواج نکردم ولی دلم میخواد زنم همه درداشو به من بگه منم بهش بگم

در کل با هم دردو دل کنیم

ولی همسر نبایدبی جنبه باشه که اگه اون یکی یه مشکلشو بهش گفت همش سر کوفتش بزنه اصلا اون دیگه همسر نیست دشمنه دشمن

 

شباهنگ

  • پنجشنبه ۲۳ مهر ۹۴
  • ۲۳:۰۱
Reply
۰۰
من به عنوان یه مرد متاهل دوس دارم مشکلاتمو به همسرم بگم ولی در آخرش هم بگم چیز مهمی نیست و نگران نباش. نباید تو دل خانوم رو خالی کرد چون خانومها احساساتی هستن (البته این نقطه قوتشونه و فرقشون با مرد همینه) و دچار ناراحتی و استرس میشن. زن باید حس کنه شوهرش میتونه مشکلات زندگی رو حل کنه چه تنهایی و چه با کمک زن و بچش اما غرور و اقتدار مرد نباید بشکنه.

 

باید امشب بروی

  • پنجشنبه ۲۳ مهر ۹۴
  • ۲۳:۱۱
Reply
۰۰

هم زن و هم مرد باید برای دردودل کردن اصولی رو رعایت کنند؛ مرد اشکالی نداره دردل کنه ولی بهتره دردلش همراه با اظهار عجز و ناتوانی نباشه بلکه برای گرفتن راه حل و پرسیدن و احترام به نظر همسرش باشه. زن هم باید از دردل هایش بگه ولی نه خیلی زیاد و در وقت نامناسب که مرد رو خسته و کلافه کنه. اما این که مردها زیاد اهل درددل کردن نیستند مخصوصا برای همسرانشون علاوه بر شخصیت و غرورشون میتونه از اونجا ناشی بشه که در زندگی زناشویی بر خلاف دوستی مساله ای هست به نام تعهد و احساس مسوولیت، مردها احساس میکنند نباید همسرشون رو با این حرفها ناراحت کنند، اونها خودشون رو در برابر احساسات زن هاشون مسوول  میدونن، ازطرفی زن وقتی مشکلی داره بیشتر برای گرفتن همدردی شوهرش دردل میکنه ولی مرد وقتی مشکلی داره بیشتر از اینکه به دنبال همدردی باشه به دنبال راه حله برای همین سعی میکنه با در خود فرو رفتن و فکر کردن مشکلش رو حل کنه

کفش هایمان کو؟

ما نمیتونیم کسی رو مجبور به درددل بکنیم، ما فقط میتونیم وظیفه ی خودمون رو انجام بدیدم، اگه کسی دردل کرد گوش شنوایی باشیم برای دردهاش

 

عشق من

  • پنجشنبه ۲۳ مهر ۹۴
  • ۲۳:۲۹
Reply
۰۰
زندگی پستی و بلندی داره و زن ومرد باید با هم و در کنا هم زندگی رو بسازن. زن و شوهر محرم ترین افراد نبست به همن اند و باید همراه هم دل و محرم راز یکدیگه باشن. چرا فکر میکنید با درد ودل کردن با همسرتون اقتدارتون کم میشه اگه حرف  دلتونو به اونا نگید پس به کی میخواید بگید . من که خیلی خوشحال میشم که همسرم باهام درد ودل کنه احساس میکنم منو امن دونسته و بهم اعتماد داره و دوستم داره و تو زندگیش جایگاه مهمی دارم که با من صحبت میکنه و هم فکری میخواد. این کار به نظر من باعث نزدیکی بیشتر دو طرف به هم میشه.

 

بهمنی

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۰۰:۱۲
Reply
۰۰
اخه دوست دختر به روت نمیاره فوقشم به روت بیاره باش کات میکنی ولی اگه زن بفهمه یجای کارت میلنگه راست و چپ همونو میزنه تو سرت به نظر من غم و غصه های یه مرد باس تو دل خودش بمونه

 

ناشناس

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۰۰:۱۷
Reply
۰۰
خب من فکر میکنم یکی از خصوصیات اقایون اینه که دوست ندارن مشکلاتشونو به خانمشون بگن همچین مواقعی خانم باید انقدر خانم باشه که اونقدر همسرشو خوب بشناسه که متوجه بشه که جناب شوهر چشه

ا

 

پاییز به مجید ۹۴

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۰۰:۲۲
Reply
۰۰
شعر دومت  جالب بود هههههه، مرسی

 

…..

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۰۱:۴۰
Reply
۰۰
در صورت نگفتن درد و مشکلش به من اصلا اقتدارش زیر سوال نمی ره. به خودشم گفتم حس می کنم که من غریبه ام و منو دوست نداره.

ما خانمها مسائل رو اکثرا از جنبه عاطفی می بینیم و بررسی می کنیم

 

امید

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۰۲:۰۶
Reply
۰۰
بقول ویگن : زن گل ماتمه خارو گل باهمه زن نامهربون دشمن جونه.

پس در نتیجه هم شریک غم هم شریک شادی.

 

باران

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۰۲:۱۵
Reply
۰۰
بعصی از حرفارو نمیشه به همسر گفت درست همسر محرم اسرار ولی بازم نمیشه هرحرفی روبزنه یک کم اگه واقع بین باشیم متوجه حرفای من میشید همه اش که نمیشه از روی احساس حرف زد من مثلا اومدم رازم گفتم بعدیه مدتی مثلا از همسرم جدا شدم ایا ایشون یا خود بنده میتونم اسرار طرف مقابل حفظ کنم .

 

هانی

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۰۸:۳۶
Reply
۰۰
هیچ خانومی از شنیدن صحبت های همسرش و درد دل و مشورت کردنش ناراحت که نمیشه هیچ خوشحالم میشه که اینقدر به مرد زندگیش نزدیکه، مگر اینکه آقاهه دنیایی از مشکلات باشه و هر روز بخواد سر یه موضوعی ننه من غریبم بازی در بیاره که اینطوری اقتدارش از بین میره. ولی اگه هر روزم نیاز به مشورت یا درد دل یا همفکری داشته باشه چیزی از اقتدارش کم نمیکنه.

ولی اگه میخواید برید سرتونو بذارید رو پای خانومتون و گریه کنید و از بدبختی هاتون بگید میشید یه پسر لوس، این اتفاق نباید نهایتا بیشتر از یکی دو ماه یه بار اتفاق بیفته، مگر اینکه حالا از یه موضوعی یه مدت ناراحت باشید که طول بکشه ولی بعد که تموم شد هر روز همین داستان نباشه D:

 

مریم

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۰۸:۴۳
Reply
۰۰
اگر درد دل نبود که ازدواج کردن فایده نداشت. مگر داری فیلم بازی می کنی که وقتی ناراحتی بگی خوشحالم.هیچی تو نظر یه خانوم اینقدر بد نیست که شوهرش درد ومشکل زندگی اون رو به یه فرد غریبه بگه. هر زنی اگه بدونه شوهرش مشکل یا درد داره تمام سعیشو میکنه.یا حداقل سعی میکنه ارامش بیشتری برای شوهرش فراهم کنه.من  اگربفهمم که شوهرم مشکلشو به دوست دخترش گفته اعتماد به نفسم از دست می دهم.منو حساب نکرده کسی رو که به زندگی ربط نداره دخالت داده.اگر به من نگه احساسم مثل اینه که دو ماه برای امتحان خوندم حالا نمره اومده سه از صد.همچین مردی بی انصافه.اصلا مرد یعنی درد .بی دردی که علاج نداره.در ضمن اگه بدونم مردی به درد دلم گوش نمی ده محاله باهاش ازدواج کنم.ادم برای درداشه که ازدواج می کنه وگرنه بقیه اش انفرادیه.

 

دختر

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۱۰:۰۰
Reply
۰۰
با نظر هانی کاملاً موافقم

من ترجیح میدم همسرم مسایل و مشکلاتش رو با من درمیون بذاره در غیر اینصورت احساس میکنم من رو غریبه می دونه یا از اون بدتر وقتی ببینم یک گوشه بغ کرده و تنهایی نشسته و با من حرف نمی زنه احساس می کنم مشکل از من بوده …
و برای همین منظور در مورد روحیات آقایون و نحوه به حرف آوردنشون خیلی مطالعه کردم
تا الان تو مرحله خواستگاری اکثراً موفق بودم و مسایل رو راحت مطرح می کنند
احساس می کنم دلیل این راحت صحبت کردن اکثر افراد با من اینه که هیچوقت کسی رو سرزنش نمی کنم یا در مورد کسی قضاوت نمی کنم که بخواد بترسه از مطرح کردن مشکلاتش

 

عروس خلیج فارس

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۱۰:۱۲
Reply
۰۰
سلام

میخواستم نظرمو بنویسم دیدم دیدگاهی ک از ی مرد و همسرم دارم همینه ک آقای شباهنگ فرمودن.
همسرمنم دقیقا اینجوریه.مشکلاتشو همشو میاد میگه اما سریع میگه چیزی نیست ک خودم حلش میکنم ببینه ناراحت میشم زود میخندونتم و میگه اجازه نداری ی لحظه هم ناراحت باشی من مث کوه اینجا وایسادم.
دیگه دلم قرص میشه خیالم راحت میشه.

 

نرگس جونی

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۱۱:۳۶
Reply
۰۰
صحبت کردن برای خانم ها خیلی مهمه

به نظرم بهترین کار اینه که کل روزت رو برای همسرت تعریف کنی تا دلت سبک شه ولی مشکلاتتو نگو
گاهی اعصابت خورده و اگه نگی مثلا همسرت به خودش میگیره ناراحت میشه در چنین مواقعی بگو که مثلا با فلانی دعوام شد ولی گو اون چه چیزایی گفت یا ضایع شدی …این طوری اون اعصاب خرد تو رو به خودش نمیگیره ..بیشتر مراعات حالتو میکنه…بیشتر محبت میکنه….

 

….

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۱۲:۲۴
Reply
۰۰
خب من اگر بخام درباره ی خودم بگم همسر من درکل بسیار شخصیت مردونه ای داره اما بواسطه ی محیط کارمون که باهم کار میکنیم خیلی زیاد هم با هم حرف میزنیم و اگر مشکلی باشه طبیعتن با من مطرحش میکنه. درکل خیلی آدم موج منفی ای نیست که یکسره غصه بخوره و نیاز به دردودل کردن داشته باشه! ما یه کارگاه تخصصی داریم و درامدمون وابسته به آمار کاریمون و تعداد سفارشاتیه که میگیریم اخلاقش اینجوریه که اگر آمار کاریش پایین بیاد و از نظر اقتصادی در شرایط بدی هم قرار بگیره بازم میگه روزی دست خداست هرچی خدا بخاد همون میشه و واقعنم اینجوری فکر میکنه و چون هردومون توی این موارد هم عقیده هستیم اینجور مواقع با خودم دردودل میکنه و با سرعت خیلی بالایی هم آروم میشه چون حرفمون یکیه! مثلن گاهی پیش میاد که کلی مواد اولیه خریداری کرده و چک داره اما ازون ور سفارش کار نداره و این وسط خیلی سختمون میشه اما واقعن به خاطر اعتقاداتش حرص نمیخوره! منم مث ایشون معتقدم هرچی خدا بخاد همون میشه پس دلیلی نداره که بشینیم غصه بخوریم!

اما خب به نظر من زن و شوهر باید شریک غم و شادی همدیگه باشن اما زن هم باید بدونه که اینجور مواقع چطو  رفتار کنه. اولن اینو بگم که اگر شوهر من مث خودم فکر نمیکرد و مدام از پایین اومدن آمار کاریش مینالید و … من چون اعصاب همدردی باهاشو نداشتم بعد از مدتی طوری باش رفتار میکروم که دیگه با من دردودل نکنه! اما اگر مردی دردودل کردنش در حد معمول و معقول باشه و موج منفی نباشه بهتره که زنش شیوه ی همدردی با مردها رو یاد بگیره. مثلن زن باید طوری رفتار کنه کا مرد بعد از دردودل کردن حالش از خودش به هم نخوره. باید توی همدردی کرون با شوهرش طوری رفتار نکنه که شوهرش فکر کنه آدم ضعیفیه! بابد بهش انرژی مثبت بده. باید ازش تعریف کنه که مرد دفعه ی احساس ضعف نکنه. اما خب خیلی از خانمها اینو نمیدونن. با شوهرشون مث بچه ها رفتار میکنن! هیچ مردی دوست نداره جلوی زنش احساس ضعف کنه و زنش اون رو ضعیف ببینه پس بهتره زن طوری حرف بزنه که به مرد احساس ضعف دست نده! اگر زن این اصل رو بدونه و رعایت کنه و مرد هم به راحتی با زنش درد و دل کنه این بهترین حالت ممکنه. و به هردو حس آرامش و امنیت بالایی دست میده

 

به دخمل (ع)

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۱۲:۴۶
Reply
۰۰
یه چیزی بگم؟  هر وقت اسم شما رو میبینم اینجوری میخونمش… دخمل علیه السلام!!!! نگفتم که ناراحت بشید ها گفتم که بخندید. خب چیکار کنم ناخودآگاه اینجوری میخونمش!

 

سید

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۱۶:۲۴
Reply
۰۰
جالبه کاملا برعکس فکر میکنی !

دوست دختر و پسر : پسر برای نیاز جنسی میره طرفش ، دختر برای نیاز عاطفی

پسر دروغ میگه چون اگر یک بار چیزیو که دوست داره امتحان کنه دختر رو میندازه دور !!! فقط نیتش همینه ! من خودم پسرم میدونم !! به همین دلیل خدای بزرگ منع کرده !

ازدواج : مرد غمهارو دور میکنه چون دوست نداره زن زندگیش ناراحت باشه ! اصلا شما برای مشاوره به روان پزشک برید همین رو میگه که مرد نباید غمهارو بگه چون تو روحیه زنش تاثیر داره و این از مهربانی مرد هست .

مردی که ببینه وقتی از غمی که تو کارش و … به وجود اومده جای اینکه همسرش کمکش کنه روحیه همسرش رو بهم بریزه نمیگه !

اگر زن زندگی تلاش کنه تا مردش رو از ناراحتی در بیاره حتما و حتما مرد همه چیز رو میگه

من خودم مرد هستم و بیشتر اوقاتی که ناراحتم احساس تنهایی میکنم و حس میکنم باید یکی کنارم باشه ! اما حیف که مجردم

اطلاعات که دادم رو بدون تحقیق قبول نکنید . چون شاید ۱ درصد اشتباه کنم

موفق باشید

 

صبا

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۱۶:۴۹
Reply
۰۰

بستگی به ادمش داره خب

من با هیچ بنی بشری دردودل نمیکنم خودممو خودم اصلا نمیتونم

اما اکثرا باهام دردو دل میکنن

همسرم وقتی از مشکلاتش میگه دو تا اتفاق میفته یک اینکه اگه کاری باشه که من بتونم انجام

بدم حتما میکنم و همینطور اگه راهی به ذهنم برسه میگم

اما اگه نگه گیر بهش نمیدم که بگو

در مورد خانوما هم فقط گوش میکنم اصلا نه راهکار میدم نه نظر فقط خوب گوش میدم

 

دخمل (ع)

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۱۷:۱۸
Reply
۰۰
به دخمل (ع)

عزیزم منظور منم همینه که شما میخونیدش
🙂

 

من م

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۱۸:۵۲
Reply
۰۰
در جامعه امروز با وجود این همه مشکلات اقتصادی ریز و درشت  طبعا فشار کار و وام و….. بسیاره. یه مرد بیرون از منزل ممکنه یه روز پر از فراز ونشیب رو تجربه کنه. ذات مرد برای مبارزه وجنگیدن افریده شده واگر چه به روح وروانش ممکنه صدمه وارد بشه اما راه حل مشکل بوجود اومده رو پیدا میکنه. حالا اگه مردی بعد از گذران یه روز پر استرس وخسته کننده بخواد تمام مشکلات حل نشده ونگران کننده رو به خونه بیاره وبه زنش بگه زن دچار استرس شدید میشه  دلیلش اینه که زن روح لطیفی داره وطاقت ناراحتی شوهرش رو نداره نه تنها مشکلی حل نمیشه یه نفر دیگه هم ازار  میشه مرد باید با زنش مشورت وکمی درد دل کنه نه اینکه مدام باعث نگرانی واضطرابش بشه ودرعین مشورت هم محکم به زنش بگه تو ناراحت نباش حل میشه ایشا الله وامید بده

 

من م

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۱۸:۵۲
Reply
۰۰
در جامعه امروز با وجود این همه مشکلات اقتصادی ریز و درشت  طبعا فشار کار و وام و….. بسیاره. یه مرد بیرون از منزل ممکنه یه روز پر از فراز ونشیب رو تجربه کنه. ذات مرد برای مبارزه وجنگیدن افریده شده واگر چه به روح وروانش ممکنه صدمه وارد بشه اما راه حل مشکل بوجود اومده رو پیدا میکنه. حالا اگه مردی بعد از گذران یه روز پر استرس وخسته کننده بخواد تمام مشکلات حل نشده ونگران کننده رو به خونه بیاره وبه زنش بگه زن دچار استرس شدید میشه  دلیلش اینه که زن روح لطیفی داره وطاقت ناراحتی شوهرش رو نداره نه تنها مشکلی حل نمیشه یه نفر دیگه هم ازار  میشه مرد باید با زنش مشورت وکمی درد دل کنه نه اینکه مدام باعث نگرانی واضطرابش بشه ودرعین مشورت هم محکم به زنش بگه تو ناراحت نباش حل میشه ایشا الله وامید بده

 

من م

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۱۸:۵۴
Reply
۰۰
در جامعه امروز با وجود این همه مشکلات اقتصادی ریز و درشت  طبعا فشار کار و وام و….. بسیاره. یه مرد بیرون از منزل ممکنه یه روز پر از فراز ونشیب رو تجربه کنه. ذات مرد برای مبارزه وجنگیدن افریده شده واگر چه به روح وروانش ممکنه صدمه وارد بشه اما راه حل مشکل بوجود اومده رو پیدا میکنه. حالا اگه مردی بعد از گذران یه روز پر استرس وخسته کننده بخواد تمام مشکلات حل نشده ونگران کننده رو به خونه بیاره وبه زنش بگه زن دچار استرس شدید میشه  دلیلش اینه که زن روح لطیفی داره وطاقت ناراحتی شوهرش رو نداره نه تنها مشکلی حل نمیشه یه نفر دیگه هم ازار  میشه مرد باید با زنش مشورت وکمی درد دل کنه نه اینکه مدام باعث نگرانی واضطرابش بشه ودرعین مشورت هم محکم به زنش بگه تو ناراحت نباش حل میشه ایشا الله وامید بده

 

زهرا:::۱۸

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۱۹:۰۸
Reply
۰۰
وای خدا نکنه اینده م اینجوری بشه!!

دلم میخواد زندگیم جوری باشه که طرفم با من راحت راحت باشه هر چی دل میخواد باهام در میون بذاره

هر چه میخواهد دل تنگش بگه!!! باهام درددل کنه سبک بشه

 

مهسا

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۱۹:۵۴
Reply
۰۰
شما پیش زنت اگه خواستی درد و دل کن ولی نه اینکه همه ی غم هات رو آوار کنی رو اون زن بیچاره که از همه جا بی خبره من اگه جای شما باشم پیش خدا درد و دل می کنم چون اونه که کار من رو راه می اندازه شما از زنت به عنوان حل المسائل استفاده نکن بعضی از مردا اینجوری هستن آخه !

 

محسن

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۲۱:۲۶
Reply
۰۰
واقعا تاپیک مفیدی زدی پسر. اما خوب، یکبار که جلوی خانمت درد دل کنی بعدش خودت از کارت بدت میاد میگی خوب که چی؟ درد دل هااااا، مشکلات زندگیتون و چیزای مالی رو که خوب حتما باید بگی تا حساب دستش بیاد. اما درد دل رو اینجاها بزن:

رو به قبله به خود خدا، اونم با آداب نه همینجوری!
ضریح آقا، برو قفل شو اونجا
آقا نصف شبی برو پشت بوم، سرده؟ آره اما خوب درد دله دیگه
اینجاها بعد از ابرازش آرامش پیدا میکنی. اما اگ جاهای دیگه دردت رو بگی… پشیمون میشی

 

یاسمن رازقی

  • جمعه ۲۴ مهر ۹۴
  • ۲۳:۳۸
Reply
۰۰
راجع به زن و شوهرا نظری ندارم ولی کی گفته دوس دختر پسرا پیش هم ناله و درد و دل میکنن؟ :/

اتفاقا فکر کنم دوست میشن که بهشون خوش بگذره و برعکس سعی میکنن غم ها و مشکلاتشونو انکار کنن جلوی طرف مقابل

 

زن زندگی

  • شنبه ۲۵ مهر ۹۴
  • ۱۰:۰۹
Reply
۰۰
من فکر میکنم برخورد و واکنش  ما زنا در برابر مردی که قراره حرف از مشکلاتش بزنه تعیین میکنه این روند ادامه پیدا کنه یانه

هر وقت صحبت از مشکلات بمیون میاد ارامشی که باید بوجود بیاد فوق العاده تاثیر گذاره.
مردی که صدر درصد نیاز به یه همصحبت همفکر همدرد و مهمتر یه شنونده ی خوب داره اگر احساس کنه درمیون گذاشتنه مشکلاتش با شریک زندگیش باری (ولو احساس سبکیی که بعد از بیان مشکلاتش بهش دست میده  )از رو دوشش برداشته میشه مطمئن باشید دوباره به همسرش پناه میبره.
اگر قراره مردها با گفتنه مشکلاتشون احساس کنن زنا رو نگران میکنن و بهشون استرس میدن از سر دلسوزی هم شده باشه دلشون نمیاد به همسراشون بگن.اگر هم بگن بعدش عذاب وجدان میگیرن.

 

سوال کننده

  • شنبه ۲۵ مهر ۹۴
  • ۱۹:۴۲
Reply
۰۰
ممنون از همه دوستان

راستش من مثالی که زدم خوب نبود و بیشتر یه بحث کاری بود. اما دلم میخواست چیز دیگه ای رو مطرح کنم .

من بیشتر منظورم این بود که آدم دلش میخواد با یکی حرف بزنه و آروم شه! مثلا تو جامعه یه چیز بدی دیده که ناراحتش کرده! یا کسی باهاش رفتار بدی داشته. یا دعوا و درگیری داشته. خلاصه بهش ظلم شده و ناراحته. معمولا توی این مواقع اگر یکی سنگ صبور باشه و مسئله رو بهش بگی و اونم دلداری بده، آدم واقعا سبک میشه .

بذارید یه مثال بهتر بزنم

من یه بار میخواستم از سر کار برم خونه. وایساده بودم ایستگاه اتوبوس، یه زن خیلی بد دهن و فحاش داشت داد میزد و با موبایل حرف میزد. سنشم ۴۵-۵۰ بود. بعد یهو برگشت شروع کرد به گیردادن به من! منم فکر کردم شاید اشتباه گرفته یا سوء تفاهم شده! آخه منو به این خانوم چکار! بعد سعی کردم با لحن ملایم و مودب بگم شما جای مادر منی این حرفا چیه و …..

بعد تازه جالبه (از خصوصیات جالب جامعه ماست) که هر زنی داد و بیداد کنه اصولا مردم طرف زن رو میگیرن و فکر میکنن حتما مرد یه کاری کرده این زن داره داد و بیداد میکنه!!!!!!!!!!!!!

خلاصه منم فهمیدم از زن از اون شارلاتان هاست و اصلا جوابشو ندادم و رفتم اونطرف تر وایسادم! ولی خب این مسئله واقعا منو شوکه کرده بود و آزارم میداد!

فردا با همکارام در موردش صحبت کردیم و واقعا سبک شدم و خیلی تاثیر داشت!

من بیشتر منظورم همچین درد دل هایی بود … مسائل و مشکلاتی که تو جامعه پیش میاد و یا به آدم ظلم میشه! و راه احقاق حق هم نقریبا وجود نداره و فقط با درد و دل کردن هستش که آدم بتونه یکمی خودشو سبک کنه!!!

نظرتون چیه؟

 

صبا

  • يكشنبه ۲۶ مهر ۹۴
  • ۱۳:۲۵
Reply
۰۰

اسم این که شما گفتی دردو دل نیست خانوم که میگه چه خبر یعنی همینا دیگه

همسر منم تا میاد خونه میگی امروووز…… بعدم همینارو تعریف میکنه

یا بابام کلیدو که از در میندازه تو از همون راه پله شروع میکنه: داد میزنه فخری بگو امروز چی شد…. و شروع میکنه ریز به ریز روزشو برا مامانم تعریف میکنه

اصلا هم احساس ضعفو این مسخره بازیا نمیکنن فقط یه عیبی داره

مثل بعضییییاااا شب تا صب نمیتونین ور دل هم بخوابین چون همش در حال تعریف کردنین 🙂

(ما هنوز با مشکل شب بیداریامون مواجه هستیم)

 

خخخ

  • يكشنبه ۲۶ مهر ۹۴
  • ۱۶:۳۶
Reply
۰۰
شریک همه چیشه

 

من م

  • دوشنبه ۲۷ مهر ۹۴
  • ۰۷:۴۵
Reply
۰۰
خخخخخخ این که درد دل نیس فرزندم. همسر م اوائل ازدواج هیچ حرفی راجع به بیرون از منزل به خونه نمیاورد .منم سر کار میرفتم به اندازه یه دنیا حرف وحدیث واسه تعریف کردن داشتم .هروقت میپرسیدم چه خبر میگفت: سلامتی میگفتم : امروز چطور بود  میگفت :خوب بود واز تعریف کردن طفره میرفت.خلاصه سرتون درد نیارم انقدر تو این سالها رو مخش کردم که وقتی از در میاد تو بدون پرسش من شروع میکنه تند تند تعریف کردن…… اگه زن شوهرش رو ترغیب کنه بصورت خودکار به حرف میاد وهرچی رودلش تلنبار شده رو به زبون میاره.
دسته‌ها
دوست پسر دوست دختر دوستی نامشروع رابطه ی دوستی

پای عشقتون وایسید

پای عشقتون وایسید

پای عشقتون وایسید
پای عشقتون وایسید

سلام

از همه پسرها و همه آقایونی که دخترها رو حالا به هر علت وابسته خودشون میکنن یا باهاشون

رابطه عاطفی برقرار میکنن عاجزانه خواهش میکنم مردونه پای اون دختر وایستین .

ازتون استدعا دارم از زیر بار مسئولیت پذیری در نرین. دل یه دختر کم بها نیس که شما

با دخترا رابطه عاطفی برقرار میکنین بعدش رها میکنین به حال خودشون حالا به هر دلیل.

یا از اول پا پیش نذارین یا اگه گذاشتین مردانه وایستین مردونگی به خرج بدین. مگه نشنیدین

هر دختر هرزه ای که تو خیابون میبینین روزی محبوب و معشوق یکی بوده که اونو رها کرده ؟

خواهشا عاجزانه خواهرانه ازتون میخوام مرد باشین. مرد باشین و مردونه وایستین وگرنه

هر راه اشتباهی که اون دختر بره دختری که وابسته خودتون کردین و رهاش کردین و

محبوب شما بوده و حالا باید معشوقه لحظه ای دیگران باشه به گردن شماس وا.. به گردن شماست.

از خدا بترسین.

نظرات (۴۹) – نمایش (۱۸۸۳) – بخش نوشتن نظر

 

شباهنگ 

رتبه‌دهی

  • سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴
  • ۲۲:۵۳
کاش اینطور بود و از خدا میترسیدن اما متاسفانه پسرهای زیادی هستن که دختری رو وابسته میکنن و بدون هیچ توجیهی یا به این دلیل که چون با من دوسته(و شاید رابطه جنسی هم داشته) پس در آینده هم با دیگران دوست میشه ولش میکنن و اون دختر از نظر عاطفی شکست بدی میخوره. بعضی از این دخترها هم بعد از شکست از پسرهای دیگه انتقام میگیرن و متاسفانه مثل دومینو خیانت و شکست عاطفی زیاد میشه. این پسرها باید بدونن که در آینده بدجور چوبش رو میخورن

 

میتی کمان 

رتبه‌دهی

  • سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴
  • ۲۲:۵۵
یاد رمان رستاخیز از تولستوی افتادم، تو اون رمان هم شخصیت اصلی داستان یه دختری رو وابسطه به خودش میکنه اما بعد رهاش میکنه و میره دنبال کار خودش. در نهایت دختره بعنوان روسپی  سر از فاحشه خونه در میاره و بعد از مدتی به جرم قتل محاکمه میشه.هرچند قتل کار دختره نبوده اما دادگاه……(بقیشو هرکس دوس داره بره بخونه،درضمن رمان آناکارنینا و جنایت و مکافات هم رمانهای خوندنی هستن)

اما درکل خیلی گناه بزرگیه اگر کسی بخواد این کار رو با دخترای معصوم مردم بکنه،نکنین این کارو

 

tirdad 

رتبه‌دهی

  • سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴
  • ۲۳:۱۴
براچی…..شاید دلیله قطع رابطه خود دختر باشه…….اگر خود پسر باشه قبول…. باید پای اون دختر وایسه….

 

علی اکبر حقیو 

رتبه‌دهی

  • سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴
  • ۲۳:۱۹
اره حرف حساب رو زدید .

فرقی نمیکنه چ دختر و چ پسر

 

مهدی کردی 

رتبه‌دهی

  • سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴
  • ۲۳:۲۴
من خودم اینجوری هستم. از موقعی که خودمو شناختم به خودم همیشه می گم که من زمانی وارد زندگی یه دختر بشم که مطمئن باشم که می خوام تا اخرش پاش بایستم و باهاش بمونم. به همین خاطرم هست که هیچ وقت با جنس مخالف رابطه نداشتم. حتی زمانی که خود طرف پا پیش میذاشت من بازم زیر بار نمی رفتم. به خاطر همینم الان یه ارامش خاطر خیلی خوب دارم از اینکه وجدانم راحته که با زندگی هیچ کس بازی نکردم. خدا رو شکر

 

ابراهیم 

رتبه‌دهی

  • سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴
  • ۲۳:۳۶
از خواهران عذرخواهی می‌کنم بابت متن زیر اما باید می‌گفتم
می‌دونید برایپسری که اولین‌بار با دوز و کلک صفر یک خانم باز کرده چقدر گناه می‌نویسن؟؟
اون خانمی که به راه بد کشیده شده تنها خودش مقصر نیست. به تعداد افرادی که باهاشون ارتباط برقرار کنه گناه مخصوصی برای اون اولین نفر می‌نویسن.
یک دختر خانم خوب و… نیاز جنسیش روشن نمیشه مگر اینکه خودش یا دیگران سعی کنند که روشن بشه و گناه برای اون کسی می‌نویسن که استارت اول بزنه.
مخصوصا اونایی که صفر یک دختر با هزارتا فکر و… باز می‌کنند.

سرتو بنداز پایین و سنگین زندگی‌تو بکن و با یک دل آرام جوانی‌رو بگذرون. والا این شهوت ته نداره اما اگر جای جاش روشنش کنی زندگی‌تو برات گرم میکنه.

 

بهمنی 

رتبه‌دهی

  • سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴
  • ۲۳:۴۸
هه…..منکه موندم عاقبتش شد شکست عشقی و ۱۰ ماه افسردگی خانم هم خدا میدونه تو بغل کیه الان.شما دخترا اصن میدونید وابستگی چیه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ستاره 

رتبه‌دهی

  • سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴
  • ۲۳:۵۵
واقعا ای کاش همه مردها روزی به این باور برسن که در مقابل دختری که به خودشون وابسته کردن مسئولن…

خدایا همه مارو به راه راست هدایت کن

 

{{{ حامد 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۰:۱۶
بنده هم از شما دخترها عاجزانه تقاضا می کنم که هیچ وقت گول حرفهای یک پسر رو نخورین. من توی پسرها هستم و از افکارشون خبر دارم ۹۰ در صد پسرها دوستی با دختر رو فقط برای سوء استفاده جنسی می خوان. از من گفتن حالا خود دانی.
ضمن این که اصلا عاشق شدن اشتباهه . من خودم عاشق یکی بودم روز و شبم شده بود اون ولی بعدها فهمیدم که اون دختر با یک پسر پولدار دوسته! دیگه زندگی برای من مفهومی نداره از بس خودم رو وابسته یک دختر کردم ولی خیلی دیر فهمیدم که عاشق شدن اشتباهه.

 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۰:۴۱

به سوال کننده …

پستتو وقتی خوندم خندم گرفت … البته خنده ای تلخ

نه به اون رابطه ی دختر و پسرت و نه به اون که میگی از خدا بترسین …

جالب آنجاست که قسم جلاله (وا..) هم میخورید

واقعا همه چیز چقدر عوض شده …

 

/به سوال کننده/ 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۱:۴۸
اگه مرد  مرد باشه کوتاهی در ابراز عشق نمیکنه فقط گاهی اوقات از علاقه اون دختر به خودش شک داره که پا پیش نمیگذاره.

میشه بگین نشونه اینکه یک دختر وابسته به یک پسر شده چیه؟

 

 

نیل 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۱:۵۸
مرد اونیه که سراغ ناموس مردم نره

 

پرتو خورشیدی*متاهل* 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۲:۰۸
بیا اصل قضیه رو بگو دلداریت بدیم خواهر خوبم این حرفا چیه؟!! : |

 

بابک 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۷:۲۸
سلام خواهر.اصل قضیه رو فراموش کردی بگی.مردا مرد باشن و دخترها هم با حیا وعفیف باشن اصلا دوستی باکسی برقرار نکنن.برای هممون ثابت شدست که دوستی دختروپسر اگر منجربه ازدواج نشه عوارض روحی بدی برای دوطرف داره.اخه اسلام که ۱۴۰۰سال پیش اینو گفته. این ماهستیم که رعایت نمیکنیم وچوبشومیخوریم
دوما اینکه دخترای محترم درسته که پسرا نوع احساساتشون باشمافرق داره اما احساس دارن.شماهم سعی نکنید باکسی دوست بشید و وابستش بکنید
سوم اینکه بهتره فرق وابستگی ودلبستگی رو بدونیم.دوست دختر دوست پسر به هم وابسته میشن نه دلبسته

 

میتی کمان به {{{حامد 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۸:۰۴
ببینم جنابعالی از چه طریق متوجه شدی ۹۰درصد آقایون اینجوری هستن؟؟؟

در این زمینه آماری گرفتی برادر؟؟؟ چرا جو سازی میکنی؟
در ضمن این جمله که گفتی “عاشق شدن اصلا اشتباهه” لابد از اکتشافات جدیدی هست که ما ازش بی خبریم

 

ک.م 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۸:۴۸
کی که گوش کنه بعضی از اقایون شده براشون یک تفریح امروز این فردا یکی دیگه بخدا از خدام نمی ترسن و وجدانم ندارم.یادشون میره یک روز در درگاه خدا باید بابت همه کارهاشون جواب بدن من که منتظر اون روزم که خدا من و طرفی که خیلی دلمو شکوند و رفت تو اون دنیا ببینم میدونم خدا به همچیز اگاهه بعد خدا مارو قضاوت کنه و اون چیزی رو که حقشه نصیبش کنه.

 

مجتبی 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۹:۳۶
آخه همه که اینطوری نیستن یه پسر اگه آدم درستی نباشه میتونه زندگی ۱۰ دختر یا بیشتر رو نابود کنه همینور یه دختر اگه درست نباشه میتونه چند تا پسرو وابسته خودش کنه منم مثل شما در دوران نوجوانی قربانی اینجور روابط شدم ولی پشت دستمو داغ کردم دیگه طرف هیچ دختری نرم چون خودمو در موضع ضعف قرار میدم به خودم و اون آسیب میزنم

خدایا شکرت

 

… 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۰۹:۴۲
بهتر نیست به جای این خواهش و تمنا بگیم دخترا بیاین عاقل باشید عاقلانه فکر کنید و گول این نامردها رو نخورید؟ من خودم یه دخترم  ما باید از خودمون شروع کنیم چون به اصلاح مردها امیدی نیست.

 

الهه 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۰:۰۳
برای همینه که من دارم از تنهایی می سوزم اما باز هم ترجیح میدم با هیچ پسری دوست نشم.

 

امیدع 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۰:۱۰
تا موقعی که شما دخترا اینقدر آماده و سهل الوصول هستید وحتی خودتون ارزش خودتونو نمیدونید وبا یه اشاره رابطه برقرار میکنید ونمیگذارید  روند خواستن و خواستگاری از سوی خانواده اتفاق بیفته وبا حمایت خانواده کیس مناسب انتخاب بشه  و خودتونو عقل کل میدونید سوئ استفاده از طرف پسرها ادامه داره

 

امیدع 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۰:۱۴
تا موقعی که شما دخترا اینقدر آماده و سهل الوصول هستید وحتی خودتون ارزش خودتونو نمیدونید وبا یه اشاره رابطه برقرار میکنید ونمیگذارید  روند خواستن و خواستگاری از سوی خانواده اتفاق بیفته وبا حمایت خانواده کیس مناسب انتخاب بشه  و خودتونو عقل کل میدونید سوئ استفاده از طرف پسرها ادامه داره

 

به سوال کننده 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۰:۲۳
ببخشید شما از نامرد انتظار مردانگی دارین؟

پسری که مردانگی داشته باشه سعی میکنه اگه دختری رو دوست داره برای خواستگاریش پا پیش بذاره نه برای دوستی.

 

کابوی تنها 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۱:۵۵
ازدواج فرای وابستگی و احساسات زودگذر است
وقتی دختری و پسری یک هیچ سنخنیت و کفویتی ندارد ازدواجشون اشتباست
و بهتر است که دختر خانم ها دقت کنند وقتی پسری شرایطش باشما جور نیست و حتی حاضر نیست از خودگذشتی کند و یا تعهدی ندارد مجبور نیستید وابستش بشید
حداقل اش اینه که ارتباطتتون باهاش قطع کنید

 

مهدی 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۲:۲۴
احسنت  پرتو خورشیدی*متاهل * زدی به هدف

 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۳:۳۰
کاملا موافقم. خودم دل یه دختر رو شکستم و الان سخت پشیمونم. خدا منو ببخشه…

 

علی 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۴:۰۹
من نمیدونم چرا دخترا فکر میکنن خیلی احساسی و عاشقند.به خدا اگه پاش بیفته حاضرن خیلی راحت اخلاق و ایمان و عشق رو با پول عوض کنند.نمونه هاش فراوانه.مثل همین اختلاف سنی هایی که الان هست.فقط ادعا دارن همین.اگه پسرا همه چیز داشته باشن و ایده ال باشن که میرن با فرشته ها ازدواج میکنن.فکر میکنن هرکاری بخوان میتونن انجام بدن و پسرا هم باید تا ابد عاشقشون بمونن.یکم به رفتارای خودتون نگاه کنید ببینید چی باعث میشه یه پسر ترکتون کنه.

 

۱ 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۵:۱۸
منم از دخترها خواهش می کنم با هزار عشوه و ناز دل پسر بی گناهی
رو نبرن بعدش بگن هدفم ازدواج نبوده.
اون بیچاره رو یدک نگه ندارن تا یکی دلخواهشون پیدا بشه.

من همیشه نفرینش میکنم.
امیدوارم هیچوقت مزه عشق واقعی رو نچشه.

 

به _ 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۵:۵۶
لایک داری فراوون . قسم حضرت عباسشو باور کنیم یا دم خروس!

 

اولین اظهار نظر 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۶:۳۱

روی صحبتم با سوال کننده و همه دخترهایی که طرز فکر مشابه دارند:

چرا فکر میکنید این بحث یه قضیه یه طرفه است!؟  قبول دارم این سر کار گذاشتنا و ایجاد وابستگی ها بیشتر از سمت پسرا اتفاق میفته ولی چرا قبول ندارید برعکس این موضوع هم وجود داره!!؟؟ بابا به خدا پسرا هم دل دارن احساسات و عواطف حالیشونه و وابسته میشن وقتی یه دختر ،پسری رو گیر میاره که تمام  احساسشو واسه عشق واقعیش نگه داشته به راحتی پسر رو وابسته خودش میکنه و با احساسش بازی میکنه … حالا تو یه همچین حالتی وقتی پسری که ابراز علاقه هاش از ته دل بوده، بی وفایی میبینه ضربه روحی سختی میخوره، البته در حالتی که اهل  دوستی و  تجربه این روابط بوده باشه  براحتی جاشو با گزینه های جدید پر میکنه ولی اگه اهل دوستی نباشه چون از احساس واقعیش برای یه انتخاب غلط  مایه گذاشته به این راحتیا موضوع براش قابل هضم نخواهد بود…

این موضوع برای برادر من اتفاق افتاد و کاملا برام قابل لمس بود، واقعا برام جای سوال بود چطور دختری که دو سال با داداشم ارتباط سالم با اطلاع خانواده داشتن و هدف داداشمم ازدواج بود کاملا یهویی برگشت به داداشم گفت که من فقط تو رو واسه دوستی میخواستم نه بیشتر !!! ( هردو  طرف هم سنشون یه حدی رسیده بود که بشه گفت عقلانی تصمیم میگیرن ، هردو دانشجوی دکترا هستند)

البته این اتفاق واسه خود من هم به صورت خیلی خفیف تر اتفاق افتاد.ولی حتی همون مدت کوتاه که احساس واقعیمو  به اشتباه خرج طرف مقابل کردم وقتی یادم میفته اعصابمو خورد میکنه !!

البته مطمئنا این موضوع کلی نیست و قصد جسارت به دخترای محترمی که واسه گفتن      ” دوستت دارم ” ارزش قائلن و این واژه رو فقط واسه  گفتن به همسرشون نگه داشتن، ندارم.

ببخشید طولانی شد فقط خواستم بگم مخاطب همچین پستی نباید فقط پسرا باشن بلکه باید آدمایی باشن(چه دختر چه پسر) که خیلی راحت به دروغ  ” دوست داشتن ” رو به زبون میارن و با احساسات یه نفر بازی میکنن.

 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۶:۴۹
به نیل :
حرفت واقعا لایک داشت. بازی با ناموس مردم، خیلی زننده است.

 

گلاره معین 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۶:۵۱

اصلا چرا باید  یه دختر با یه پسر دوست بشه  که وابسته بشه ، شکست بخوره ، افسردگی بگیره  و یا به بیراهه کشیده بشه  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ها  چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 خوب دوست نشید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟  پسری که پیشنهاد دوستی  به دختر میده  ابلیسه

پسر اگه دختر ی رو بخواد فقط  وفقط و فقط و فقط  میره خواستگاریش

صدبار تو این وبلاگ نوشتم  چرا گوش نمیدید آخه دخترا

 

احسان 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۱۸:۵۵
دخترا که بدترند! یه نگاه به خودتون بندازید که بخاطر مال دنیا حاضرید دل کسی رو که با تمام وجود دوستتون داره رو بشکونید! این موضوع دو طرفه است! یه عده از پسرا بخاطر تنوع ظاهری با دخترا دوست میشن و یه عده از دخترا هم برای پول و پز دادن جلو دوستاشون! به همین سادگی!

 

{{{ حامد 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۲۱:۰۷
در جواب میتی کومان:
پسرهایی که پیشنهاد دوستی به دختر میدن ۹۰ درصدشون دنبال سوء استفادن نه ازدواج . حالا شما قبول نداری مشکلی نیست من به این موضوع اعتقاد کامل دارم ولی اگه شما دلیلی داری خوشحال می شم اونو گوش کنم . در مورد عاشقی هم امیدوارم هیچ وقت شکست عشقی نخوری اونهایی که شکست عشقی خورندند می دونند که من دارم چی می گم این که خودتو دلبسته به یک نفر کنی جز ضرر هیچی نیست.

به سوال کننده :
البته این نکته رو هم باید بگم که بعضی از  دخترها هم با احساسات پسرها زیاد بازی میکنند. و این که خود دختر هم با پسر دوست می شه اشتباه دخترها هم هست.

 

به دخترا 

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴
  • ۲۱:۳۲
خودتون رو گول نزنین تو دوستی نه وفاداری هست نه چیز دیگه ای

ارزش خودتون رو پایین نیارین پسری اومد گفت دوست دارم میگی بفرما خواستگاری رسمی از خانواده.
پسری گفت بیا اشنا بشیم برای ازدواج میگی بیا اول از خانوادم اجازه بگیر اگه اجازه دادن با هم اشنا میشیم.
چرا خودتون رو در این حد پایین میارین که عوض اینکه اون بیفته دنبال شما شما میفتین دنبالش!
عوض اینکه شما ناز کنین براش اون ناز میکنه براتون!
عوض اینکه شما شرط و شروط بذارین اون براتون شرط و شروط میذاره!
اخرش هیچی به هیچی شما میمونین و یه دل شکسته.
پس ارزش خودتون و ما رو پایین نیارین.

 

تجربه 

رتبه‌دهی

  • پنجشنبه ۳۰ مهر ۹۴
  • ۰۰:۳۶
گفتی داغ دلم تازه تر شد ، الهی خیر و خوشی نبینه پسری که وابسته پیکمه دختری رو بعد هم الکی پشت پا میزنه به همه چیز و میره پی هرزه بازیش دختری پاک و معصوم رو وابسته کردی وعده دروغ دادی بعد رفتی فکر میکنی از اینا پنهان کمی خودتو از خدا که پنهان نیستی امیدوارم بحق این شبها ذلیلیتو ببینم با چشمم تقاصش خودت پس بدی نه دخترت یا کسی دیگه خود خود خود خودت از خدا بی خبر نامرد

 

میتی کمان به {{{حامد 

رتبه‌دهی

  • پنجشنبه ۳۰ مهر ۹۴
  • ۱۰:۵۳
در جواب  “{{{حامد”
سلام برادر گلم
یک: میدونم شکست عشقی سخته و اما امیدوارم خداوند دختری پاک سرشت سر راهت قرار بده تا طعم خوش و لذتِ شور آفرینِ عشق رو بچشی تا تجربه ناخوشایند تو در این زمینه از یاد بره.
دو: تجربیات شخصی آدما خیلی محترم هستند و برای شخصِ تجربه کننده البته قابل اتکاء و استناد، اما نمیشه اونا رو بعنوان یه قانون کلی در نظر بگیریم.بنابراین صحیح نیست که شما برادر گرامی تجربه ناگوار خودتون از عشق رو به همه تعمیم بدین و به صراحت بگین “عاشق شدن اصلا اشتباهه”
سه: و اما در مورد نکته اولی که فرمودین؛ جنابعالی آماری رو اعلام کردین با میزان احتمال ۹۰ درصد، و من سوال کردم از کجا به این نتیجه ای رسیدین،خودتون آمار گرفتین یا شخص دیگه ای این آمار رو بهتون گفته؟
اما جواب شما به سوال بنده این داستان رو به ذهن میاره که:
 “شخصی ادعا میکنه تعداد ستارگان هفت آسمان فلان عدد هست،ازش مپرسن سندت واسه این حرف چیه،در جواب میگه من نظرم اینه اگر قبول نداری برو بشمار “
دسته‌ها
دوست پسر دوست دختر روانشناسی

ناز و اشوه ی زنانه-ناز کردن برای شوهر

همه چی در رابطه با خودارضایی
ناز و اشوه ی زنانه-ناز کردن برای شوهر

سلام
من تو دوران نامزدی ام بنا به شرایطی دیر دیر نامزدمو می‌بینم همسرم توی صحبتاش گفت :« زن باید ناز کنه منم

حتما نازشو می‌خرم مردا از زن مطیع خوششون میاد کسی که بگه بله چشم نه اینکه خودسر باشه نه ولی محبت زیادی به مذاق مردا خوش نمیاد .»

حالا اگه ازش بپرسم مگه من کدوم رفتارا رو داشتم بهم میگه کلی گفتم و دقیق توضیح نمی‌ده برای همین دست به دامن شما عزیزان شدم.

من یه زنم و ناز کردن بلدم ولی نمی‌دونم کجا و چه زمانی وقت ناز کردنه ؟ تا چه حد ناز کنم ؟

مثلا یکی از موارد ناز کردن تو مسایل جنسی ولی نمی‌دونم چجوری هر چند رابطه خب من تا الان فک میکردم

چون دیر به دیر همو می‌بینیم حالا من تو رابطه بیام ناز کنم کلافه میشه میگه حالا بعد چند ماه اومدیم توهم ناز می‌کنی .

یا مطیع بودن زن: تو چه مواردی میشه مطیع نبود من بازم تا الان تصورم این بود که زن باید مطیع باشه ،توچه کارایی اجازه ی سرکشی دارم؟

و اینکه محبت زیادی خب من خیلی کم بهش زنگ می‌زنم یا اینکه من شروع کننده باشم خیلی کمه

ولی خب وقتی هم پیام میدم بازم به طور متوسطی بهش محبت می‌کنم یعنی در حد عزیزم و قربونت بشم

البته چند بار بهش گلایه کردم از اینکه کم بهم محبت می‌کنه ( این کار بده؟ نکنم؟ شما مردا بگین

آخه وقتی بهش گلایه کردم گفتم ناز می‌کنی و من نازتوهم می‌خرم عزیزم ولی بعد میگه الکی حساس شدی ).

شوهرم آدم احساسی نیست دوست داشتنش تو رفتاره شاید همین انتظار رو هم از من داره

که منم مثل اون باشم خب ما که دور هستیم اگه من محبت هم بهش نکنم که این رابطه تازمانی که بهم برسیم کلا کم رنگ میشه .؟

و اینکه شوهرم از زنای مستقل و کسایی که تو زمان زندگی می‌کنند نه غصه ی دیروز و دارن نه نگرانی فردا

رو خوشش میاد ولی خب از طرف دیگه ای میگن مردا باید احساس برتری کند نسبت به زنان یعنی یه حس

حمایت کننده ای داشته باشند من کجاها بهش تکیه کنم کجاها نکنم؟

مثلاً چه جاهایی حقی رو از آن خودم بدونم تو زندگی و پافشاری کنم روش مثلاً شوهرم نمی‌ذاره من شهر

دیگه ای درس بخونم و من قبول کردم جزو مطیع بودن حساب میشه؟

من واقعا گیج شدم لطفاً کمکم کنید چون من مطالعه زیاد کردم می‌دونم تئوری قضیه رو ولی رفتاری نمی‌دونم

کی وقتشه کی نیست ؟ رفتم تو پیجای قبلی ولی اونجا هم تئوری قضیه رو گفتن من همه‌ی اونا رو از حفظم

فقط رفتارا نمی‌دونم چیکار کنم دقیق بهم بگین مثلاً چیکار کنم تا بفهمم دقیق دقیق.

ممنون

ناز و اشوه ی زنانه-ناز کردن برای شوهر
ناز و اشوه ی زنانه-ناز کردن برای شوهر

نظرات (۲۷) – نمایش (۱۷۶۰) – بخش نوشتن نظر

 

بی نام

رتبه‌دهی (۴ رأی)

  • يكشنبه ۲۸ خرداد ۹۶
  • ۲۳:۳۷
واااای این دقیقا مشکل منم هست.. انگار خودم نوشتمش.

اقایان توروخدا واقع بینانه جواب بدید. فقط جواب خوشگل ندید. قشنگ فکر کنید و بگید وقتی تواین شرایط هستید دلیلتون چیه؟ و چیکار باید کنه خانومتون؟
امیدوارم خانمهای متاهل هم با تجربه مشابه بیان جواب بدن حتما

 

الهامT

رتبه‌دهی (۱۰ رأی)

  • يكشنبه ۲۸ خرداد ۹۶
  • ۲۳:۴۰
بنظر میاد داره بهونه های بنی اسراییلی میگیره!
راحت انرژی زنانگی تو خالی کن؛ انگار نگران شدی از اینکه نتونی مطلوب همسرت باشی!
خب مطیع محض نباش هرچی گف بگی اطاعت
اخه ما که تو رابطه تون
نیستیم بدونیم در چه حد مطیعی
تو مسایل جزیی و کم اهمیت میتونی بنا رو بزاری رو لج و لجبازی
بلکه این نباز اقاتونو سیراب کنی!
عجیبه جدیدن مردا بیشتر مساله دار شدن و زنا باید هواشونو داشته باشن ک مبادا اب
تودل آقا تکون نخوره!

خوشبخت باشی♥

 

سفیدبرفی

رتبه‌دهی (۹ رأی)

  • يكشنبه ۲۸ خرداد ۹۶
  • ۲۳:۴۲
خودت باش.  هرموقع دلت خواست ناز کن هر موقع خواستی مطیع باش هرجا دلت خواست یه کم لج کن.  ولی قابل پیش بینی نباش.  لازم نیست برنامه ریزی شده رفتار کنی.  خودت باش

 

سوال کننده

رتبه‌دهی

  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶
  • ۰۰:۲۷
خط دوم لطفاً اصلاح بشه :خوشم نمیاد

پاراگراف چهارم داخل پرانتز بهش گلایه کردم گفت ناز می‌کنی
باتشکر

 

الف

رتبه‌دهی (۱ رأی)

  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶
  • ۰۰:۲۸
سلام. به نظر من ناز و عشوه خیلی بلدی نیست و ذاتیه .کسی که عشوه و ناز عمدی بیاره خیلی زود دلو میزنه و نچسب میشه.همه خانوما تا حدودی تو ذاتشون ناز و دلبری دارن…کافیه که همسرشون بهشون عشق کافی بده…

شما خودتون و دلتون رو راحت بزارین. نه فقط جسمتون بلکه روحتون رو هم در اختیار همسرتون قرار بدین اون موقع میبینید چطور ناز و عشوق خودش میاد 🙂
در مورد سوالات آخرتون.اینجا کسی نمیتونه کمک کنه دربارشون با همسرتون صحبت کنید. خوشبخت باشید .

 

شوالیه تنها

رتبه‌دهی (۱ رأی)

  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶
  • ۰۱:۴۱
به نظرمکتاب چگونه ناز همسرمان را بکشیم جلد ۲ رو مطالعه کنین خخخخخخ
مشکلی نیست خانوم کم کم دستتون میاد جون اوایل نامزدیتونه یکم مشکله کم کم به مرور زمان اون حس های زنانه که درونتون هست بعد از ازدواج بیدار میشه خودتون اشنا میشین

 

چشم عسلی

رتبه‌دهی (۱ رأی)

  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶
  • ۰۳:۱۰
منم اصلابلدنیستم😑لطفا یکم ازین نازکردناوعشوه کردنارو بگین یادبگیریم

 

…………….

رتبه‌دهی (۲ رأی)

  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶
  • ۰۳:۳۸
سلام

ادم با ادم فرق داره

بهتره که ظرفیت های طرفتو بشناسی و طبق اون رفتار کنی

 

سوال کننده

رتبه‌دهی (۱ رأی)

  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶
  • ۰۸:۳۷
عزیزان من می‌دونم اینارو لطفاً دقیق تر با ذکر مثال راهنماییم کنید .

همسر من عالیه توهم موارد تو این قضیه منم که گیج شدم و بلد نیستم منو راهنمایی بفرمایید.

 

سوال کننده

رتبه‌دهی

  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶
  • ۰۹:۰۳
و یه سوال دیگه اینکه ناز کردن شامل اینه که مثلاً اومد برای رابطه نذاری کلا یا نه ناز و عشوه بیای ولی با رابطه مخالف نباشی؟؟

 

هانی–

رتبه‌دهی (۷ رأی)

  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶
  • ۰۹:۵۱
خودت باش و اصل رو هم بر مطیع بودن محض نذار! جایی که چیزی خلاف میلته و شما چیز دیگه دوست داری مخالفتت رو نشون بده و پافشاری کن. این یعنی به اندازه و به وقت سرکش بودن. البته یه جوری که شورش هم درنیاد و دعواتون بشه. ازدواج یه رابطه دو طرفه است، علایق هردوی شما باید درش در نظر گرفته بشه…

مثال: میرید خرید لباس، همسرت میگه فلان رنگ رو برندار جلفه اما شما دوستش داری، در مقابل چیزی پیشنهاد میده که دوست نداری. عکس العمل شما: عزیزم من اون رو نمیپسندم، بالاخره من قراره بپوشم باید دوستش داشته باشم دیگه، میخوام همین یکی رو بردارم. یا همسرت قبول میکنه و یا نه پافشاری میکنه که اون خوب نیست. در این صورت، باشه این رو نمیگیرم اما اون یکی رو هم نمیخوام، بریم دور بزنیم یه چیز دیگه پیدا کنیم که هر دو دوست داشته باشیم.

در موارد دیگه هم به همین ترتیب. خونه، کار، درس و مسائل کوچیک و بزرگ دیگه. راحت از علایق خودت نگذر، پافشاری کن تا حداقل بخشی از اونی که دوست داری محقق بشه. اینجوری همسرت هم چالشای ریزی رو تجربه میکنه و حس زنده بودن داره. فکر کنم وقتی طرف مقابل آدم هر چی بگی بگه چشم خیلی یکنواخته، حس زن یا شوهر به ادم نمیده، میشه یه چیزی تو مایه های بله قربان گو!
رابطه از حالت زن و شوهری به ارباب و رعیتی تبدیل میشه و اون حس احترام و علاقه از بین میره.

 

رتبه‌دهی (۲ رأی)

  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶
  • ۱۲:۲۵
یکم لوس و ننر باش خودبخود نازم همراش میاد هر چیزی هم گفت سریع نگو باشه چشم یکم اذیتش کن بعد بگو باشه

البته اگه بخوای همیشه هم اینطوری باشی بعد بهت میگه چقد لوسی;-)
پس ن افراط ن تفریط

 

نفیسه

رتبه‌دهی (۱ رأی)

  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶
  • ۱۲:۵۴
سلام عزیزم

ببینید در موارد مختلف هر کسی ی نظری داره و شما گاهی باید مثلا همیشه مهربون همیشه محبت بیش از اندازه همیشه همیشه از سمت شما باشه خب دل طرف رو میزنه گاهی باید مثلا اگه همیشه شما پیامک عاشقانه میدید فرصت و اجازه بدید که چند بای از سمت همسرتون باشه. سع کنید متنوع باشید مثلا طریقه های ناز کردن و عشوه اومدن، خب تو لحن صدا، تو حرکات چشم ، مرتب بودن، آراسته بودن و… هست. به نظر من اگه مثلا فلان غذا رو دوس داری عوض بگی هر چی شما میخواید رک و مستقیم غذای مورد علاقه تون رو سفارش بدید. بیشتر منظور شوهرتون اینه که شاید همیشه در دسترس هستید و همیشه محبت می کنید.

 

گلرو

رتبه‌دهی (۳ رأی)

  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶
  • ۱۳:۰۴
خودت باش

 

زینب

رتبه‌دهی (۱ رأی)

  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶
  • ۱۵:۵۹
باید خودت باشی.. بخوای با برنامه ریزی یا نازوعشوه ی الکی بری جلو،خراب میکنی..بعدشم تو قراره یه عمربااین آقا زندگی کنی .. به نظرت چندسال میتونی براش عشوه الکی بیای؟ … ازیه جایی به بعد خسته میشی و متهم میشی به سرد بودن … توی مسائلی که میبینی برات اختلاف نظر مهم نیس مطیع باش . مثال:همسرت میگه امشب بیا بریم خونه مامانم اینا سربزنیم بهشون.. تو اگه اون شب برنامه ی خاصی برای خودت نداری و مودتم خوبه پاشو برو .. بزار پیش خودش فک کنه که تو چقد ب حرفش گوش میکنی … یامثلا میگه امشب فلان غذارو درست کن … اگه چندبار این روشو توی جزئیاتی که بهش بیتفاوتی کاربگیری بار پنجم که گفت بیابریم خونه مامانم اینا وتو حوصله نداشتی بگو ببین من اونشب توگفتی بیا اومدم … امشب حوصله ندارم..بزار برای یه شب دیگه …درمورد ناز توی روابطم من تجربه نداشتم ولی چیزی که تصور میکنم اینه که زنوشوهر تا بیان قلق هم دستشون بیاد طول میکشه … کم کم متوجه میشید که یه سری توقعارو از هم نداشته باشید … خودتم دست کم نگیر … زنه و سیاست معروفش 😉

 

مهرسا

رتبه‌دهی (۱ رأی)

  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶
  • ۱۶:۱۲
سلام عزیزم

یه خانم باید بدونه کی ناز کنه کی دلبری کنه  ،کی لوند باشه  و کی جدی باشه.
در همه چیز حد تعادل رو نگه دارید و فرصت عاشقی رو به طرف مقابلتون بدین ، صبور باشید کمی.
یک معده اگر بیش از حد غذا واردش بشه مابقی رو پس میزنه و موجب میشه ادم بالا بیاره.محبت زیادیم موجب دور شدن فرد میشه.شما با طرز صحبتتون ، رفتار ، صدا ، نگاه و حتی هیجانی شدنتون میتونید طرفتون رو جذب کنید.سعی کنید قابل پیش بینی نباشید در محبت کردن.
در پیام دادن هم خیلی تنوع میتونید به کار ببرید  و در نحوه پاسخگویی به ایشان.
در مورد رفتاری هم مثلا گاهی چشمک بزنید با دهان نیمه باز، بوس فرستادن از راه دور ،لبخند ملیح ،گاز گرفتن گوشه لب پایینی، در صحبت کردن هم میتونید گاها کششدار صحبت کنید مثلا گردنتون رو کمی کج کنید به سمت راست یا چپ بگید مثلا علییی منو نیگاا.تو پیامکم گاهی جملات اینطوری داشته باشید خوبه.یا مثلا کمی از موهاتون رو دور انگشتتون بپیچید  و  مظلومانه نگاهشون کنید و صحبت کنید.
اگرم پیامک بهتون دادن سریع مث موشک نپرید رو گوشی و جواب بدین ، کمی منتظرشون بپذارید مثلا ده دقیقه بعد جواب بدین اینجوری اشتیاق دارن به جواب پیامک خوندن  .شما باید بدونید کی طرف رو معطل کنید و کی نه.

 

ای بابا

رتبه‌دهی (۲ رأی)

  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶
  • ۱۶:۵۴
یه بار تو نهج البلاغه خوندم : زن کژدمی است گزیدنش شیرین.

(نقل به مضمون کردم الان نیاید ایراد بنی اسراییلی بگیرید)
خواهرم شما تا میتونی گاز بگیر چون گویی این گزیدن برای مرد شیرین باشد. ناز = گاز
اون بنده خدا روش نمیشه بهتون بگه گاز بگیر میگه ناز کن.
نیش عقرب نه از سر کینه است… اقتضای طبیعتش این است.
فقط دقت داشته باش این گاز گرفتن ذاتی باشه نه تصنعی!!چون هر چقدر از طبیعی بودنش کم بشه به همون میزان از شیرینیش کم میشه.
آقای نجفی درست تفسیر کردم نه؟
میشه نظرت رو واسم بنویسی ببینم چقد درست گفتم؟

 

ناشناس

رتبه‌دهی

  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶
  • ۱۷:۳۳
اون قسمت از کامنت هانی که در مورد لباس هست رو اینجوری اجرا نکن ، یعنی اون جملات اصلا به کار نبر ، یه حس بدی منتقل میکنه.

اتفاقا ناز و عشوه همینجاها کاربرد داره که دیگه اونا آموزش دادنی نیس ، خودت باید یاد بگیری.

 

لیدی کوچک 🙂

رتبه‌دهی

  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶
  • ۱۸:۳۱
بگو من رو همینطوری ک هستم قبول داشته باش ! ینی چی عاخه من نمیفهمم :/

 

❤❤❤

رتبه‌دهی (۹ رأی)

  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶
  • ۱۸:۴۳
متنتون پر بود از استرس.

مهم ترین چیزی که یک پسر از یک دختر میخواد اعتماد به نفسه و آرامش.
اعتماد به نفس یعنی من هر چیزی هستم خیلی خوبم.
آرامش یعنی کنارش کل دغدغه های دنیا از سیاسی گرفته تا اجتمایی کنار من معنا نداره.
اون چیزی که حس میکنم
شما اون دختر شاداب و پر خنده و مهربون و شوخی که شوهرتون میخواد نیستین یا ازش فاصله گرفتین
کافیه کمی راحت باشین
به دور از استرس
و غر زدن
حالا ناز و لوس کردن رو با چند تا مثال چون خودتون گفتید بیان میکنم.
از الان بابت پراکنده بودن متنم معذرت میخوام.
اگر مثلا قهر کردید سریع برای آشتی پا ندید
شوهرتون گفت عزیزم معذرت میخوام.
بگین همین علیییییییییی؟(قیافه ی ناراحت مظلوم)
میگه خب باید چیکار کنم.
بگین حالا تو فعلا ی بوس کن تا ببینم چی میشه.(خنده ی شیطنت آمیز)
بعد که ماچتون کرد.
بگین واقعا لب رها کردی و رخ میبوسی؟(خنده ی شیطنت آمیز)
بعد اگر خندید.
بگین از الان بگم
چاه نفت معطل کبریتم
کافی است که دست تو به دستم بخورد
اون وقت دیگه خودت میدونی.
معمولا این مدل ناز کردن و لوس کردن ها رو اگه طولانی نشه که بره روی اعصاب مردا دوس دارن
توی موقعیت حسش میاد
کافیه کمی اون حس دخترانتون رو فعال کنید
یا ناز کردن ها جنسی
از الان معذرت میخوام بابت این بخش.
یک بخشش ناز رفتاری هستش
که با این ناز شوهر رو تشنه رابطه میکنین
تا لب چشمه میبرینش تشنه برش میگردونین
که معمولا سر خونه زندگی که دختر پسر آزادن و حوصله و وقت باشه جواب میده
رقص
حرکات تحریک کننده
لباس های محرک شامل این میشه.
و پستی که آقای نجفی درین باره نوشتن خیلی خوب اصول میاد دستتون.
یک بخشش شوخی کلامی هستش
در اون باره شوخی کنید
مثلا برین شوهرتون رو بوس کنین و بعدش بهش با ناز بگین
دزدانه چه قد از تو لب میگیرم
لب سوخته تر از بوسه تب میگیرم
این بوسه بماند کَمَکی سرد شود
پیش تو امانتی ست که شب میگیرم
یا مثلا لباس زیر شوهرتون افتاده ی گوشه
بگین کی خورده پوستشو انداخته؟
اگر شوهرتونم حاضر جواب باشن میگن کی پوست کنده که بخوره؟
یا مثلا دارین سیب با تخماش و هسته هاش میخورین
شوهرتون میگه سیب رو با …. میخوری
بعد شما هم بگین خب اصلش همونه
بازم میشه مثال زد ولی میگن رعایت حال نوجوانان رو بکنید
یکی هم حرفهای جدی بی تربیتی قبل از رخت خوابه
این دسته از جملات حرفهای رکیک نداره
اما موضوعیتش همونه
برای آمادگی قبل از رخت خواب
مثلا جدی و به قول خارجی ها با حالت درتی بهش بگین
دوس دارم امشب بهم بگی قول میدم خوشت بیاد؟
امشب دیوونه ام کن وحشی بشم که کبودت کنم؟
بازم هست ولی دست و پام بسته هست بسته خخخخ
البته من نمیدونم
ولی میگفتن اگه از دست شوهرتون در برید و بهش بگین اگه راست میگی من رو ب*ن ازونجایی که حس اقتدار و قدرت بعد از دستیابی میگیره خوشش میاد
دلیلش رو مطمئن نیستم ولی اینکه میگفتن خوشش میاد رو مطمئنم خخخخ
آخریش حرفهای رکیک در رخت خوابه
اینا هم که مشخصه تکلیفش
توی تنهایی خودتون تمرین کنید
اینکه چی بگین و چه جوری رفتار کنین تا اعتماد به نفستون در این زمینه بالا بره و یواش یواش هم راه میافته ادم
و خیلی میتونید از راه دور با تلگرام و استیکر
شوخی و خنده و صحبتهای عاشقانه و گاهی حرفهای خاکبرسری یا جکهای خاک بر سری داشته باشین
فقط من ی چیزی رو خوب فهمیدم
ما دخترا خیلی سخت میگیریم
برای همین اعتماد به نفسمون تو این کارا میاد پایین
مثلا همین رقص
ماها فکر میکنیم باید طبق اصول آکادمیک برقصیم تا پسرا خوششون بیاد ولی فهمیدم اگر چه این خیلی خوبه ولی برای پسرا همین که ی کوچولو قر بدی و دامنت بالا پایین بره کافیه:/

 

Shaqayeq

رتبه‌دهی (۲ رأی)

  • سه شنبه ۳۰ خرداد ۹۶
  • ۰۳:۰۶
مردا از اینکه بعضی وقتا باشون بچه گونه صحبت کنی خوششون میات البته قبلش تمرین کن چون اگه نمایشی  باشه سریع دلو میزنه حالات صورتم مهمه یکم چشم و ابرویی چیزی بیا و…ببینم چه میکنی 😂

 

۱

رتبه‌دهی (۱ رأی)

  • سه شنبه ۳۰ خرداد ۹۶
  • ۰۳:۱۹
به قلب  نامردی نکن بگو اسم رمان چیه

 

❤❤❤

رتبه‌دهی (۱ رأی)

  • سه شنبه ۳۰ خرداد ۹۶
  • ۱۵:۰۱
به ۱

باور کن‌ از روی رمان نیست
تخیلات سینگلیه خخخخخ
اگه بود مطمئن باش بهت میگفتم
ولی جدی سوال کننده حیفه از این دوران فیض ببر D:

 

به۱

رتبه‌دهی

  • سه شنبه ۳۰ خرداد ۹۶
  • ۱۹:۰۸
توی کدوم رمان مینویسن که پسرا از بالا و پایین رفتن دامن خوششون میاد؟

 

۱

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۳۱ خرداد ۹۶
  • ۰۲:۵۶
باش قلب قانع شدم خخخ

 

به سوال کننده

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۳۱ خرداد ۹۶
  • ۱۲:۲۷
سلام عزیزم….به این کانال بیا کلی  با ذکر مثال برات ناز و وقت ناز کردن و اینا رو برات توضیح میده….مطمءنم برات مفید خواهد بود:

@khanombla1

 

سوال کننده

رتبه‌دهی

  • چهارشنبه ۳۱ خرداد ۹۶
  • ۱۷:۴۵
خیلی خیلی ممنون بابت کانال عالی بودد
دسته‌ها
ازدواج تنهایی دخترانه دوست پسر دوست دختر دوستی نامشروع رابطه ی دوستی رل

فراموش کردن عشق

فراموش کردن عشق

فراموش کردن عشق
فراموش کردن عشق

سلام خدمت شما
من یه پسر ۲۰ ساله دانشجو هستم ، معماری میخونم
خواهش میکنم این پست رو ب نمایش بذارید تا نظر بقیه رو بدونم،با سپاس از شما
کلاس دوم دبیرستان بودم که از یکی از دخترای فامیلمون خوشم اومد و من از طریق دختر عمم باهاش دوست شدم
جریان خییلی مفصلی داره ک ب طور خلاصه میگم
بعد دوستی با این خانم کم کم عاشقش شدم و…
تا اینک ماه رمضون ۹۴ اتفاقی افتاد و باعث شد از هم جدا بشیم.البته این جدایی موقتی بود.
خرداد ۹۵ بود ک دوباره بهم رسیدیم,تو این مدت براش خواستگار اومد ک جواب رد داد و بمن گفت بخاطر تو با هیچکس دیگ ای ازدواج نمیکنم،فقط تو تو !!!
مرداد ۹۵ براش خواستگار اومد و جواب مثبت داد لعنتی
خییییلی عذاب کشیدم بخاطر شکست عشقیم.
تا اینک چند شب پیش (نامزد داره) بهم زنگ زد بیا ببینمت و…منم فورا بهش گفتم (گمشو دیگ بهم زنگ نزن) زود قطع کردم
تازه داشتم فراموشش میکردم، تو رو خدا یکی بمن بگه چجوری این مدت عشقمو رو فراموش کنم؟هر کاری میکنم نمیتونم!!!
چطور این تنفری که ازش دارم فراموشش کنم؟

لطفا راهنمایی کنید.

نظر یکی از دوستان:

دوست عزیز تحت هیچ شرایطی نه به تماسش جواب بده نه به دیدنش برو چون کم میاری. رک بگم اون به درد تو نمیخوره چون اصل رابطه تعهده . تو هم مردی حتما از طرفت اینو میخای . اون خانم الان این قانون رو زیر پا گذاشته با وجود نامزدش به شما زنگ زده. نه قصد دفاع دارم نه قضاوت . ولی بالاخره باید یاد بگیریم که پای انتخاب خودمون بمونیم و حرمت حریم ها رو داشته باشیم . پا تو زندگی هم نکنیم. و این اینو خواهرانه بهت میگم با دل مهربون و عاشق پیشه ی که داری مطمئن باش بازم میتونی طمع عشق رو بچشی و احساست رو به دختری که عشق و محبتت رو به انتظار نشسته هدیه کنی. خیلی مراقب باش . حتما دختر عمه ات رو در جریان بذار البته اگه قابل اعتماده و از دختره بخاد که دیگه بهت زنگ نزنه. سعی کن در دسترس این خانم نباشی . چون تو سن و سال پایین هستی و تابع احساست و این باعث میشه که سطحی و گذری تصمیم بگیری بدون اینکه فردا رو در نظر بگیری. البته همه اینها رو بری این میگم که این زن در حال حاضر به یک مرد متعهده و دست به انتخاب زده . اما اگه تنها خودش بود شرایط فرق میکرد.در پناه حق

نظر یکی از دوستان:

دلت رابتکان…
اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین…
بگذارهمان جابمانند…
فقط ازلابلای اشتباه هایت یک تجربه رابیرون بکش… قاب کن…
وبزن به دیوار دلت…اشتباه کردن اشتباه نیست…دراشتباه ماندن اشتباه است…(فروغ فرخزاد)

نظر یکی از دوستان:

فقط باید تکلیفت رو باخودت روشن کنی اگه هنوزهم به هردلیلی بهش فکرمیکنی ایرادی نداره اما سعی نکن برای ازبین رفتن یاد وخاطره یا تنفرت سراغ یکی دیگه بری ،اون خانوم مشکل خودشه که هنوز هم به شما زنگ میزنه هرچند کارش درست نیست چون داره با دل واحساسات وشخصیت وارزش وجودیه یکی دیگه (شوهرش)وحتی شما وخودش بازی میکنه ،کاری که شوهر من بامن کرد وفقط الان من دارم عذاب می کشم چون هیچ اعتمادی از هیچ لحاظی برام باقی نمونده،پس هر کاری می کنی فقط سراغ کس دیگه ای نرو تا وقتیکه به هردلیلی بهش فکر میکنی ،دنبال جایگزین نگرد چون اکثرا بعدازاینکه همچین چیزی برا هرکی پیش میاد فورا میرن سراغ یکی دیگه که وواقعا فکر می کنن عاشق طرف جدیدشون شدن اما کاملا دراشتباهن چون دراینجور مواقع سه احساس وجود داره که باعشق اشتباه گرفته می شه ۱٫شهوت ۲٫ روابط وسواسی۳٫روابط برگشتی

============================

شاید این مطالب برایتان مفید باشد

 >وحشت از شب زفاف

 >زودانزالی شب زفاف

 >ازدواج در شبکه های اجتماعی

============================

دسته‌ها
دوست پسر دوست دختر دوستی نامشروع رابطه ی دوستی رل

یه حسی بهم میگه دوست دخترم دوسم نداره

گنه

ddd

یه حسی بهم میگه دوست دخترم دوسم نداره

سلام و خسته نباشید!!!
احساس میکنم دوست دخترم منو دوس نداره چیکار باید بکنم؟
من خیلی دوسش دارم.
یه چیز دیگه. ما الان  ۴ماهه با هم دوستیم ولی من بدترین کارم با اون دست دادن باهاش بود.آیا بازم با اینکه دوستیمون در حد پیام بازیه(تلگرام)گناهه؟

پاسخ :

سلام دوست عزیز

کارتون از پایه اشتباهه ! منظورم دوستی با یه دختر هستش . شما به چه منظوری با اون دوست شدید ؟ ازدواج ؟ حتی اگه به قصد ازدواج هم دوست شدید بازم سرانجامی نداره . چون چنین دخترانی قابل اعتماد نیستند .

کاری که آغاز اون با اشتباه شروع بشه مشخصه که آخر و عاقبتش چی میشه دیگه

فرض کنیم شما با اون ازدواج کردید . هیچ نگرانی ندارید که بعد از ازدواج یکی دیگه بهتر از شما ،حالا چه از لحاظ ظاهر یا وضعیت مالی و اجتماعی ، اونو جذب کنه ؟! توجه داشته باشید که اون الان خارج از عرف اجتماعی و دینی با شما دوست شده . تازه اجازه داده بهش دست بزنید !!!

فکر نمی کنید اگه یه شخص پولدارتر یا خوشتیپ تر باهاش دوست بشه اون اجازه میده که از این حد جلوتر بره ؟! فعلا شما رو در همین حد دست دادن قابل میدونه !

این که میگید شما رو دوست نداره دو تا حدس میشه زد :

اول حدس خوب :

شاید به اشتباهش با دوستی با یه پسر پی برده و قصد داره دوستی با شما رو قطع کنه . که اگه این طور باشه بهترین کار رو کرده .

حدس بد :

شاید یکی بهتر از شما رو پیدا کرده ! و برای همین هست که زیاد شما رو تحویل نمیگره . شاید هم از قیافه یا شخصیت اجتماعی یا وضعیت مالی شما زیاد راضی نیست . دلیل این هم که با شما به هم نمیزنه اینه که از رابطه با فرد جدید مطمئن نیست می خواد اگه اون کنار رفت شما به عنوان یه زاپاس براش باشید . شاید هم به این افتخار می کنه که تونسته دو پسر رو جذب کنه و به دنبال جذب پسرهای بیشتری هم هست .

شاید بدبینانه باشه ولی احتمالش که صفر نیست !

دوست دارم همه ی فرض ها رو مطرح کنم تا شما بهتر تصمیم بگیرد :

فرض کنیم بعد از مدتی از این دختر خسته شدید و رفتید سراغ یکی دیگه ، می دونید این دختر در ازدواج مشکل پیدا می کنه ؟ چون با شما دیده شده یا با شما در ارتباط بوده پس خواستگاران کمتری هم خواهد داشت .

خود شما با چنین دختری که قبلا با یکی دیگه دوست بوده و معلوم نیست دوستی اونا در چه حدی بوده ، ازدواج می کنید ؟

اگه بفهمید اون دختر خیلی راحت با یه پسر دیگه ارتباط بدنی داشته چی ؟

اگه کلاه خودتون رو قاضی کنید راضی نیستید که وقتی تو خیابون با همسرتون راه میرید نگاه بقیه به شما نگاهی تمسخر آمیز باشه . تحمل نمی کنید اگه به گوشتون برسه که زن فلانی قبلا با فلانی و فلانی یه سر و سری داشته !

حتما میگید من در انتخابم دقت می کنم که چنین بلاهایی سرم نیاد ! ولی اگه در دوران مجردی همه مثل شما رفتار کنند فکر نمی کنید پیدا کردن دختری که با هیچ پسری دوست نبوده سخت میشه ؟

به نظر من دوستی با این دختر رو قطع کنید و کمک کنید یک دختر به جمع دخترایی که در آینده به عنوان دختری که گذشته سالمتری داشته اضافه بشه  و ازدواج راحت تری داشته باشه .

اگه واقعا این دختر رو می خواید و در شرایطی هستید که موقعیتش رو دارید رابطه تون رو رسمی کنید . اگه میگید که الان وقتش نیست و نمی تونم و … با خودتون صادق باشید و قبول کنید که از سرانجام رابطه با این دختر مطمئن نیستید .

همه ی این مطالب که گفته شد صرفا نظر من است

موفق باشید .

گنه

ddd