دسته‌ها
جنب شدن محتلم شدن مسائل جنسی مسائل جنسی دختران

دلیل محتلم شدن در خواب

دلیل محتلم شدن در خواب

احتلام در خواب یه اتفاقیه که ممکنه برای همه بیافته . زیاد فرقی هم نمی کنه که شخص مجرد باشه یا متاهل . ولی در بین مجرد ها بیشتر اتفاق می افته .

وقتی به یک نفر فشار جنسی وارد میشه در حالت عادی میتونه اون رو تحمل کنه . اوج فشار جنسی بیشتر از چند دقیقه طول نمی کشه . اگه فشارهای متعددی به کسی وارد بشه و اون هم تحمل بکنه و نخواد که از راه نادرست با اون برخورد کنه بدن واکنش نشون میده .

موقع خواب یک دفعه اون فشار جنسی شروع به تخلیه شدن میکنه که همراه با رسیدن به اوج لذت جنسی هستش . محتلم شدن در پسرها معمولا با خروج منی همراه هست . در دخترها هم ممکنه مایعی از اونا خارج بشه . در دخترها به ندرت پیش میاد که اون مایع همراه با فشار و شدت به بیرون بریزه .

گنه

ddd

برخی از مراجع این مایع رو هم چون همراه با رسیدن به اوج لذت جنسی بوده نجس می دونن . بنابراین غسل جنابت بر دخترها هم واجب میشه و باید غسل کنند

برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به رساله مرجع تقلیدتون مراجعه کنید .

محتلم شدن ممکنه با دیدن خواب های س-ک-س-ی همراه باشه . ممکن هم هست بدون دیدن خواب باشه .

بنابراین بدن نیازی به تخلیه کردن فشار جنسی از راه نادرست نداره .

محتلم شدن چون غیر ارادیه گناه به حساب نمیاد . حتی اگه با لذت همراه باشه . ولی بعد از محتلم شدن حتما باید غسل جنابت بکنید . اگه این کار رو نکنید اصطلاحا به شما جُنُب میگن . و بدن شما نجس هست . یعنی نمی تونید نماز بخونید ، روزه بگیرید ، قرآن بخونید ، به مسجد برید و کلا عبادت خدا رو بکنید .

گنه

ddd

در پسرها حتما باید لباسی که به منی آغشته هست رو تمیز کنید . مثل لباسی که به ادرار یا مدفوع آغشته شده باشه .

زندگیتون پر از موفقیت و شادی و پوووووول

شاااااد باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *