دسته‌ها
ازدواج ترک استمنا ترک خودارضایی

درمان خودارضایی فقط ازدواج است

درمان خودارضایی فقط ازدواج است

درباره ی خودارضایی ,توضیحات خودارضایی ,پشیمونم که دیر ازدواج کردم ,ای کاش زود ازدواج میکردم

با سلام

این تجربه شخصی بنده هستش . بنده یکی از کسانی هستم که متاسفانه و یا شاید بدبختانه

به این مشکل فوق حاد ( اصلا بزرگنمایی نیست و عین حقیقته ) دچار شده بودم. اما خدا

را شکر این مساله با ازدواج بطور کامل حل شد. غرض از این پست صرفا اگاهی

بخشی و راه حل برای عزیزانی که به این مشکل حاد و شدید دچار هستند .

روزگار من در قبل ازدواج فاجعه بود فاجعه به معنای حقیقی کلمه . طوری وضعم بود

که هر روز مشکل داشتم . هر روز خدا . در حسرت بودم روزی اینکارو نکنم . در حسرت بودم

ارامش روحی داشته باشم . با کوچکترین موردی بر انگیخته میشدم. این حال روز من قبل ازدواج بود!

برداران و خوهران میدونم جامعه فوق تحریکی وجود داره. میدونم شرایط ازدواج سخت شده .

میدونم ارزش ازدواج و سنت اسلام ظاهری شده متاسفانه.

اگر به سلامتی خودتون اهمیت میدید حتما ازدواج کنید. من جایی شنیدم ایت الله …

در عنفوان جوانی که احساس نیاز کردنند بلافصله به پدر و مادرش اونم دو نصف شب !

اصرار کردند که حتما همین الان باید برید خواستگاری! خلاصه اصرار ایشان مجبور میکنه

پدر و مادرش که میرن خواستگاری. بنظرم اگر این بزرگوار مشکل نیاز جنسی شو

از طریق ازدواج حل نمیکرد مسلما الان آیت الله که سهله بکله شاید به راه انحراف کشیده میشد .

الان بشدتت پشیمانم چرا در بیست تا بیست و پنج سالگی ازدواج نکردم .

چرا آرامشی که الان دارم چرا نباید چندین سال پیش نباید داشته باشم.

اشکال عمده متوجه خود شخص بنده هست . چرا که هیچکس به اندازه خودم نمیتونست کمکم کنه .

انسان میتونه تصمیم بگیره به عرش اعلی بره میتونه تصمیم بگیره با کله زمین بخوره .

راه درست از بیراهه کاملا مشخصه مخصوصا در این مورد. تاکید میکنم حتما یک ازدواج عاقلانه و هدفمند

در پیش بگیرید . خدای نکرده نرید از هول حلیم بیفتید توی دیگ. صحبت یک عمر هستش .

هدف من از این صحبت اینه که تنها راهکار این مشکل ازدواج شرعی مخصوصا دائم

( نظر و تجربه شخصی). من هنوز که هنوزه مشکلات مادی و مسایل دیگر دارم

ولی مشکل خودارضایی حل شده بقیه مسائل در پناه خدا حل میشه چرا که امید

دارم گامی در راه خدا بر داشتم و او نیز مسائل دیگر رو برام هموار میکنه .

خلاصه کلام این مسیر ازدواج در پیش بگیرید حتی اگه زمان زیادی ببره چون ماهی

رو هر وقت از اب بگیرید تازه هست . از دوستان عریز و خوانندگان محترم تقاضا دارم

اگر تجربه های این دست دارنند به اشتراک بگذارن چرا که غالب افراد دچار مشکل

از این دست سنین پایین دارند و متاسفانه بعلت حجب و حیا و … نمیتوند این

مساله رو با کسی درمیان بذارن . این دست تجارب میتونه کمک کننده باشه یا لااقلش امیدوار کننده .

به امید ازدواج و اشتغال جوانان این سرزمین

یا علی

نظرات (۸۶) – نمایش (۲۸۵۰) – نمایش کادر نوشتن نظر

 

الهامT

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۰:۵۳
Reply
۲۸۳۷
یعنی مهم ترین چیزی ک شما رو سمت ازدواچ کشوند نیاز جنسی بوده؟!

بعد درمقابل این نیاز یه چیزی هس بعنوان خویشتن داری!

 

امیر

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۰:۵۸
Reply
۲۳۳
به نظر من به جای اینکه بگیم زود ازدواج کن…بگیم به موقع ازدواج کن خیلی بهتره…

منظورم اینه نباید تصمیم احساسی بگیریم…نباید ازدواج قبل از رسیدن به بلوغ فکری و عاطفی و…رو
قبل از رسیدن به ثبات شخصیتی رو…
قبل از رسیدن به حداقل هایی برای شروع یه زندگی رو…قربانی بلوغ جنسی کنیم…
یه بعدی نگاه نکنیم…زندگی  مشترک یه قسمتش نیاز جنسی و عاطفیه…
نه همش…زندگی به نظر میرسه جدی تر باشه
من هنوز ازدواج نکردم…خیلی هم نیاز دارم…پس نفسمم از جای گرم بلند نمیشه
 : ( :

 

زری

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۱:۰۵
Reply
۳۹۲
شمام یه چیزی می گی ؟؟؟؟؟وقتی خواستگار نیست یا اگه باشه از سر تفریح می یان چطوری ازدواج کنیم ؟؟هان  نکنه انتظار داری بریم خواستگاری !!!!!

 

منم دیگه

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۱:۲۶
Reply
۳۱۲۸
چقد بده که آدم واسه رفع مشکل خودارضایی ازدواج کنه ! اگه طرف مقابلتون بفهمه چه حالی میشه ؟!!

من جای طرف مقابلتون حس نفرت بهم دست داد! فلانی ۲ نصف از فشار جنسی تصمیم به ازدواج گرفت؟! حالا کدوم آیت الله؟ شده مثل اخبارهای بی سر و ته ایران! ب .ز – د. ذ – م . ر-
کدوم آیت الله ؟
چقدرم پستتون آموزنده بود !!!
بقیه هم به اشتراک بذارن چه شود!!!
من هر روز از تصمیمم برای تجرد راضی تر از دیروزم!

 

دربست تا بهشت

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۱:۴۰
Reply
۶۷
حیف که جوانی که برفت در ندانم کاری

 

یه آقا پسری

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۱:۵۰
Reply
۱۴۲۷
نچ … ٣١-٣٣ برا پسر خوبه نه بیشتر ن کمتر

 

میلاد

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۱:۵۳
Reply
۲۵۲
آقا ما ۲۰ سالمونه دانشجو سال اول پزشکی هستیم. نه کار داریم نه مسکن. می خوایم ازدواج کنیم. خونواده هم به هیچ صراطی مستقیم نیس که برامون بره خواستگاری. حالا شما میگی تا موقعی که من ۷ سال دیگه درسم تموم بشه و دستم بره تو جیبم چه غلطی بکنم؟

خونوادم رو چه طور راضی کنم؟

 

مهدی

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۱:۵۳
Reply
۲۳۲۳
سلام دوست عزیز شما ازدواج کردی خوشبختم هستی درست…

ولی بخشید همه مثل شما نیستن با یه چشمک تحریک بشن به گنا بیفتن به نظر من اون آیت الله هی هم که میگید کار خیلی غلطی کرده میتونست با تغذیه مناسب خیلی راحت جلوی شهوتشو بگیر و به گناه نیفت
ازدواج فقط یه نیاز جنسی نیست یه پروسه‌ عظیم برای تعالی دونفر که یه بخش کوچیکش نیاز جنسیه پس الکی نیست که بی هوا گرفته بشه حوصله و صبر فوق‌العاده بالایی میخواد….

 

پسر۵۲

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۲:۰۱
Reply
۲۱۲
برادر عزیز همه دوست دارن به وقتش ازدواج کنن

منتتهی شرایطش نیست
کار نیست
انتظار که نداری یک پسر بیکار بره ازدواج کنه  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
الان طرف تو ۳۰ سالگی هم نمیتونه ازدواج کنه  چه برسه به ۲۰ تا ۲۵
یکم متناسب با شرایط جامعه حرف بزنین

 

نویسنده

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۲:۰۳
Reply
۷۵
به الهامT  و امیر

والله توی این دوره زمونه با این وضع پوشش جامعه واین ارتباطلات بیشتر خفه کننده!  موانع  ازدواج اسان شما اگر از کسی خویشتن داری دیدی سلام منو بهش برسون.انگشت شمار پیدا میشه کسی خودشو نگه داره. من بیشتر سر صحبت ام با کسایی هستش که که بصورت حاد دچار شدند و متاسفانه کم نیستن
امیر اقا
کسی که دچار این مشکله حالت بیماری داره مث کسی هس که  تب کزده داره میمره شما هی بهش بگو دارو تو بزار هفته اینده بخور . درسته ازدواج تصمیم بسیار خطیره هس  و منم نمیگم همین الان پاشو برو . صحبت من اینه از الان تو فکرش باش که مثلا شش ماه دیگه یا یکسال دیگه به نتیجه بررسی .  از نظر عاطفی  سنخیت وووو…می مونه مشکلات اقتصادی تو ایران هیچوقت حل نمیشه. همه ما هشت مون گره هشتاده خخخخ

 

زنبور

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۲:۱۰
Reply
۷۰
حرف شما درست نصیحتتون هم درست و بجا ازدواج کردن خییییلی خوبه ،خییییلی خیییییلی خوبه ولی با آدمش، به وقتش ،

با دلیل محکم نه صرفا بخاطر ترک خودارضایی
حالا با این پیشنهادی که دادید یک دختر خانم که این گناه رو انجام نمیده ولی تحت فشار این غریزست وبسیار اذیته چکار کنه؟؟ اونم بنا به حرف شما بره خواستگاری؟؟؟

 

نویسنده

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۲:۱۰
Reply
۳۱
زری خانم

شک نکن مرا د دلت پیدا میشه فقط توکل  بخدا کن .
 متاسفانهعلت قاراشیمش بودن مسایل ازدواج همین سرسری گرفتن مسایل اصلی هستش . غالب ملت ظاهر می بیند متاسفانه

 

علی۳۷۵

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۲:۱۰
Reply
۶۰
والا من یه ماه دیگه روزه بگیرم خودارضایی که هیچ کلا غریزه جنسیمو فراموش میکنم!

فقط میمونه نیاز عاطفی اینو بگین چبکارش کنبم ؟!

 

متوقع

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۲:۱۳
Reply
۱۰۳
گامی در راه خدا برداشتم و اون هم به خاطرش راهم رو هموار میکنه .جمع کنید بابا .همه تون هرکاری میکنید انتظار دارید خدا به خاطرش کلی ازتون تشکر کنه و بگه وای عزیزم دستت درد نکنه شرمنده ام کردی.بعدش هم تا ۴۳ سال آینده فقط به خاطر همون یه کار کل انوار اسمانی رو برشما نازل و هر شر ممتنع الوجود ممکن الوجود و واجب الوجودی رو ازتون دفع کنه .شد یه بار یه کاری رو بکنید بدون چشمداشت؟ چه خدا خدا هم میکنن .چه خودشونم مومن میدونن .کم مونده یارو بیاد به خدابگه :خب من ناهارمو خوردم خدا .زود بیا ازم تشکر کن که ناهارمو خوردم وبه خاطرش به نیابت ۱۱۴ سوره قرآن ۱۱۴ شر رو ازم دور کن و ۱۱۴ تا به حوریامم تو بهشت اضافه کن.خود ارضاییت رو ترک کردی؟ واسه خودت کردی .منتشو سر خدا نذار.تا ۱۰۰ دیگه هم خودارضایی میکردی هیچ آسیبی به خدا نمیرسید ‌الان هم که ترک کردی هیچ سودی به خدا نمیرسه عزیزم.

 

*مهدی دبیرستانی*

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۲:۱۳
Reply
۱۱۴
سلام

این متنی که شما نوشتی کاملاً  خشم  خانوم های سایتو برانگیختی
و اما در مورد ازدواج به نظر بنده کسی که توانایی کنترل کردن خودشو نداشته باشه ( خودارضایی)  چه طور می تونه یک زندگی رو بچرخونه
و اما مورد بعد شما نفست از جای گرم بلند میشه با این وضعیت اقتصاد یه جوان تا بیاد خوشو جمع و جور کنه نزدیک ۳۰ شده ( برای اکثر جوان ها صدق میکنه)
بعد شما میگی ۲۰ تا ۲۵ ازدواج کن ( شکلک تعجب فراوان)

 

ثمینه۷۴

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۲:۲۷
Reply
۲۳
البته جامعه هم تحریک کننده هست
هم هستند مواردی که حال آدمو از روابط جنسی و اینا بهم بزنند
که
من دومی را معمولا دریافت میکنم
راحتم😁
ولی در کل راست میگن
ازدواج کنید.
ازدواج بسی خوب است
با آقایونی هم که مشکل مالی دارند هم کنار بیاید .پسرهای خوبین.
اگر هم نمیتونید
شماهم دومی را دریافت کنید😉

 

نویسنده

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۲:۳۳
Reply
۷۵

نمیدونم چرا غالب تون فاز منفی دارید!.

من سر صحبتم با کسایی هست که دچار هستند.درسته خویشتن داری و گرم نخور سرد بنوش چشم بند حیا بزن کار درست باش و از این دست مسایل انکار نمیکنم ولی تا کجا تا کی تا کدوم نفس !؟؟خدایش اگر غیر ازدواج درمان قظعی سراغ دارید بگید . وقتی شریعت غلاج این مشکل را توی ازدواج می بینه با انهمه تاکید .شما کجا سراغ دارید که نصف دین رو کامل کنه . خواهشا اینجا را با خارج اشتباه نگیرید.

ازطرفی من خودم تاکید دارم ازدواج مناسب در شان فارغ شتابزدگی انی و عاقلانه باشع . حرفم اینه بیایم تو  خطش بیام توی اتوبان ازدواج  ان شالله. مسایل اقتصادی میدونم سخت شده ولی فدای خسارت جسمی و روحی نکنیم. تاکید دارم بازم سر  صحبتم با این مشکل هس نه کسایی که کباده خویشتن داری یا کار درستی روزگارن یا خط کش سن بندی  ازدواج دارنند بعد کلی تحقیق و مطالعه !

 

پسر جـــــــــــــــنوبی

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۲:۴۴
Reply
۱۴۲
من ب نظرم اگر اون آیت الله ک نام بردید تا صب خواب میموند بدن به صورت اتوماتیک اون مشکل رو براشون حل میکرد و نیاز نبود خانواده نصف شب برن خواستگاری

 

ماح

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۴:۱۲
Reply
۹۵
در وجود انسان چیزی هست که بهش می گن خویشتن داری  قدرت اراده,  مبارزه با نفس.  که متاسفانه تو جامعه ی ما ظاهرا مردا فراموش کردن که به اندازه ی زنا انسانن و طبیعتا از این خصایص انسانی هم در وجودشون هست.

همچین می گی نصف شب پا شد گف بریم خاستگاری انگار هیچ اراده ای نیست و دخترا تو کوچه ریختن کخ نصف شب پاشی بری دست یکیشو بگیری ببری که بیا خانوم زنم شو که من دیگه تحمل ندارم.  شرم آوره. انقد تو گوشتون خوندن زنا می تونن خودشونو کنترل کنن مردا نمی تونن که همه مردا تنبل شدن فک می کنن وظیفه دارن هر کاری دلشون خواست بکنن و راحت با جمله ی مردا نمی تونن خودشونو کنترل کنن خودشونو توجیه کنن. درسته بعضی اوقات بساط ازدواج جور نمی شه و خب طبیعیه هر کسی دوس داره ازدواج کنه و نیازهایی داره ولی این به این معنی نیس که اگه جور نشد شما هر کاری دلت خواست بکن یا همه ی فکر و ذکرتو مشغولش کن.  مردا خواهشا یه کم قدرتمند تر باشین.  به جای بدنسازی یه کمم به اوضاع روح ضعیفتون برسین که یه کم جون بگیره قدرت بگیره.  یه کم به قدرت اراده تون برسین.  کمی خویشتن داری رو تمرین کنین.  یه کم ایمانتونو قوی کنین.  گهگاه خدارم به خاطر بیارین

 

Alireza007

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۴:۳۶
Reply
۱۱۵
اولا که اون آیت الله علامة حلی بودن

دوما من نمیدونم بعضی چیه یاد گرفتن خویشتن داری تقوا و اینا رو از کجا یاد گرفتن هی تکرار میکنن … تنها راه ارضای جنسی ازدواجه هیچ راه دیگه ای هم قابل قبول نیست هی ماست بخور خیار بخور راه انداختید … تو که خودت همچین حرفی میزنی مجردی؟ فشار جنسی رو چیکار میکنی؟؟؟ ضمنا خودتو با بقیه مقایسه نکن طرف شاید تو ١٥ سالگی عالم باشه حالا تو تا ٢٥ سالگی نفهمی اون چیکار کنه؟؟
کسی که ازدواج درست بکنه پیشرفتش ١٠ برابر میشه

 

خواننده خاموش

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۴:۳۹
Reply
۲۳
سلام علیکم خدمت دوستان عزیز .

دوستانی که کنجکاو بودن بدونن اون آیت الله چه کسی بوده . ایشون ابومنصور جمال‌الدین، حسن بن یوسف بن مطهّر حلّی (همون علامه حلی خودمون )از علمای شیعه قرن هشتم قمری بودن .
برای شنیدن داستان ایشون پیشنهاد میکنم این ویدیو را ببینید .
http://www.aparat.com/v/hm2Rr

Reply
سلام

ممنون

 

ناشناس

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۵:۵۹
Reply
۱۴۶
والا ما هم پسریم و تقریبا گرم مزاج…ولی اینطوری نیستیم که با کوچکترین محرکی تحریک بشیم…..خدا چه از لحاظ معنوی و چه از لحاظ مادی راه های خویشتن داری و کم کردن میل جنسی رو به انسان گفته…..در ضمن خوشمون نمیاد بخاطر رهایی از خود ارضایی بریم با دختری ازدواج کنیم…..پس اون دختر چی؟؟؟!!…..تازه ازدواج پول و شغل و درامد میخواد که متاسفانه نداریم…..واقعا قصد و قرض محتوای این پست یه توهین بزرگ هس به مقام دخترا…..واقعا خیلی مزخرفه بخوای با دختری ازدواج کنی فقط بخاطر اینکه زودتر طعم سکس رو بچشی و از خودارضایی رها بشی!!!!….درسته سنت پیامبر هس و به ارامش میرسی ولی این وسط حق دختر بیچاره رو له کردی…..چون از موقع خاستگاری فقط داری به این فکر میکنی که چطور هرچه سریعتر این دختر بله رو بگه و من راحت بشم از خودارضایی و بقیه ماجرا!!!!!

تازه گذشته از اینها لابد هر شب هم زن بیچاره داره به شما خدمات رسانی میکنه تا شما از خودارضایی رهایی پیدا کرده باشین نه؟؟!!!!….لابد پیش خودتون میگین اخیش راحت شدم از خودارضایی نه؟؟؟!!!……تازه منکه پسرم حالم از این جنون جنسی که بعضیا مثل این سوال کننده داره بهم میخوره!!!…چون واقعا خیلی زور میگه دختر رو صرفا واسه میل جنسی و رهایی از خودارضایی بخوای!!!…اه اه اه

 

مهیار ۷۱

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۶:۴۵
Reply
۱۱۲
یه مرضی که شایع شده اینه که فک میکنیم اول باید همه چی عالی و جفت و جور و ایده آل باشه بعد ازدواج کنیم!

واسه همینم اینقدر زندگی و ازدواجا سخت شده…
یکم فکر نمیکنیم که مشکلات مختلف همیشه هستن و تمومی هم ندارن… مهم اینه که با وجود این مشکلات شجاعت و اراده ی کارای درست مثل ازدواجو داشته باشیم.
صد رحمت به پدر بزرگ و مادر بزرگای ما که اگرچه سوادشون کمتر بود ولی اینقدر دچار “فقر معرفتی و شعوری” نبودن!

 

نفیسه

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۸:۳۷
Reply
۲۴
به نظر من شما برای نیاز جنسی ازدواج کردید در صورتی که بسیاری ازمشاوره ها میگن اگر هدفی که برای نیاز جنسی باشه، فرار از تنهایی، بهتر شدن اوضاع و… منجر میشه فرد انتخاب صحیح و درستی انجام نده ضمن اینکه ازدواج مقوله و مفهومی خیلی بالاتر از این حرفا داره که وقتی دچار این مسائل هستیدبهتره ابتدا کنترل بشه و بعد اگه بلوغ عاطفی و فکری و استقلال کامل رسیدید می توانید اقدام کنید. نمیشه برای همه یک نسخه پیچید. ضمن اینکه الان سن ازدواج بالا رفته و یک پسر همون سنای ۳۰ میتونه ازدواج کنه و دخترا هم سناشون به مراتب بالاتر شده برای امر ازدواج با این شرایط جامعه که البته هم خانواده دختر سخت می گیرن و هم خانواده پسر.

 

صرفا جهت اطلاع

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۰۹:۳۱
Reply
۳۹
اگه ازدواج موقت بود هیچ کس نه خودارضایی می کرد نه زنا که واقعا تو این دوره خیلی ضرورتش حس می شه

نیاز آنیش رفع می شد
هر موقع هم شرایطش اجازه می داد ازدواج دائم می کرد
در ضمن اون خانمی که می گن خویشتنداری ضمن احترام به نظرشون باید بگم که مساله برای آقایون یه خورده متفاوته و اون مقاومتی که شما دارید نسبت به محرک ها یه مرد نداره. و نکته ی بعدی اینکه یک بار خود ارضایی اکثرا یعنی یک عمر خودارضایی… پس کسی که یه بار تجربه ش کنه به این راحتی نمی تونه بذاره کنار

 

ناشناس۲

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۰:۳۱
Reply
۷۴
خانوم الهام تی

یه روز جای پسرا باش ببین چقدر میتونی خویشتن دار باشی

یه ماه دو ماه یه سال چند سال؟؟؟

جای پسرا نیستی قضاوت نکن

درسته باید تا شرایطش پیش بیاد خویشتندار بود

اما خیلی ها گرفتارشن انکار هم نمیتونیم بکنیم

من یادمه دبیرستان کلاس ۳۰نفره ۲۷نفر گرفتار بودن(چون بحثش مطرح شده بود یادمه)

وقتی هم اکثریت گرفتار باشن مشکل فقط از یه نفر نیست

برادر عزیز همه دوست دارن به وقتش ازدواج کنن

منتتهی شرایطش نیست

کار نیست

انتظار که نداری یک پسر بیکار بره ازدواج کنه  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

الان طرف تو ۳۰ سالگی هم نمیتونه ازدواج کنه  چه برسه به ۲۰ تا ۲۵
یکم متناسب با شرایط جامعه حرف بزنین

این نظر جواب منم هست آقای نویسنده یا سوال کننده

خود من با ازدواج زیر ۲۵سال موافقم اما

اگه کسی شرایطشو نداره به فکرش باشه افسردگی میگیره چون نمیتونه

همه شرایط و خانواده شما رو ندارن

بهتره با کارای دیگه مشغول بود تا فردا از ازدواج هم پشیمون نشد

درس

کار

تفریح

متاسفانه الان بین دختران هم شایعه

پسرا باز امکان پاپیش گذاشتن دارن

اما دختران بحثش همین صفحه بغله ی سر بزن….

با شرایط ازدواج تو جامعه

بهتره پیش گیری بشه تا درمان اما کجان کسایی که به فکر نوجوونها باشن

وقتی نوجوون امکانات تفریحی نداره

امکانات تحصیلی مناسب نداره

رو میاره به گوشه نشینی

تنها که شد

اینترنت هم که ماشالله بچه سه ساله هم داره

یکبار که اینکارو کرد دیگه تمومی نداره مگه اینکه عزم راسخ گرفته بشه

الآن کسانی که مبتلا هستن باید مشاوره صحیح بشن اما متاسفانه متاسفانه فرهنگ این هم نداریم

کسانی هم که نیستن باید پیشگیری کنن

صحیح ازدواج بهترین راهه

حضرت علی پسری رو که مبتلا بود دو روزه مزدوج کرد

ولی شرایط ازدواج الان خییییلی فرق میکنه…

 

بهنام

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۰:۳۳
Reply
۱۲۴
این پستا واقعی هست یا الکی ؟

مگه ازدواج خریدن پفک نمکیه که دو نصف شب بدو بدو بری بخری !!!!! اینهمه امار طلاق برای همین بدو بدو هاست ، اگ خودت وتقعا ازدواج کردی برات ارزوی خوشبخنی دارم ولی این نسخه کلی نیست نمیشه برای همه پیچوند ، یکی کارش سخته ، یکی درسش سخته ، یکی کار نداره ، یکی اعصاب نداره ، یکی پول نداره ، ازدواج صرفا برای نیاز جنسی یعنی واویلا ، شما باید توانایی اداره یه خانواده و داشته باشی ، به هر حال ازدواج مسئولیت بزرگیه ، کوچیک نمایی اون به نظر من جالب نیست

 

گیسو

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۰:۴۶
Reply
۱۰۳
ب نظر منکه شما پسرا خیلی ازدواج و سخت گرفتید.دختر قانع و اهل زندگی زیاد پیدا میشه.یکمم سطح توقعاتتون و پایین بیارید.ببین چقد راحتر و زودتر ازدواج میکنید.خودتون نمیخایید همش تقصیر جامعه و اقتصادو سختگیری دخترا نزارید.و دخترها هم اگ کمتر تو دست وپای پسرا بودن اونوقت برای بدست آوردنشون بیشتر تلاش میکردن چون احتیاج داشتن.این یکی از دلایل حجابه.انقد ک دست یافتی شدند

 

ترگل

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۱:۵۳
Reply
۲۳
خخخخ

حس میکنم اینو یه دختر مجرد  نوشته
ولی راست میگه ازدواج زیر ۲۵ برای خانما و زیر ۳۰ برای آقایون مناسبه
با زودتر ازدواج کردن هم برنامه زندگیمون منظم میشه هم زودتر صاحب همه چیز میشیم و جوانیمونو کنار هم تجربه میکنیم ن میانسالیمونو

 

امیر

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۲:۱۵
Reply
۱۰
بازم خوبه که بلاخره ازدواج کردی خوشبحالت☺

والا من با ۳۳  سال سن هنوز اندر خم یک کوچه ام!😕
تقرییا میتونم بگم که وضعم بدجور افتضاحه!😟
از ۲۴ سالگی دوست داشتم ازدواج کنم ولی این سنت پیامبر اسلام قسمتم نشد و الان که پیر پسر شدم ازدواج برام تبدیل به یک مسئله بسیار بغرنج و یک آرزوی محال و غیر قابل دسترسی که  برای فقط از ما بهتران است شده است بطوریکه وقتی به همسالان و کوچکتر از خود که به راحتی ازدواج کرده اند نگاه میکنم واقعا تعجب میکنم که چطور این مسئله برای آنها یک موضوع حل شده است!!!😔😔😔

 

سارا م

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۲:۳۴
Reply
۴۱۲
آره قبول دارم این نیاز جنسی دیکه شورشو دراورده امروز تو یک کلیبی دیدم یه بز ،نوزاد انسان بدنیا آورده ووواقعأ خیلی جندش آور و زشته .واقعأ کثیف ترین موجود روی زمین انسانه بحدی که باحیوان رابطه میکنهع خیلی حالم بدشد اصلا نتونستم جیزی بخورم

 

شمه

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۲:۴۵
Reply
۱۲
نه پول دارم نه خونه نه شغل

کی دختر بهم می ده؟

 

DR.LX

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۲:۵۰
Reply
۲۳
کدوم آیت الله ساعت ۲ نصف شب رفته خواستگاری ؟؟؟!!! :))))

 

یه دختر

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۳:۳۰
Reply
۱۰۳
من وارد ۳۰ سالگی شدم

نمیدونید چقد عذاب میکشم چخ از لحاظ روحی چه عاطفی

واقعا بعضی موقعه ها به فکر خود کشی می افتم

حالا تو که پسری دستت بازتره برای ازدواج

ماکه دختریم چه خاکی به سر کنیم

باورت نمیشه با تک تک سلول های بدنم دردو احساس میکنم

خدا بهم کمک کنه

🙁
دعام کنید

 

(محمد)

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۳:۵۱
Reply
۶۱۶
سلام

من که هجده سالمه
قصد دارم در سى سالگى
ازدواج کنم
از دو سال دیگه
تا اون موقع هم میخوام صیغه کنم ، چون باید با تمرکز به کاراى دیگم برسم
اگه نیاز جنسى باشه نمیتونم تمرکز کنم
هدفاى خوبى دارم .
قبل سى هم ازدواج نمیکنم
چون شرایطش جور نیست
اما وقتى در اون سن شرایط جور شد میتونم رو کیس هاى خوب دست بذارم
هر چند از صیغه متنفرم اما کار دیگه اى نیست
خویشتن دارى سخته ، قابل توجه خانوم الهام

 

بانووو

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۴:۲۸
Reply
۰۰
بنظر من وقتی دارید کسی را توجیه یا با منطق صحبت می کنید شفاف حرف بزنین مثلا اسم کسی میارید کامل باشه مثل همین آقای آیت اللهی که نگفتین و باعث شک و عدم اعتماد مخاطب به شما شده.

حرفتون مناسب برخی از افراده، یعنی مخاطبتون همه ی مخاطبین اینحا نیستن، کاش یه گزینه ای آخر یا اول هر پست بود مخاطب را مشخص می کرد تا هم بقیه وقت تلف نکنن و مخالفت کنن و یا بگن همه اینطوری نیستن و هم این همه بحث و جدل بی نتیجه پیش نمیومد.

من با حرف زری خانم موافقم. اکثر جامعه ی دختران مجرد مشمول حرف شما نمیشن. چون خواستگاری باید بیاد که اینا بخوان انتخابش کنن. وقتی اغلب دخترا خواستگارشون خیلی کمه یا ندارن و بعضیاشونم خواستگارایی دارند که هم کفو اونا نیست واقعا باید به چه طریقی ازدواج کنن؟
این روزا هم که خیلی از دوستان و آشنایان ما یاد گرفتند بشینن بیرون گود و بگن لنگش کن.
مثلا دوستان من همش میگن آره ازدواج کن خوبه فلانه و… ولی انگار نه انگار. دیگه از این دو جمله فراتر نمیرن. نمیان بگن خواستکار داری اصلا؟یا بگن دختر فلانی میخواد خودش ازدواج کنه یا نه؟براش واسطه بشیم یا ن؟ فقط دعای عاقبت بخیر و ازدواج دارن ولاغیر.
بعدشم ازدواج میسر نشد میگن چرا ازدواج نکردی؟چش تو چش دختر انگار دختر غرورشو از سر راه آورده بگه خواستگارم کجا بود؟
حرف شما بدرد کسایی میخوره که دوست جنس مخالف دارن و پول دارن و امکانات. ارن ولی خوشی زده زیر دلشون نمیخوان ازدواج کنن. هرچند به احتمال زیاد با دوستشون ازدواج نمی کنن ولی همین ازدواج نکردنشون باعث میشه هم خودش هم کسی که میتونست همسرش باشه مجرد بمونن
یعنی یه پسر وقتی نخواد ازدواج کنه دو تا مشکل را ایجاد میکنه اینکه یه دختر ناخواسته مجرد بمونه و همچنین بالعکس.

Reply
سلام

اسم رو بنده حذف کردم چون نویسنده متن، اشتباها از آیت الله جوادی آملی اسم برده بودند در حالی که داستان مربوط به علامه حلی هستش .

موفق باشید

 

یکی از کاربرا

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۴:۳۸
Reply
۱۱۱
منم قبول دارم …

ازدواج تو سن پایین تر باعث میشه توقعات دختر و پسر از هم کمتر باشه … مثلن از یه پسر ۲۲-۲۳ساله توقع خونه و ماشین و کار دولتی و … ندارن .از اون طرف خانواده پسر توقع یه دختر تحصیل کرده و کارمند و خیلی خوشگل ندارن، خوب پسره چیزی نداره که بخواد دختر همه چی تموم بگیرن براش … اینجوری دختر و پسر زندگیشونو راحت تر شروع میکنن …
من خیلی از دوستام تو ۱۵-۱۶سالگی ازدواج کردن و الانم بچه دارن و دارن به خوبی و خوشی زندگی میکنن … اونوقت من چی؟؟ تک و تنها تو خونه افتادم … و دارم افسروگی میگیرم … اگه منم تو اون سن ازدواج میکردم ب.ک.ا.ر.تم رو با یه کنجکاوی بچگانه تو ۱۶سالگی از دست نمیدادم …  زندگیم الان کاملن پوچه و بیهدف … آخه تا کی؟؟  زندگی ای که نمیدونم چند سال دیگه ادامه داره … دوست دارم بمیرم ولی نمیخوام مادرم غصه منو بخوره … ای کاش زنا کرده بودم و این بلا سرم میومد … کار من خیلی خیلی زشت تر از زنا  بود …
خدا تو قرآن گفته از هر چیزی جفتی آفریدم … منم اون آقا پسری رو که خدا برام قرار داده بود رو نمیبخشم … آخه چرا نیومد؟؟ حالا هم که دیگه دیر شده … کار از کار گذشته و من موندم و تنهایی …
اگه کسی متنمو خونده برام دعا کنه کسی تو دنیای واقعی از ماجرای نداشتن ب…… خبر دار نشه .
خدایا گرمه آغوشت اگه میشه منم جا کن.🔇

 

ریحان …

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۴:۵۵
Reply
۴۱
به قول خانوم دلشاد

چشم شنبه اول وقت

 

بی اعصاب

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۵:۰۱
Reply
۳۱
من نمیخوام صد در صد از نویسنده حمابت کنم اما دوستانی ک دارن بحث کنترل غریزه و رژیم غذایی و دارو …. رو مطرح میکن پس اللان نباید خیلی کسی بیاد اینجا و داد و فغان سر بده ک حالم بده و دارم از مجردی و نیاز عاطفی و جنسی میمیرم

ابزار کنترل برای مادام العمر نیست برای مقطع کوتاه زمانی است
به هر حال غریزه بیداری خودش رو داره لک لک که نیستیم

 

الهامT

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۵:۲۱
Reply
۷۱
با ماح موافقم

قابل توجه ناشناس۲

محمد

بمنچه برو صیغه کن خخخخ

 

Alireza007

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۵:۳۹
Reply
۵۵
خطاب به اونایی که مخالف صیغه هستن

اون کسایی که با صیغه مخالفن فردای قیامت باید به خدا جواب بدن

صیغه والا برای خانم ها مفیدتر هست

۱- مثال خانومی که تو ۲۵ سالگی بیوه میشه یا طلاق میگیره ، با نیاز جنسیش چیکار کنه؟ چند درصد انتخاب اول پسرها خواهد بود؟

باید بسوزه و بسازه که یه عده ی دیگه با نفهمیشون که چرا راه ازدواج موقت رو بستن؟

جامعه ی مریض ما الان ترجیح میده اون خانوم بره دوست پسر داشته باشه تا حلال خدا رو انجام بده

۲- دوما مگه خانومی که میخواد صیغه بشه به اجبار میخواد اینکار رو بکنه؟ شما چرا به جای اون بنده خدا تصمیم میگیرید؟؟

هم بله رو خانوم بگه هم خطبه ی عقد رو باید خانوم بخونه پس اجباری پدر کار نیست

ببینید حلال خدا و پیامبر تا قیامت هم حلاله ، حالا ممکنه عده ای هم سوء استفاده کنن ولی دلیل نمیشه که شما کلا بیای مانع حلال خدا بشی

بخدا کسی که شرایط ازدواج رو سخت کنه چه دائم چه موقت باید اون دنیا جواب بده

جدی بگیرید این صحبت ها رو

با اینحال خب مشخصه که ازدواج دائم بهتر از ازدواج موقت هست

 

محمد علوی 

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۶:۱۵
Reply
۲۱
جناب نجفی تقاضا دارم اینو به ابتدای این متن ایشون اضافه بکنید اگه امکانش هست یا این کامنت من یه طوری بشه همه ببینن!

بله درسته این عالمی که ایشون اسم بردن علامه حلی ره هست و تو برخی جاها هم این داستان شنیده میشه. اما بنده از برخی افراد موثق و مطلع سوال کردم از برخی اساتید خودم که روحانی هستند از اون روحانیون قدیم که در نجف هم بودند پرسیدم همشون گفتن معلوم نیست داستان از کجا اومده و هیچ اعتباری نداره. اون استاد روحانیم که گفت من اولین باره دارم همچین چیزی رو میشنوم. هر چقدر هم تحقیق کردم به منبع موثق و مطمئنی برای این ماجرا نرسیدم

 

عمو رجب

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۶:۲۷
Reply
۴۱
به سارا م

امروز تو یک کلیبی دیدم یه بز ،نوزاد انسان بدنیا آورده ووواقعأ خیلی جندش آور و زشته .واقعأ کثیف ترین موجود روی زمین انسانه
تو حالت خوبه؟
مگه اسپرم انسان و تخمک بز قابلیت لقاح و ترکیب دارن؟
جل الخالق!!!!
من هنوز در بهتو حیرتم!
این ماجرا واقعی نبود دیگه نه؟فقط میخواستی یک تیکه به پسرا بندازی

 

به سارا م

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۶:۳۳
Reply
۵۶
آخه مردا نسبت به بزا هم میل دارن.

 

سیما

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۶:۴۷
Reply
۸۰
یه چیزی که خوبه اینه که دست طبیعت همیشه در و تخته رو کنار هم قرار میده. اگه هم در و تخته کنار هم قرار نگرفت اون زندگی جهنم میشه! زن آقای نویسنده هم حتما مثل خودشه. یا واسه پول زنش شده یا واسه ارضای میل جنسی . اونی هم که از ۲۰ تا ۳۰ صیغه میکنه یکی گیرش میاد که از ۲۰ تا ۳۰ تو بغل مردا خوابیده در غیر اینصورت زندگیش جهنم میشه.این قانون طبیعته.

به ناشناس ۲
شمایی که زن نبودی هیچ وقت لطفا از این نظرات فیلسوفانه نده که مقاومت زنها به صورت ذاتی برای کنترل میل جنسی بیشتره، آقایون کمتره! مگه زن بودی که میدونی زنها چطورن؟

 

مهدی

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۷:۰۹
Reply
۰۳
سلام

قابل توجه دوستانی که میگن بارژیم غذایی درست و ورزش نمیش
من إلان ۲۱ سالم از ۱۵ سالگی تا الان با ورزش و رژیم درست نه فقط خوردن سردی خودمو کنترل کردم خیلیم راحت
اگرم این رو گفتم مطمئن بودم چون روی خودم ۶ سال انجام دادم و عملی شده. ….
به نظر من اون کسی هم که نمیتون میلشو کنترل کنه سست بنیان که نمیتون یه قرضه کوچیک رو سرکوب کنه
به نویسنده نمیدونم توی کدوم شهری ولی تا اینجایی که من اطلاع دارم سن ازدواج توی هر شهری متفاوت و توی شهر ما بالای ۳۰ و قبل اون شرایطش هم فراهم نمیش برا مون اکثراً

 

ممد

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۸:۴۷
Reply
۰۱
دادا تو پولشو بده من همین الان میرم چارتا زن میستونم

 

مهرداد

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۸:۵۸
Reply
۴۲
جدا کلا به فکر سرکوببد

با دلایل بی خودی
سرکوب نیاز جنسی
سرکوب نیاز عاطفی
چه اشکالی داره ادم به خاطر نیازجنسی ازدواج کننه و برای همسرش واقعا مرد زندگی باشه
این دوتا باهم رابطه ی تباین ندارن که
ضدهم باشن
تاکی می خواهید با کلمات گنده بازندگیتدون بازی کنید
مثلا ازدواج یک پروژه ی عظیمیه
که نباید صرفا به خاطر نیاز جنسی به طرفش رفع
اصلا اگه این نیاز جنسی نبود اکثرا ازدواج نمی کردند
اصلا سخت نیست به خاطر نیاز جنسی ازدواج کنی و مرد زندگی هم باشی

 

زهرا ۱۹

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۹:۰۷
Reply
۲۰
مشکل جامعه، توقعات بالا برای ازدواج هست. هم دختر هم پسر.

والسلام

 

طلبه پایه ۱۰ به سوال کننده

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۹:۱۰
Reply
۱۱۰
البته این داستان مربوط به ازدواج علامه حلی در سال ۶۶۳ هجری یعنی ۷۷۵ سال پیش می باشد!!!!!!!

که ایشان در ۱۵ سالگی ازدواج کردند در صورتی که ایشان اگر در آن شب هم ازدواج نمی کردند یقینا چند روز یا چند ماه بعد ازدواج می کردند چون سن ازدواج در ۷۷۵ سال پیش همین حول ۱۵ ۱۶ برای پسر بوده است
لازم به ذکر است ایشان با توجه به هوش سرشاری که داشتند در همان ۱۵ سالگی قریب الاجتهاد بودند این یعنی علامه حلی استثنا بودند و علاوه بر این شما نباید شرایط امروز جامعه را با ۷۷۵ سال قبل مقایسه کنید.

 

یکی

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۹:۲۷
Reply
۲۲
نویسنده راست میگه اولش خیلی به آدم خوش میگذده و خدا رو شکر میکنه بابت ازدواج … ولی بعدا که زیر بار فشار بدهی و قرض و قسط  بره مثل من پشیمون میشی بابت اینهمه آرامش و همش میگی وای خدا چه غلطی کردم

 

ناشناس۲

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۹:۳۹
Reply
۳۰
یا همه ی فکر و ذکرتو مشغولش کن

مردا خواهشا یه کم قدرتمند تر باشین

منم همینو گفتم

اما قدرت هم آستانه تحملی داره

یه نفر یه سال یه نفر هم تا شب زفافش

همه به خودتون نگیرید منظورم همه نیست اون شدیداشه

کسایی که حجابشونو نگه نمیدارن  خویشتن دارن هی میگن خویشتنداریم خویشتنداریم؟؟؟

خویشتن دارین موهاتونو  بیرون نذارین بیان طرفتون نگاهتون کنن

برای چی آرایش میکنین ؟؟درو دیوار؟؟

اگه واسه مردا آرایش میکنین دیگه چرا میگین چش چرونن؟؟

اگه میخواین خوب دیده بشین چرا اعتراض میکنین مارو میبینن؟؟

خواست خودتونه میخواین اونجوری دیده بشین

اگرم واسه درو دیواره که چشم دارن

حتما خدا میدونه

خویشتنداری ۹۵درصد موارد جلوگیریه واسه همین ایت الله میترسیده عجله داشته

شرایطشم داشته اونموقع

پسرای الان دارن؟؟دخترای الان دارن؟؟

فرد گرفتار عزتشو باخته

سخت میتونه برگرده

دلیلش هم زنهان هم مردان هم خواری خود فرد

من نمیگم بی اراده ایم

میگویم که اکثریت حرف از مشکلی فراتر میزنه نه فقط خویشتنداری و اراده

فرد بیکار بی عرضگی خودشه کار نداره

اینهمه بیکار همه بی عرضه ان؟

چند درصد کشور بی عرضس بنظرتون؟؟؟

کسی که ارادش ضعیفه گرفتار مواد مخدرم میشه گرفتار هزارتا بلا و مرض دیگه هم میشه

انسان اگه تمام فکرو ذکرش یچی باشه تحملشو از دست میده مطمئنا

برا همین گفتم مشغول کار دیگه باشیم تا ازدواج

سوال کننده اگه به جای ایت الله یکی دیگه رو مثال میزد بهتر بود

خودت ماهارو میشناسی که تا اسم ایت…

 

الف

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۹:۴۵
Reply
۱۰
سلام. با حرفاتون درباره فایده ازدواج موافقم ازدواج آدم رو کامل میکنه اما یه سوال دارم:

کسی که نمیتونه تحمل کنه و سریع میره ازدواج کنه، در زمانهای ممنوعه، در ماههای آخر بارداری همسرش، در زمان افسردگی بعد از زایمان همسرش، در زمان بیماری یا احیانا زمین گیر شدن همسرش بخاطر بیماری، چیکار میکنه؟ میره زن بیوه صیغه میکنه؟ یا اگه مشکلی نداشته باشه خیانت میکنه؟
لطفا به سوالم جواب بدین.

 

ناشناس۲

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۱۹:۴۷
Reply
۰۰
خویشتنداری سخت نیست نگه داشتنش سخته

شما به صیغه عادت کنی زنو میخوای دیگه براچی دختر مردم بیاد مثه بقیه بگه مردا خائنن بی ارادن

قابل توجه همیشه خویشتندارا

خویشتن داری تحملشو داری تا چهل سالگی خواستگار نباشه(زبونم لال) ککتم نگزه خب

بازم خویشتنداری؟؟؟تا کی ۵۰ سالگی؟؟حویشتنداریم حدی داره

یکی مثه حاج اقامون یروزم نمیتونه یکی مثه مابدبختا یه عمر باید بسازه و بسوزه

 

ماهشید

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۲۰:۱۸
Reply
۰۰
من دوست دارم ازدواج کنم ولی شرایطش نیست

 

*فاطی خانومی*

  • يكشنبه ۴ تیر ۹۶
  • ۲۰:۱۹
Reply
۹۱
بعضیها یجوری سوال کننده رو بخاطر ازدواج و میل جنسیشون زیر سوال بردن انگار خودشون تو این مورد تعطیلن!

چه بخواید قبول کنید یا نه حقیقت اینه که مهمترین مسئله ای که انسان رو به سمت ازدواج با اونهمه مسئولیت میکشه همین میل جنسیه.آرامشی که بعد از ازدواج میاد از وجود همین رابطه بین زوجینه
یجوری هم میگید خودداری و تحمل انگار خودتون تو شرایطش قرار نگرفتید چقدر عذاب آوره ! اصلا یجاهایی ممکنه علارقم میل باطنی پای آدم بلغزه مکه ما معصومیم که با اطمینان از گناه نکردنمون حرف بزنیم؟
اینم که میگم میل جنسی معنیش این نیست که به هر کس و ناکسی فقط بخاطر این موضوع جواب بدیم یا راضی بشیم ! بالاخره شرایط و به دل نشستن طرف مقتبل هم مهمه. یه سوالی که دارم اینه ، چرا یه عده به ازدواج به چشم یک عمل حیوانی نگاه میکنن؟؟! چرا یجوری حرف میزنید یا نظر میدید انگار خودتون یا بقیه جوونها هیچی از این مسائل نمیدونن و هیچ فشاری روشون نیست؟ خبر دارید چند درصد از جوونها در گیر خودارضایی و روابط جنسی خارج از شرع هستن؟؟؟! به این میگید خودداری؟! یا شماها خیلی فرشته اید و در کنار میل شدید بازم دست از پا خطا نکردید؟درسته که ازدواجوباید بجا و به وقتش باشه ته با هرکسی که سرراهمون سبز شد ، ولی خیلیها هستن مورد مناسبشون سرراهشونه ولی به هوای اون معیارهای ایده آل تخیلی اون مورد رو نادیده نیگیرن و کنار میذارن، از طرف دیگه هم در گیر گناه های جنسی میشن!سوال کننده هم منظورش این نیست که به هر کی سر راهتون قرار گرفت بچسبید و ازدواج ! منظورشون اینه شرایط مالی و معیارهلی آنچنانی و این حرفا رو کنار بذارید و الی آخر
یه عده هم چنان میگن این پست توهین به نقام دخترا بود انگار سوال کننده گفت دخترا بی ارزشن شما با کتک باهاش ازدواج کن! یا دخترا خیلی کم توقع و مظلوم واقع شون تو این مورد! بخدا من دخترم کلی باااور کنید دخترا خیلی دارن اذیت میکنن خیییلی . من دلم واسه پسرا کبابه . هر چند دل خوشی ازشون ندارم هر چند اونادهم حسابی بچه ننه و تن پرور هستن ولی قبول کنید خیلی ساده تر از دخترا هستن توقعاتشون نرمال ار از دختراست . من این شایعه ای که پسرا دخترا روذبخاطر سایز و اندام انتخاب میکنن رو ندیدم تا الآن ولی از اونطرف زیاااد دیدم دخترایی که خواستگاراشونو بخاطر موقعیت و پول و خیلی موارد بچه گانه ی دیگه رد میکنن و کردن
یجوری یه عده از دخترا اینجا جبهه گرفتن انگار دنیا آفریده شده فقط محل خوش گذرونیه اونا! اه میگی ازدواج میگن خودتو کنترل کن! اگه میگن ححاب میگن چشمتو کنترل کن! آخه واقعاذشگا از تفاوتهای ذاتی دختر و پسر چیزی نمیدونید یا واقعا بی رحمید؟
به محمد
ببین دوست عزیزشما از الآن که هجده سالته تا سی سالگی واسه رفع این نیازتون صیغه کن . ولی اگه سی سالتذشد هرچند با شرایط عالی و ایده آل ، رفتی زن بگیری بخاطر روابط قبلی بهت ندادن و از اونورم تا سالهای نامعلوم مجرد اجباری موندی نیای اینجا گله کنی هااا ؟ حالا خوبه این وسط یهو بزنه طرف باردار هم بشه ازتون یا بیماری ای داشته باشه ! اونموقع هست که دیگه کارتون ساختست! به همین راختیا که فکر میکنید که نیست. درسته دست مرد تو این روابط خیلی بازتر از دختراست ولی در عوض مسئولیتش هم خیلی بیشتره.بهتر نیست تو سن کمتر بدون اینکه صیغه کنی ازدواج کنی و در کنار همسرت با آرامش رشد کنی تا اینکه یه عمرذصیغه کتی و تازه بعد از سی سال اقدام به خواستگاری کنی که اونموقع هم هیچ خانواده ای راضی نمیشه دخترشو دست شما بده؟!
سوال کننده خوشحالم براتون که به مرادتون رسیدید . واسه ما هم دعا کنید از شر مجردی و نگرانی از آینده نجات پیدا کنیم🙏

 

ثمینه۷۴

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۰۰:۴۹
Reply
۱۲
 آقاAlireza007

وقتی میخواهید بگید که صیغه برای مردها فقط نیست برای زن ها هم هست
لطفا پای خانوم های مطلقه را سریع نکشید این وسط
چون اینطوری برداشت میشه که خانون های بیوه و مردهای بیوه و پسرهای مجرد حق دارند اما این کار برای دخترهای مجرد حرامه
بهتر بگم نا خودآگه ذهن میره سمت اینکه شما میخوای این حلال خدا را بر دخترهای جوان و مجرد حرام کنی
نمیگم اینکار رو میخواید بکنیدهاااا
در مورد اشتباه بودن نگارش و مثالتون تذکر دادم😊
اینطوری بکیم بهتره
خانومی که شرایط ازدواج نداره با میل جنسی اش چیکار کنه؟

 

نویسنده

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۰۱:۳۰
Reply
۳۳

چند کلام ختم کلام…

قبل از همه چی باید بگم وقتی کامنت عزیزانی که مایل به ازدواج هستند مخصوصا دختر خانم های عزیز امکان ازدواج  مقدور نیست حالا به هر دلیلی  بقران جیگرم اتیش میگیره. و به مسولین به اضظلاح مسوول(حق نداری سانسور کنی) سرشون مث کبک زیر برف بردندو در دادن وام ازدواج این همه تعلل میکنند تا به اصطلاح خیر سرشون بانکداری کنند و حقوق نجومی شون تامین بشه باید بگم برید در پستو شرم کنید و خجالت کوفت کنید.

بازم تاکید میکنم که سر صحبت با کسایی هس که بنوعی با این مشکل درگیرنند . و بازم تاکیدا دارم موکدا: که نمیگم چشم بسته و بدون عقل  از هول فشار جنسی برید زن بگیرید میگم برنامه داشته که در اولین فرصت  همسرتون پیدا کنید .  این اولین فرصت  هر چقد زودتر باشه نفعش بیشتره. من در این پست به اشتراک گذاری تجربه شخصی  بود که کم و کیف ماجرا قبل از ازدواج و بعد ازدواج را بدون غلو گفتم و هدفم اگاهی بخشی بود .

میخاستم درباره کامنت ها عزیززان بحث کنم فایده نداره صحبت های بعضی از دوستان میخونم نمیدونم گریه کنم بخندم مثلا یکی گفته شش سال هس که با ورزش دارم به اصطلاح خویشتن داری میکنم بهت تبریک میگم دوست عزیز ان شالله قهرمان المپیک بشی در زمینه  خویشتن داری و… ای کاش به امار پیر دخترها بندازید این نظرات عالمانه منو به این نتیجه می رسونه عامل خانه نشینی و  عدم توفیق ازدواج دخترها  بیشتر خود ما پسرها هستیم با خط بندی و خط کشی  و سن گذاری ازدواج ونبود ترس از سن ازدواج…

مطلب بعدی اینه اقا پسرها بخدا خییییلی از دختر خانمها انتظار شما را می کشند این گوهرهای نجیب و شریف منتظر هستند تا مردانگی شماها را ببیند مثل قدیم قدیما. اونا خودشون توی بیرون عرضه نمیکنند اون عروسک این دست و اون دست نیستند اونا فقط منتظر مرد شون هستند که بیاد بیش از این انتظار نگذارید

در اخر برای همه جوانها بخصوص کسایی اروزی ازدواج دارنند کسایی که واقعا منزلت ازدواج میدونند از صمیم قلب  براورده شدن حاجات شون دارم

 

 

نویسنده

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۰۱:۳۴
Reply
۱۳

چند کلام ختم کلام…

قبل از همه چی باید بگم وقتی کامنت عزیزانی که مایل به ازدواج هستند مخصوصا دختر خانم های عزیز امکان ازدواج  مقدور نیست حالا به هر دلیلی  بقران جیگرم اتیش میگیره. و به مسولین به اضظلاح مسوول(حق نداری سانسور کنی) سرشون مث کبک زیر برف بردندو در دادن وام ازدواج این همه تعلل میکنند تا به اصطلاح خیر سرشون بانکداری کنند و حقوق نجومی شون تامین بشه باید بگم برید در پستو شرم کنید و خجالت کوفت کنید.

بازم تاکید میکنم که سر صحبت با کسایی هس که بنوعی با این مشکل درگیرنند . و بازم تاکیدا دارم موکدا: که نمیگم چشم بسته و بدون عقل  از هول فشار جنسی برید زن بگیرید میگم برنامه داشته که در اولین فرصت  همسرتون پیدا کنید .  این اولین فرصت  هر چقد زودتر باشه نفعش بیشتره. من در این پست به اشتراک گذاری تجربه شخصی  بود که کم و کیف ماجرا قبل از ازدواج و بعد ازدواج را بدون غلو گفتم و هدفم اگاهی بخشی بود .

میخاستم درباره کامنت ها عزیززان بحث کنم فایده نداره صحبت های بعضی از دوستان میخونم نمیدونم گریه کنم بخندم مثلا یکی گفته شش سال هس که با ورزش دارم به اصطلاح خویشتن داری میکنم بهت تبریک میگم دوست عزیز ان شالله قهرمان المپیک بشی در زمینه  خویشتن داری و… ای کاش به امار پیر دخترها بندازید این نظرات عالمانه منو به این نتیجه می رسونه عامل خانه نشینی و  عدم توفیق ازدواج دخترها  بیشتر خود ما پسرها هستیم با خط بندی و خط کشی  و سن گذاری ازدواج ونبود ترس از سن ازدواج…

مطلب بعدی اینه اقا پسرها بخدا خییییلی از دختر خانمها انتظار شما را می کشند این گوهرهای نجیب و شریف منتظر هستند تا مردانگی شماها را ببیند مثل قدیم قدیما. اونا خودشون توی بیرون عرضه نمیکنند اون عروسک این دست و اون دست نیستند اونا فقط منتظر مرد شون هستند که بیاد بیش از این انتظار نگذارید

در اخر برای همه جوانها بخصوص کسایی اروزی ازدواج دارنند کسایی که واقعا منزلت ازدواج میدونند از صمیم قلب  براورده شدن حاجات شون دارم

 

amir

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۰۱:۳۹
Reply
۲۲
من سی سالمه . کارمندم هستم . خونه پدر و مادرم میشینم . خورد و خوراکمم پای اوناست  . ولی با این که چند ساله حقوق میگیرم هنوز نتونستم گلیم خودمو از آب بکشم . هنوز نتونستم یخونه بخرم بخاطر شرایط تورم و گرونی در جامعه . تا کی میتونم مستاجر باشم . یه عمر طول میکشه یه سر پناه واسه خودت و همسرت درست کنی. واقعا شرایط به این راحتیا هم نیست . هر روز از اینجا به اونجا آواره و سرگردون  .  کیه که از ازدواج بدش بیاد . من هر روز بابت اینکه نتونستم زودتر ازدواج کنم دچار عذاب وجدان میشم . دوستامو که میبینم هم سن خودمن و دست بچه های ده دوازده سالشونو گرفتن ناخوداگاه دچار افسردگی میشم

 

نویسنده

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۰۱:۴۲
Reply
۲۰

به فاطی خانومی

ممنون از توضیحاتون.

ان شالله در امر ازدواج به مراد دلتون برسید

 

Alireza007 به طلبه پایه ۱۰

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۰۱:۵۷
Reply
۲۰
سلام

حاج آقا جان ولی فک کنم شما هم قبول نداری که باید یه جوون تا ۳۰ سالگی صبر کنه برای ازدواج درسته؟

اونوقت میخواستم ببینم راه حل شما و حوزه برای این مشکل جوونا چیه؟

ممنون میشم جواب بدید

 

۲

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۰۲:۱۴
Reply
۳۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دوستانی که کنجکاو بودن بدونن اون آیت الله چه کسی بوده . ایشون ابومنصور جمال‌الدین، حسن بن یوسف بن مطهّر حلّی (همون علامه حلی خودمون )از علمای شیعه قرن هشتم قمری بودن . 

الان قرن ۱۴ هسنش

آقای عزیز  ازدواجهای دهه ۷۰ هم نمی تونی با الان مقایسه کنی  نه قرن ۸ را با الان.
وقتی کار نیست که خرج زن و خودت را بدی چه میشه کرد؟ برن دزدی؟یا وبال گردن دیگران شد؟یا قرص اعصاب خورد و آخرشم روانی شد(وقتی زنت بگه چرا کار نداری مرد بدبخت چی بگه؟ هیچی وحشتناکتر از شرمندگی مرد در برابر زنش نیست)
دختر دیدم خواستگار نداشته در سن بالا فکر کنم اواخر ۳۰ یا اواسط ۴۰ ازدواج کرد
بقول خودش بعد از عقدم با خودم گفتم *** خوردم این چه کاری بود با خودم کردم؟خانواده کاملا مخالف و الان هم طردش کردن و به اختمال زیاد از ارث محروم میشه
دختره پولدار  و پسره زیر متوسط و ازش جوانتر (کار درست نداره دوتا بچه دارن از غصه فقر مریض شدن خیلی سخته منتظر صدقه مردم باشی و شرمند بچه ات  خیلی سخته غذای چند روزتان نون و چایی باشه یا نون و گوجه)
کا ر  با در آمد متوسط باشه کیه که نخواد مزدوج بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا باعث و بانیش را لعنت کنه
فکر کردی یک دختر خوشش میاد بشه ۳۰ سالش و مجرد باشه و به چشم پیر دختر نگاش کنند و حرفهای خاله زنکی مردهای این سایت را یخونن که آخیش اون زمان که ما فلفلی بود م از شهوتی و چیزی نداشتیم ما رو نخواستید الانم ما شما را نمی خوایم میریم کم سن و سال میگیرم که خوب حال کنیم.
شما مردها فکر شهوتتون هستین اما اکثر زنها فکر آینده بچشون هم هستن
در ضمن اینجا خارج نیست که کسی با کسی چشم و هم چشمی نداشته باشه
(در خارج از ایران در سن کم ازدواج میکنن چون هم کار در حد زندگی نرمال فراوانه هم چشم و هم چشمی ندارن)  یک نگاه به فیلم های تی وی ملکت خودمون بنداز
نمونش عروس خیلیل کبابی  در سن ۲۰ دختر پسر ازدواج کردن اما اگر پدر اشکان ساپورت نمی کرد چه میشد ؟ ازدواج میکرن؟ یا حتی جهاز دختره را دیدی شیکتر از  وسایل خود رخساره بود(اینا میشه تبلیغ بساط چشم و هم چشمی) هنوز که هنوز یک سری عقده اای وقتی دختربخوان شوهر بدن مراسم دیدن جهاز دختر مون را برگدار میکنند که این فاجعه هست و…………….
بگذریم
باز خدا امواتتان را بیامرزد نگفتید برین صیغه کنید
البته برای دختر پسرهایی که خیلی گرم مزاجن الان ازدواج کنند بهتر از یکساعت دیگه است
چون خطرناک هستن
چقدر کودک آزاری زیاد شده
چقدر هم جنس بازی زیاد شده
چقدر خود ارضایی زیاد شده
پناه بر خدا
خدا به داد همه برس
آمین

 

شهاب الدین

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۰۶:۲۲
Reply
۲۱
همه خانمایی که اینجا گارد گرفتن اگر پسری بیاد خواستگاری که همه چیش اکی باشه و ضمنا صرفا جهت پاسخ به میل جنسی قدم جلو گذاشته باشه به احتمال زیاد میپذیرید

مخصوصا اینکه دروغ که کنتور نمیندازه اون بنده خدا ممکنه این مسئله رو پنهان کنه
وقتی حستون به یه واقعیت خوب نیست لزوما اون رو انکار نکنید لطفا
من با این اقای نویسنده سوال موافقم
ضمنا دوستانی که مسدله خرج و مخارج رو عنوان میکنن الان به روشنی واضح است که خیلی ازین مخارج اسراف است و هیچ دلیل عاقلانه برای صرفش نیست

 

کابوی تنها

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۰۹:۳۵
Reply
۲۰۷
الان که دارم

این متن مینویسم

تو خلوت خودم گریه می کنم

من خداروشکر می کنم که با این وبلاگ آشنا شدم و امثال سوال کننده منو راهنمایی کردند

باورت کنید تاقبل از اینکه من این پست بخونم زندگی برام بی معنی بود واقعا این پست منو به تامل فرو بردو راه زندگی برام روشن کردخخخخخ

خل ملت وقتی کلمه نخبه بکار می برم نگید چرا بکار می برید

خب نخبه

چرا فکر می کنی ما چلاق فکری هستیم

چرا فکر می کنی ما تو غاز زندگی می کنیم

خب مهندس همه میدونن تو چه سنی ازدواج کنند وقتی نمیشه چیکار کنند

یک پسری مثل دی جی سعید کرمی

به گفته خودش ۳۵سالش ۱۱سال سابقه کاری داره خب این از ۲۴سالگی شغل داشته نهایتش یک سالم عشق و حال و تفریح پول خرج کرده از ۲۵سالگی میتونسته زن بگیره

تو میتونی به این ایراد بگیری

اما وقتی یک مثلا برادر کابوی تو سن ۲۹سالگی تازه به ثبات مالی می رسه نمیتونی بگی چرا قبلش ازدواج نکرده

این بخش مالی

بخش دیگه برمی گرده به کیس

اگر همین دی جی سعید کیس نداشته یا هرچا میرفته بهش نمیدادن و… نمیتونیم یقه اش بگیریم چرا ازدواج نکرده

ما اینجا یه دونه حمید داریم که میگه پسر قد کوتاه هستم هرجا رفته بهش به خاطر قدش گیر دادن خب الان ما نمیتونیم یقش بگیریم

همه مثل شما استاد هستند و میدونن ازدواج کنند منتهی باید گزارش کارشون خوند

تو هم نشو مثل این پدربزرگ ها و مادربزرگ ها یا بعضا پدر و مادر و دیگر بزرگترها که هی میگن میترسی بی عرضه ای و….

خب شرایط باید فراهم باشه

بنابراین پسر وقتی کار نیست نمیتونه زن بگیره

بهترین دختر خاورمیانه خرج داره وای به حال دخترای امروز که بهترین نیستند

بعد کار جور کنی کیس باید باشه


بعد رفتی داستان من دراوردی جور کردی که میگیم درست باشه

فکر کنم من ساعت دو نصف شب تو سن سی سالگی بلندشم بابا مامان من زن میخوام

بهترین جوابی که میشنونم این که من نصف شبی زن از …………………… خخخخخخ

اینکه مرد اگر سکسش تامین بشه فکرش باز میشه یک چیز پذیرفته شده هست

اما باید زمینه سازی هم فراهم بشه

ببین تو جامعه ما

نه میشه خودراضایی کرد

نه میشه صیغه کرد

نه میشه زنا کرد

نه میشه ازدواج کرد

یعنی کلا نمیشه

از اون طرف مذهبی ها حراف شدند

با حرافی روی منبر مشکلات حل نمیشه

برای حل مشکلات ازدواج نیاز به کار اجرایی هست

اما همه بی تفاوت شدند که حالا علت ها مختلف داره

حتی مذهبی ها به محض اینکه ازدواج می کنند نسبت به مجردای اطرافشون بی تفاوت میشن در صورتی که میتونن زبون خیر بذار و کیس ها را با شرط اینکه خودتون تحقیق کنید به همدیگر معرفی کنند

اما دختر میره مسجد همین زنای مسجدی بهش متلک میندازن که دخترا برای شوهر کردن میان مسجد

پس ببین این جامعه من دراوری عاقبتشم همینه

میری دخترای مذهبی که مسائل ایمان و اخلاق براشون مهمتر ایرادایی از آدم میگیرن که مخت سوت میکشه ولی به حال بقیه

پس ببین اگر میخواهی نصیحت کنی درست مطلب بنویس

اینکه تو ازدواج کردی هم برای خودش معجزه بوده

میخوام اینو بگم همه میدونن ازدواج چیست و دوست دارند انجام بدن وقتی نیست چیکارش کنیم

تو تازه خودراضایی میکردی و معضلی برات بود ما که این گرفتار این موضوع هم نیستیم

اما وقتی نمیشه چیکارش کنیم

تازه عیب خاصی هم نداریم

وقتی میری سراغ دخترای مذهبی و خوب برمیگرده به ادم میگی چرا شغل دولتی نداری و جواب من منفی هست

آدم چی بگه

وقتی میری سراغ دخترای مذهبی و خوب برمیگرده به آدم میگه تو باید شرایط زندگی مانند خانه پدری من فراهم کنی ادم چی بهش بگه

وقتی میری سراغ دختر مذهبی و خوب ساعتی سی دفعه برای خودش تز میده که مرد بایددر چهار چیز از زن سرتر باشه مال و اموال تحصیلات و….

پس اونایی که دائم تز دادن و این معیارها را بلد کردند حالام بیان جوابگو باشند

خب پسر از کجا شغل دولتی بیاره

هر هزار سال یکبار یک آزمون برگزار میشه اینقدر ادم زانتی و سهمیه ای و شرکتی هست که ته دیگشم به شما نمیرسه

حالا دختر تو فوق لیسانس داری شوهرت لیسانس داره اسمون به زمین نمیاد اون پسر باید میرفته سربازی و کار تو این مملکت ادامه تحصیل بی فایده هست

یا طرف میگه باید همطراز خونه بابام بهم بدن

آخه احمق مگه میشه من پسر تو سن ۲۵تا ۳۰اموال و دارایی پدر تو در سن ۵۰تا ۵۵داشته باشم

این دخترا

حالا دخترا خودشون خوبن پدر و مادراشون چیکار کنیم

این از دخترامون وخانواده هاشون

از اون طرف امان از پسرا و خانواده هاشون

تا دیروز که تحت پوشش کمیته امداد بوده میگفته چرا دختر رئیس جمهور به من نمیدن

حالا که یک حقوق فکسنی داره دیگه دم دراورده که دخترا منو به خاطر پول میخوان دخترا پول پرستند دخترا فلان بهمان

یکی نیست به این بگه خب عتیقه وقتی کار نداری چطوری بهت زن بدن تازه خودت حاضر نیستی خواهرت به شرایطی مشابه اونچه انتظار داشتی بدن

بعد که به نون و نوایی رسید خدا رابنده نیست

دیگه برای من سیندرالله با اخلاق فاطمه زهرا میخواد

جامعه من دراوردی ما یک جامعه فاقد عقلانیت شده

نه رسانه درستی داریم

تو رسانه ما دائم در حال تولید فانتزی هست

دخترا و پسرا ازدواج کنید

بعد تو خود فیلم دختر و پسر ازدواج کردند شش دونگ زندگیشون تموم

والله اگر ما تو تهران زندگی کردیم دوستان تهرانی ما از ما آواره تر ند چطوری تو این فیلم ها نشون میده شش دونگ زندگیشون تموم

دولت میخواد برنامه ریزی کنه دست پسر می بندن با خدمت و اشتغال برابر بعد میگن تو باید بری خواستگاری

تازه روحانی اومده تز میده زنان و مردان باید تو استخدامیا برابر باشند خب مهندس تو که تز میدی یک دختر اگر رفت شاغل شد فرصت ازدواچ از خودش و اون پسر میگیره تو این هیر و بیری که کار نیست اولویت اشتغال بذارید با پسرا این به نفع خود دختراست

ولی گوش نمیدن دنبال تزای خودشون هست

یعنی به عبارتی نه دختر نه پسر نه خانواده هاشون نه جامعه نه دولت نه هیچکسی رویکرد عقلانیت سرلوحه کاراش قرار میده بعدش جالب از شرایط هم می نالند

مذهبی هام مثل انسان هی تخیلی که هیچ اقدامی نمی کنند هی میگن به خدا توکل کنید خب چه توکلی من که نمیتونم برم ادم فضایی بگیرم باید از همین دخترای موجود بگیرم وقتی دخترا هی بخوان تز بدن هی هم کفو هم کفو کنند

خب من باید برم ور دل ننم بشینم

یا خودم سرگرم کار کنم

اونایی هم که اهلشن میرن بازار سیاه

پس جامعه وقتی غیر منطقی و فانتزی باشه بهتر از این از توش در نمیاد

جالب اینجاست که آمار طلاق هم بالاست

یعنی همین تعداد اندک هم که ازدواج می کنند ازدواجشون پایدار نیست

پس وقتی منطقی نیست بوجود آمدن چنین شرایطی کاملا طبیعی هست

انشالله موفق باشید

 

ناشناس۲

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۱۰:۵۵
Reply
۴۱
به سیما

کامل خونده باشید خانوم گفتم که

این نظر جواب منم هست آقای نویسنده یا سوال کننده

خود من با ازدواج زیر ۲۵سال موافقم اما

اگه کسی(نه فقط پسر) شرایطشو نداره به فکرش باشه افسردگی میگیره چون نمیتونه

همه شرایط و خانواده شما رو ندارن

بهتره با کارای دیگه مشغول بود تا فردا از ازدواج هم پشیمون نشد

درس

کار

تفریح

متاسفانه الان بین دختران هم شایعه 

پسرا باز امکان پاپیش گذاشتن دارن

اما دختران بحثش(پاپیش گذاشتن دختر) همین صفحه بغله ی سر بزن….

منظورم از پاپیش گذاشتن این بود پسر بخواد راحت دنبال همسر میگرده اما برای دخترا سخت میباشد

فیلسوفانه هم نظر ندادم که واقعیت جامعه رو گفتم

با صیغه هم ۱۰۰درصد مخالفم طرفداریش رو هم نکردم

اشتباه متوجه شدین

 

ناشناس۲

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۱۱:۰۱
Reply
۲۲
به سیما

زن نیستم ولی میدونم زن هام تحریک میشن خود زن ها قبول ندارین هی میگین تحریک نمیشیم

یادمه یبار پستش بود ۶۰هفتاد درصد زنها اصرار داشتن که تحریک نمیشیم

اما من میدونم میشین فقط خودتونو زدین به اون راه

 

.

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۱۱:۵۸
Reply
۴۰
اوج جوونی این نسل تو بد دوره ای افتاد دوره رکود و بیکاری دیگه عمر جوونای ما سوخت و رفت دیگه بعد این دوره دنیا رو هم بهشت کنن چه فایده.

دل جوونا از مسئولا خیلی پره با این اوضاع کسی نه انگیزه درس خوندن داره نه کاری داره که سرش رو باهاش گرم کنه نه زندگی نه اینده جوونا دچار افسردگی شدن تنها مشغولیتشون شده اینترنت تا یه ذره یادشون بره درداشون تا عمرشون بگذره بره تموم شه.
ما حتی میترسیم در اینده بچه دار هم بشیم چون دیدیم پدر و مادرای ما چه خون دلی خوردن به خاطر نابسامانی بچه هاشون و ذره ذره اب  شدن جووناشون جلو چشمشون میترسم درد خودمون تموم نشده بقیه عمرمون هم صرف غصه خوردن برای اینده بچه هامون بشه. اونایی که سهم جوونا رو سوزوندن خوردن و بردن خدا ازشون نگذره.

 

سارا م

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۱۴:۳۶
Reply
۰۰
عمورجب !! نبخدا تیکه جیه ؟! این اتفاق تو آفریقای جنوبی افتاده بود حتا عکسای زیادیم ازون بز بدبخت و نوازد جندش آورش منتشرشده بود،، نمیدونم جطور توصیفش کن حالم بهم میخوره البته قبلأ راجبه رابطه انسان بایک کاو شنیده بودم که موجودعجیب غریبی بدنیا آورده ولی باورنکردم تا کلیب اون بز بیجاره رودیدم. تو کوکول سرج کن میاره بالا ولی توصیه میکنم اصلا نیکاش نکنید در غیراینصورت ازغذا خوردن میفتید وععع :‏|‏

 

سارا م

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۱۴:۴۱
Reply
۵۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

علیرضا دوصفر هفت : کاملأ باهات موافقم ولی اکه شوما خواهر ت یا مادرت اکر خدای نکرده یه وخ بیوه یا مطلقه شدند باس بهشون حق بدی باسه ارضای نیازای جنسیشون برن صیغه اینو اون شن .. **** **** **** ******** *** ***** ***** *** ***** *****

 

شروین 🌠

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۱۷:۵۲
Reply
۳۲
به کابوی تنها

عالی بود شدیدا موافقم
منم جوونم منم دوست دارم ازدواج کنم ولی وقتی توقع دختر خانوم ها رو هزاره وقتی …. ولش،کن اصلا

 

💟

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۱۹:۴۲
Reply
۳۲
سلام

حس میکنم به پسرای اینجا بر خورده که آقای سوال کننده گفته برای غلبه بر نیاز جنسیتون برید ازدواج کنید!!!
چه با افتخارم یه عده اومدن گفتن میریم صیغه کنیم تا وقتش برسه و بریم با یه دختر همه چی تموم ازدواج کنیم!!!!
خوب برادر من … شمایی که میای میگی ۳۰سال سنمه و ۱۵ساله تحت فشار جنسیم… خوب چرا داری عمرتو هدر میدی؟؟؟ مگه ازدواج چیه؟؟؟  چرا از احسال مسئولیت میترسین؟؟
یعنی حتمن باید برای شروع زندگی باید بری تو یه خونه ی ۱۵۰متری؟؟ یعنی نمیشه بری تو یه خونه ی ۶۰متری زندگی کنی؟؟ به نظرت اونی که تو خونه ی ۱۵۰متری زندگی میکنه خوشبخت تر از کسیه که خونه ۶۰متری داره؟؟
یا حتمن باید قبل ازدواجت ماشین داشته باشی؟؟ یا حالا اگرم میخوای داشته باشی چه اشکالی داره پراید بگیری؟؟ خوب اول پراید بگیر بعد چند سال مدلشو ببر بالا تر …
پول تو جیبی رو هم که ۱۰میلیون به عنوان وام ازدواج میده …
خوب حالا چرا یه جاهایی از کشور رسم دارن تا یک سال نشده عروسی رو میگیرن؟؟؟ چه اشکالی داره دختر و پسر ۲-۳سال عقد هم باشن،بعدش عروسی کنن؟؟؟
جایی که من زندگی میکنم منهای یه سری از خانواده ها، مثلن از هر ده خانواده یکی،بقیه همه تو سن کم ازدواج میکنن … توقعات دختر و پسر از هم با اون چیزایی که تو پستای اینجا و کامنت های شماها میخونم زمین تا آسمون فرقه …
خوب چرا زندگی رو سخت میگیرید؟؟
تو یه سری از کامنت خوندم که پسرا گفتن فعلن با اینکه شرایط پایه ازدواج رو دارن ازدواج نمیکنن!!! چرا؟؟ بنا به استدلال خودشون با این شرایط فعلیشون نمیتونن با یه دختر همه چی تموم ازدواج کنن!!!
نمیدونم والا😞
دختر همه چی تموم😐
خوب دختر متوسط چشه؟؟؟ 😒
یعنی کارمند و خوشگل و تک دختر و پولدار و … باشه؟؟ پول پدر زن چه به درد داماد میخوره؟؟ مثلن میخواد جهاز خوب بخره؟؟!
تو این دوره و زمونه جهاز کمتر از ۴۰نمیشه … خوب مثلن جهاز بیشتر بده تو میخوای باهاش چی کار کنی؟؟ پز بدی؟؟
یا مثلن کارمند باشه… پولسو ماهیانه میده به تو؟؟!!!
امیدوارم همتون خوشبخت بشید …

 

به سارا م

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۲۱:۰۸
Reply
۲۴
لابد مشکل از بزه بوده که حجاب نداشته دیگه وگرنه مورد تجاوز قرار نمیگرفت.

 

نویسنده

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۲۳:۱۲
Reply
۵۴
به کابوی تنها

خواستم با همون ادبیات شما پاسخ بدم طوری که دوباره بری در تنهایی گریه کنی .
اما برات دعا کردم  دعای خوب  البته با خدای خودم نه با خدای شما چون خدای شما به اندازه خود شما کوچیکه
دلیل کوچیک بودن در عریضه صد من یه غازت پیداست. جای دیگر دنبالش نگرد جوان ایرانی

 

نویسنده

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۲۳:۱۴
Reply
۶۳
به کابوی تنها

خواستم با همون ادبیات شما پاسخ بدم طوری که دوباره بری در تنهایی گریه کنی .البته گریه صادقانه
اما برات دعا کردم  دعای خوب  البته با خدای خودم نه با خدای شما چون خدای شما به اندازه خود شما کوچیکه
دلیل کوچیک بودن در عریضه صد من یه غازت پیداست. جای دیگر دنبالش نگرد جوان ایرانی

 

قابل توجه به سارا

  • دوشنبه ۵ تیر ۹۶
  • ۲۳:۴۲
Reply
۱۱
ازدواج یک زن با الاغش که توی آمریکا قانونی ثبتش کردن

اونجا زنها دیگه از لخت شدن برای مردها ناامید شدند رفتن سراغ الاغ برای اون لخت میشن!

 

Alireza007 به ثمینه۷۴

  • سه شنبه ۶ تیر ۹۶
  • ۰۱:۵۹
Reply
۰۰
به عنوان مثال گفتم

بله حرف شما درسته

 

Alireza007 به سارا م

  • سه شنبه ۶ تیر ۹۶
  • ۰۲:۰۱
Reply
۰۱
مگه کار خلاف شرع میخوان بکنن؟

بله حق دارن

یه چیز یاد گرفتید سریع خواهر و مادر طرف رو مثال میزنید؟ چه موجودات عجیبی هستیم ما آدما

بله حق دارن

خب دیگه؟

 

گیسو

  • سه شنبه ۶ تیر ۹۶
  • ۰۴:۰۹
Reply
۰۰
وقتی میگید دخترا سخت گیر شدن یا تحصیلات و پول و همه چیز میخان فکر میکنم شوهرم خیلی خوشبخته ک منو پیدا کرده.چون فقط اخلاق وایمانش برام مهم بود و خودمم در خانواده خوبی بودم.دخترای اینطوری زیاد پیدا میشن شاید ایراد از خودتونه😷

 

گیسو

  • سه شنبه ۶ تیر ۹۶
  • ۰۴:۱۵
Reply
۲۱
ازدواج بالای سی ب نظرم اون اشتیاق و هیجان و نداره.پس بهتره یکم عجله کنید.دست از تنبلی بردارید.انقد پرتوقع نباشید ی چیزای هم ب مرور تو زندگی بدست میاد کسی با خوشگلی و پولداری تنها خوشبخت نشده زندگی خیلی پیچیده تر ازین حرفاس اینا همش توهمات مجردیه بعد فقط عقل و اخلاق خوب و درک و فهمه ک زندگیو پیش میبره ن پول ن خوشگلی ن بابای پولدار ن ماشین فلان.اینا همش وسیله هست اصل اونای ک گفتم.هم تکرار نمیکنم.

 

طلبه پایه ۱۰ به Alireza007

  • سه شنبه ۶ تیر ۹۶
  • ۰۷:۲۹
Reply
۲۱
ببینAlireza007 جان

من نمیدونم و نمیتونم از طرف حوزه راه حلی ارائه بدم همونطور که یک دانشجو نمیتونه از طرف دانشگاه برای حل موضوعی اظهار نظر کنه….
اما به نظر شخصی خودم
احساس می کنم همه اطراف این قضیه حق دارند هم اونایی که شرایط جامعه را مناسب ازدواج نمیدونن و هم اون کسایی که در هر شرایطی و باهر کیفیتی ازدواج را لازم میدونن…
اما من کامنت گذاشتم که بگم علامه حلی شخصیتش و زمانه اش بسیار با دوران ما متفاوت است اقدامی که علامه انجام داد از حیث اینکه در ۱۵ سالگی ازدواج کرد نرمال جامعه ۶۶۳ هجری بود…
اما راه حل….
والله نمیدانم از طرفی آنقدر شرایط اقتصادی سخت شده که با این چندرغاز حقوق وزارت کار حتی انسان های مستقل در زندگی مجردیشان هم می مانند و از طرفی هم گل سن ازدواج یک جوان در این شرایط سخت از بین می رود یعنی تا شرایط ازدواج جور بشه این بنده خدا شده ۳۵ ۴۰ اونم منظورم از شرایط خانه و ماشین آنچنانی نیست منظورم یک سقفی که روی سر نیاد و یک ماشین که آدمو تو جاده نزاره و نانی که سنگش زیر دندان آدم نره…..
ولی اعتراف می کنم که هیچ راه حل قابل اجرایی با شرایط امروز به ذهنم نمیرسه مگر یک راه حل
اونم اینکه کوری عصا کش کور دگر شود یعنی دختر و پسر مجرد فارغ از ایده آل های منطقی یک زندگی متوسط خودشان را برای زندگی در شرایط سخت آماده کنند که تنها متاهل زنده بمانند ….

 

الی خانوم به سوال کننده

  • سه شنبه ۶ تیر ۹۶
  • ۰۹:۱۲
Reply
۶۰
تو کامنتتون از کلمه ی “پیردختر”  استفاده کردید ؟؟؟ سانسور هم نشده ؟؟؟ وای وای وای

ببینید ۲۵ سالگی که سن ایده آل هست.  ما بدمون از حرف شما نیومد ! خود منم تو.۲۴_ ۲۵ سالگی قنج میرفتم ازدواج کنم
اما یه نکته ای هم هست اینکه الان دیگه ۷۰۰ سال پیش نیست که صرف نیاز جنسی یه دختری رو بگیریم بذاریم تو بغل پسرمون و اینا تا ۱۲۰ سالگیشون با هم خوش و خرم زندگی کنن
شما چه خوشت بیاد چه نیاد الان توقع پسرا از همسرشون چیزی بیشتر از یه موجود مونث برای اطفای شهوت هست
برای دختر ها هم شوهر چیزی خیلی بیشتر از خرجی بیارِ اهل و عیال هست
پیدا کردن مورد مناسبی که روح و روان ادم باهاش اروم بگیره هم خودش یه مصیبت دیگه س . اونم میشه بحث معرفی نکردن ها و نبودن محیط سالم برا اشنایی دختر و پسر و خیلی چیزای دیگه
ازدواج شده یه کلاف سردرگم
اینکه شما میفرمایید ازدواج زودتر اتفاق بیفته بهتره برمنکر این حرف لعنت!
ولی واقعا شرایط مهیا نیست …. موانعش هم یکی دو تا نیست
ممکنه روزی ۱۰۰ نفر بیان تو این سایت بگن مشکل ما بیکاریه
ولی تمام جامعه که بیکار نیستن ! یه عده ای هم شاغلن اما همچنان موفق به ازدواج نمیشن. پای حرفای اونا بشینید میبینید دلایل دیگه ای که وجود داره چیا هستن ….
مسائل فرهنگی که دیگه افتضاحه
پسره معرفی سنتی شده برای ازدواج . اومده میگه بیا یک سال دوست باشیم تا بشناسمت! اینو چی میگی ؟؟
کلی پسر میشناسم شرایط شروع یک زندگی رو دارن ولی با دوست دخترای متعدد مشغولن. اینو چی میگی؟
اصن یارو نمیخواااااااد ازدواج کنه تعهد بده پایبند بشه مسئولیت قبول کنه
اینا م قاطی امار جوانان بدبخت بی زن و شوهرن مثلا ! ولی خودشون که خیلی حال میکنن. خب معلومه اون ادم نمیاد تو خانواده برتر کامنت بذاره
و خیلی موارد دیگه که مجال بحث نیست
در هر صورت براتون آرزوی خوشبختی میکنم

 

سارا م

  • سه شنبه ۶ تیر ۹۶
  • ۱۵:۱۲
Reply
۰۲
به قابل توجه: آره اتفاقأ حتا ی بارم عکس اون زنه باالاغش که شوهرش بود رو دیدم خیلیم بهم میاومدن ههههههه ____علیرضادوصفر هف اتفاقأ میدونسم جوابت همینه کفتی حرفی میزنیم ولی اسم خواهرومادر رو میارن وسط.ینی دقیقأ میدونستم اینو میکی _بلله جانم همیطوره آدم هرجیزی روکه واسه خودش میبسنده واسه دیکران هم باس بسندکنه ضمنأ حالاکه شوما ایطوری هستی اصلا نبایدم ناراحت بشی یابهت بربخوره که احیانأ خوااهرومادرت اکه مطلقه یا بیوه شده باشن باسه ارضای نیازای جنسیشون برن تو بغل شوهر صیغه شدشون بخوابن حلال خداس دیکه …

 

سارا م

  • سه شنبه ۶ تیر ۹۶
  • ۱۵:۲۵
Reply
۰۰
ایناکه جیزی نیس یه بار تو تی وی دیدم یه زن عاشق درخت خونشون شده بودش رفته بود با درخت حیاطشون ازدباج کرده بود حتا مراسمم کرفته بود دیدم حلقه ازدواجشو تو یکی ازشاخه های درختشون کرده بود اصلا یه جای دیکم یه نفر رفته بود باخودش ازدواج کرده بود.. آره داریممم آره میشههههه

 

ناشناس۲

  • سه شنبه ۶ تیر ۹۶
  • ۱۶:۴۰
Reply
۲۰
افرین الی خانوم

واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم

این جملتون خیلی خوب و و دقیق بود

شما چه خوشت بیاد چه نیاد الان توقع پسرا از همسرشون چیزی بیشتر از یه موجود مونث برای اطفای شهوت هست
برای دختر ها هم شوهر چیزی خیلی بیشتر از خرجی بیارِ اهل و عیال هست 

پیدا کردن مورد مناسبی که روح و روان ادم باهاش اروم بگیره هم خودش یه مصیبت دیگه س

 

محمد

  • پنجشنبه ۸ تیر ۹۶
  • ۱۳:۲۷
Reply
۲۱
سلام خدمت همه دوستای عزیز

حدود ۵۰  درصد نظرات را خوندم
الان ۲۹ سالمه و خیلی پشیمونم چرا ۴-۵ سال قبل ازدواج نکردم.
۴-۵ سال قبل از نظر شغلی، اجتماعی، اقتصادی تامین بودم ولی همش امروز و فردا کردم.
حدود ۴-۵ ماهه فکر ازدواجم و دنبالشم ولی خیلی سخت گیر تر شدم.
امیدوارم این مورد که خواستگاری کردم جوابش مثبت باشه
برا من دعا کنید.     توکل به خدا

5 دیدگاه دربارهٔ «درمان خودارضایی فقط ازدواج است»

من ۲۶ سالمه
کار دارم ماشین دارم ولی خون ندارم نمیتونم هم خونه اجاره کنم بخاطر درامد پایبن ،
با این شرایط جرات نمیکنم حرف ازدواجو مطرح کنم ، هدفم از ازدواج ی همدمه ک همیشه کنارم یارم باشه
دعا کنین شرایط جور بشه

سلام ببخشید من فقط میخوام یه چیزی بگم اونم اینه که اولا خدا و پیامبرش خودشون تضمین کردند که خودشون روزی فرد متاهل رو میرسونن پس از این لحاظ نگران مسائل مادی نباشید و خانواده ها هم لطفا یکم توقعات شان را کمتر کنند و دختر خانوم ها اگر یک پسر خوب به خواستگاری شدن اومد بعد از تحقیق در مورد آن پسر و مطمئن شدن در مورد ایشان زیاد ناز نکنن.درضمن این مطلب را خطاب به اون طلبه پایه ۱۰ میگن شما که میگین زمان علامه حلی با جامعه الان فرق دارد کاملا در اشتباه هستید چون جامعه زیاد فرق اساسی نکرده است ولی آدمهایش هستند که فرق کردند و عقیده های مردم ضعیف تر شده است لذا در آن زمان مردم عقیده هاشون بسیار قوی تر بوده است نسبت به این زمان.حالا من زیاد نمی خوام توضیح مفصل بدم ولی میتونید برای توضیح بیشتر کامنت بگذارید تا من جواب بدهم و خلاصه اینکه اگه در شرایط جامعه همین زمان دو پسر و دختر پیدا شوند که عقیده های قوی داشته باشند و بر این یقین داشته باشند که خداوند خودش روزی فرد متاهل را تضمین کرده و میدهد اگر باهم ازدواج کنند به هیچ مشکلی برنخواهند خورد و تا آخر عمر هم از زندگیشان لذت می برند

سلام منم ۱۸ سالمه بر اثر فشار جنسی گاهی اوقات دست به خودارضایی میزنم و الآن میخوام ترکش کنم اما بعضیا میگن باید خویشتن داری بکنی. اخه خویشتن داری هم حدی داره. ازدواج جوونا رو خیلی سخت کردن لطفا برام دعا کنین بتونم در سن ۲۳ یا ۲۴ سالگی ازدواج کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *