دسته‌ها
ازدواج اطلاعات جنسی

رابطه جنسی برام عادی شده

سلام

از اونجایی که چند تا فکر بهتر از یه عقله . میخواستم این موضوع رو با هم مشورت کنیم :

چی میشه که یه زوج عمل سکس براشون بصورت یه وظیفه یا یه کار مکانیکی در میاد ؟

چرا بعد از یکی دو سال این کار عادی میشه ؟

هیچ بهش فکر کردین ؟!

اگه از هر متاهلی بپرسین که سکس چه نقشی میتونه داشته باشه تو ایفای آرامش زندگی 

نصف بیشترشون میگن که سکس فقط تا دو سالِ اول بعد از عروسی کیف میده و خوبه !

بعدش دیگه عادی میشه . مسائل مهم تری هم هست که باید به اونا رسیدگی کنی .

یعنی سکس میاد تو اولویت آخرِت !

من اینجور فکر میکنم که اگه زن و شوهر بعد

از عروسی شون افراط نکنن و گندشو در نیارن ؛ بهتره !

خودتون میدونید که روزای اول عروسی از بس بهشون مزّه میده و مدت بیس

سی سال هم تنهایی کشیده بودن افراط میکنن و روزی پنج شیش بار

(حیف که آمار دقیقـشو ندارم !! خخخ ) عمل فوق رو انجام میدن .

حالا اگه از همون اول تشنگی جنسی رو یه جوری تنظیم شده ،

همراه با برنامه ریزیِ بلند مدت انجام بدن ؛ اون دو سالی که میگن

سکس عادی میشه شاید بشه ده سال ! نـــــه ؟؟؟ اینطور نیست ؟

حالا خیلیاتون باز موضع نگیرید که یعنی چی ؟ این چه حرفیه ؟

یعنی سکسم نکنیم ؟ من میگم به بلند مدت فکر کنید ! یعنی اگه کلا هفته ای

یه بار میخواید ، ده روز یه بارش کنید ! که براتون عادی نشه !

یا اینکه در طول روز کارهای دیگۀ جنسی (غیر از دخول) انجام بدید .

مثلا کارِ سادۀ دست کردن تو موهای خانومتون ! یا بغل کردن و بوسیدن

(که از نظر خانوما کلی این کارا سکسیه ولی از نظر آقایونی

که به فلسفۀ هیچ یا همه چیز معتقدن سکسی نیس) .

فلسفۀ هیچ یا همه چیز : اینه که منِ آقا یا باید تا آخر سکس برم

( انزال ) یا اینکه هیچ کار نکنم ؛ چون فایده نداره و مفت نمی ارزه!

مثلا صبح که آقا از خواب پا میشه میتونه پنج دقیقه خانومشو بغل کنه

و بوسش کنه ، بعد بره سرِ کار . ولی چون پیش خودش میگه :

“من یا تا آخر سکس میرم ، یا دستش نمیزنم ” 

پس هیچ کار نمیکنه و زندگی جنسی شون ممکنه کم کم سردتر بشه.

این مثالم بذهنم رسید گوش کنید :

چلوکباب و جوجه کباب که جز بهترین غذاهای ما ایرانیا هست رو

( مخصوصا اگه خوب پخته نشه ) … نمیشه هر روز خورد . زود ازش زده میشیم !

( پرسنل کارخونه جات و بیمارستانا حرف منو خوب میفهمن . اونجا هر روز کباب میدن.

ولی اگه هر روز بخای بخوری سر یکی دو ماه زده میشی ). پس باید

روزای بیشتری خورش یا غذاهای دیگه سفارش داد . گرچه کباب گرونتره !

« به نظر شما اینطور بهتر نیست ؟ »

(موید و منصور باشید)

نظرات (۵۳) – نمایش (۳۴۴۸) – بخش نوشتن نظر

 

علی جون

رتبه‌دهی (۴۸ رأی)

  • يكشنبه ۲۰ فروردين ۹۶
  • ۲۲:۵۳
من با پست شما به شدت مخالفم

اول یه چیزی بگم در مورد اینکه فرمودید صبح همسرشون رو فقط بغل و بوس کنند

دوست عزیز بهترین زمان برای رسیدن به ارگاسم در انسان صبح هست چون بدن در صبح قدرت لذت بردن بیشتری داره پس به زوجها برای رسیدن به اوج لذت سکس در صبح پیشنهاد میشه

پس در صبح هیچ کاری نکردن اشتباه محض هست

دوم اینکه علت عادی شدن رابطه برای زوج ها زیاد بودن تعداد رابطه نیست بلکه چیزی که باعث عادی شدن رابطه میشه یکنواختی در رابطه هست

رسیدن به اورگاسم علاوه بر جسمی یک بعد دیگه هم داره و اون ارگاسم روحی هست که از ارگاسک جنسی مهمتر هست

این یکنواختی برای این هست که زوجها فقط به ارگاسم جسمی فکر میکنند و چون به ارگاسم روحی نمیرسند دیگه رابطه داشتن براشون عادی میشه

برای رسیدن به ارگاسم روحی باید مکان رابطه و نحوه شروع معاشقه و همچنین استفاده از پزیشن های مختلف در رابطه دائم تغییر کنه تا از یکنواختی رابطه جلوگیری بشه

شاد باشی

 

بانو

رتبه‌دهی (۱۲ رأی)

  • يكشنبه ۲۰ فروردين ۹۶
  • ۲۳:۰۹
یک. موافق نیستم. تکراری نشده.بعد پنج سال

دو.احتمالا زوجین با اخلاقیات هم مشکل دارن که تکراری شدن
سه.آمارهاتون غلطه
چهار.با پیشنهادتون مخالفم

 

دایی ناصر

رتبه‌دهی (۸ رأی)

  • يكشنبه ۲۰ فروردين ۹۶
  • ۲۳:۱۴
سلام

به نظر من اینطور نیست.

دلیل عادی شدن و … چیز دیگست.

 

سعید کرمی

رتبه‌دهی (۳۶ رأی)

  • يكشنبه ۲۰ فروردين ۹۶
  • ۲۳:۲۳

سوال کننده محترم شما فرمودین:

…یا اینکه در طول روز کارهای دیگه جنسی (غیر از دخول) انجام بدید . مثلا کارِ سادۀ دست کردن تو موهای خانومتون ! یا بغل کردن و بوسیدن (که از نظر خانوما کلی این کارا سکسیه ولی از نظر آقایونی که به فلسفۀ هیچ یا همه چیز معتقدن سکسی نیست.

پاسخ:

سوال جالبی هست که مدتها پیش خواسته ام مطرح بشه.بنده هم مجردم اما ازروی تخیل و اندکی مطالعه سرگذشت و سخن متأهلها چیزهایی در اینجا بگم:

راستش بله من موافقم با شما عمل جنسی تنها در دخول خلاصه نشه اگر هم دخول انجام گرفت بیشتر به سبب تحریکات دیگر و لمس اعضاهای دیگر هم باشه…مثلا طرف همزمان با دخول دستش توی موهای خانمش باشه تا ارضا میشه…یعنی لذت دخول از دو مورد سچشمه بگیره یکی دخول و دیگری لذت حاصل از لمس موهای زن که اولین محرک جنسی هست به نظرم.یعنی موها اول آدم رو تحریک می نمایند سپس اندام های دیگر زن.

بنده معتقدم تنها شاید برای تشریفات شرعی پرده بکارت زایل بشه در اون اوایل دخول انجام بگیره ولی سمت سوی لذت جنسی باید مدت زیادی روی یک عضو تمرکز پیدا کنه مثلا یکی دو هفته اول بیشتر با تماشای و خیره شدن به موها و دست انداختن و مالش موهای زن مرد ارضا بشه و حتما زن هم خودش با این نوازش موها به طور مرتب آنقدر تحریک میشه و پس با دخولی ساده به اورگاسم میرسه(من زن نیستم اما حدس میزنم)….هفته های بعد سینه های خانم نقش مرکزی اجرا کنه…از مالش آن(با عرض پوزش)ودیگر کارهایی که بر روی آن انجام میگره…شاید براتون عجیب باشه اما مثلا مرد میتونه آنقدر سینه های ناز زن رو نگاه کنه تا ارضا میشه(البته اگر مرد با احساسی باشه باید سیر نشه از نگاه کردن به انها و باید بعد ده دقیقه ارضا بشه)این روش میتواند مدت چند روز مورد استفاده باشه برای رابطه زوجها.هفته های بعد بعدی و روزهای بعدی مثلا بامالش بیست دقیقه سینه مرد و زن ارضا بشند…این جوری تمرکز روی یک عضو باشه تا مدتی منتهی انواع عملیات و فعالیت جنسی رو ی آن عضو انجام بگیره تا هر دو طرف ارضا میشند.سعی نمایند فورا دنبال دخول نرند بلکه با سینه و نوازش موها و گوش ها سکس را تجربه نمایند و در چند ثانیه های آخر برند دنبال دخول تا دخول طولانی مدت عادی نشه(که به نظرم برای مردهای گرم عای نمیشه).

ضمنا بنده معتقدم این جمله اشتباهه مه می گویند همسرم برام عای شده.نخیر.بنده قبلا هم در جاه های دیگر گفته ام که زن کهکشان ناشناخته ای هست که زوایا و مناطق جنسی و عاطفی آن هنوز و برای أبد ناشناخته خواهند ماند و باید مرد تا آخرین روز قدرت جنسی با خانمش دنبال اونها بگرده در گوشه به گشه جسنم زن.اصلا احسن الخالقین اونها رو آنقدر جذاب اما ناشناخته طراحی نموده است که نگو…برای مثال موهای زن خودش اولا تا یک ماه اول تنها بشین و به اونها نگاه کن سیر نمیشی از بس زیبا هستند…موهایی که با گوشواره و زیر گردن صاف ترکیب زیبایی می سازند!!!!.گوشهای زن خیلی دلفریبند وقتی موها روی ان میفتند یا حتی موها رو کنار بزنین گوشها باز هم زیباییشان رو جلوه میدند…عضوی که ساده به نظر میرسه اما لمس و مالش مرتب آن نقطه جنسی فوق العاده برای ارضا شدن مرد بویژه زمانی که گوشواره طلا در آن با موهای طلایی ست بشه.وایی.واییی.آقایون متأهل غافل نشین ازینها…بی احساس نباشین لطفا.

دستان نرم و گرم زن که اونم نقاط هیجان انگیزی هستن که برق جنسی و عاطفیشان آدم ها را مانند برق فشار قوی  تکان میدهد  و اگر زیاد آنها را نگهداری گرمایی دست همسر قبلت را مانند برق فشار قوی از جا در میاره!!!!.پس چطور عادی میشه تا آخر عمر؟اصلا عادی نمیشه.چشمها چی؟عمق کهکشان وجود زن!!!!!!!!!!!!!!!!.میلیاردها ساعت بشین چشمای نازش نگاه کن و با هر حالتی از گریه.خنده.عصبانیت.اخم.کلایه.عشوه و…باز هم لذت بی پایان دارند…سینه ها چی؟عضوی نرم و لطیف از بدن خانمها که جذابیت جنسی در آن موج میزند علاوه بر آن نرمی و لطافت آن هم مرکز لمس عواطف زن هست(لمس سینه بار عاطفی هم داره).

وبدینترتیب شما خودتان بقیه عضوها را حدس بزنید کمه چه استعداد و پتانسیل بالقوه دارند برای سیراب نمودن لذت جنسی و عاطفی همدیگر…

تا پایان عمر اگر بگردی باز هم کهشان ناشناخته و ساخته دست خالق راه باز گذاشته برای تداوم راه طراوت عشق و سکس!!!!!!!!!!

تبارک الله!!!!.واقعا تبارک الله!!!!.

 

علی

رتبه‌دهی (۱۵ رأی)

  • يكشنبه ۲۰ فروردين ۹۶
  • ۲۳:۴۰
خب این عادی شدن و حذف لذت اولیه به مغز انسان ربط داره دیگه مثلا من چند سال پیش موبایل پرچم دار نداشتم همیشه رو دلم بود وقتی گرفتم تا یکی دو ماه خیلی حال کردم بعدش عادی شد و تفاوتی با موبایل قبلیم نداشت یا ماشین ۶ ماه و یک سال اولش حسابی کیف می ده اما بعدش دیگه کاملا عادی می شه

رابطه جنسی هم دقیقا همون طوره برای درصد بسیار بالایی از افراد حدود ۱ تا ۲ سال بسیار جالبه و کیف می کنن بعدش یک چیز عادی می شه براشون
درباره ی راه حلش بهتره آدم  هدف های ازدواج رو فراتر رابطه جنسی بزاره
 عشق و آرامش و پیشرفت رو اولویت قرار بده مثلا من دوستام رو می بینم دعا می کنن زود تر ازدواج کنن و رابطه جنسی برقرار کنن خب این کار به نظرم اشتباه هست وقتی رابطه جنسی اولویت اول باشه بعد از مدتی که گذشت از ازدواج ادم از همسرش سیر می شه و سایر نقاط براش کمرنگ می شن

 

اناهید

رتبه‌دهی (۲۱ رأی)

  • يكشنبه ۲۰ فروردين ۹۶
  • ۲۳:۵۷
شما یه غذایی رو هر روز و هر شب و هر صبح بخوری بعد از یه مدت حست به اون غذا چیه؟اینم حکایت همونه‌.

 

….ندا….

رتبه‌دهی (۳ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۰۰:۵۲
من از هر چیز جدیدی متنفرم. چیزای تکراری خوبن. اتفاقات جدید تا مدت ها گیجم میکنه. عادت کردن خوبه. برای من، تجربه مکرر و چندین باره یه اتفاق و عمل، راه رو برای درک و هضم ماهیت اون اتفاق هموار میکنه. در مورد غذا حتی. باید متوالیا بخورم تا بعد از مدت ها متوجه بشم نظرم چی بوده در واقع. میخوام نتیجه گیری کنم که تکرار بد نیست. در مورد این بحث خاص، تکرار باید رابطه رو به جزءی از بدن آدم تبدیل کنه.

 

….ندا….

رتبه‌دهی (۴ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۰۰:۵۴
توی این بحث خاص در مورد تکرار، وقتی به اهمیت تکرار پی می بریم! که توجه داشته باشیم رابطه جنسی غریزیه و مثلا برخاسته از هنروری و تجمل نیست!! مث نفس کشیدن. که خب طبیعتا نمیشه نفس نکشید

 

مژگان خطاب به سوال کننده و بعضی خانمها…

رتبه‌دهی (۱۷ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۰۰:۵۷
دقت کنین خانمها سعید کرمی اینجا نظر میده  و مدام از چی و چی حرف میزنه…اینها همگی ادعای هستند.دروغه.او مرد بسیار گرمی هست که سخته بهش اعتماد کرد برای ازدواج.جناب کرمی مطمئن نیستم ولی احساس می نمایم کسی از خانمها نظرت رو قبول نداره.(شایدم یکی دوتا خانم فقط قبولش داشته باشند بعضی نمی دونم).جناب سعید کرمی شما اول خودت چشمت رو در برابر نامحرم و زن و دختران ببند تا درست بشی.  

شما هم تایید کنین خانمها و او را نصیحت کنین تا شاید آدم چشم پاکی شد انشاء الله.چیزهای عجیبی اینجا میگه خدا رحم کنه این تخیل هایی که اینجا نوشته روزی سبب نشه دچار گناه بشه….

 

گلابی !!

رتبه‌دهی (۷ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۰۱:۱۰
سلام

عادی نمیشه
به نظر من اگه رابطه جنسی خوبی داشته باشی زندگی بانشاطی داری و برعکس
شاید کمتر بشه
اونم به دلایل مختلف مثلا :
خستگی
بچه
و …
 وگرنه رابطه همونه

 

دایی ناصر

رتبه‌دهی (۱۴ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۰۱:۱۰
یعنی این سعید کرمی رد داده اساسی …

ولی خیلی خندیدم، بهت لایک دادم.
اها راستی من یکی از کسانی هستم که تا حالا تو تمام پستهات بهت افتضاح داده بودم.
این اولین بار بود که عالی رو گرفتی.
آفرین.
درضمن هیچوقت پستهای طولانی رو نمیخونم که این دفعه استثنا خوندم.

 

یک خانم بسیار محترم به سعید کرمی

رتبه‌دهی (۷ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۰۱:۱۴
شما باید شاعر میشدی

 

ذ،ر

رتبه‌دهی (۲ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۰۲:۳۸
بزار خیالت رو با همین جمله راحت کنم؛( نداشتن اموزش و نحوه ى تربیت خانواده)

 

یه دختر خانواده برتری به سعید کرمی

رتبه‌دهی (۱۲ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۰۳:۵۷
تو ذهن تو زن با خدا یکیه. نعوذ بالله از زن خدا ساختی

 

تاموس

رتبه‌دهی (۱۱ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۰۸:۰۹
عادی نمیشه

ولی چون میتونند به هنگام نیاز خودشون رو سریع ارضا کنند
چندان مسئله جنسی فکرشون رو همانند مجردها درگیر نمیکنه
غریزه جنسی مثل تشنگی میمونه
اگه شما همیشه آب در اختیارت باشه
به محض تشنگی خودتو سیراب میکنی
لذا نه معنای تشنگی رو زیاد میفهمی و نه لذت آنچنانی از آب خوردن میبری و آب خوردن یه چیز عادی و طبیعی برای شماست
ولی اگه مدتها آب نداشته باشی و تشنگیت زیاد بشه
طوری میشی که دائم ذهنت درگیر آب میشه
گاهی این قدر شدت پیدا میکنه
دوست داری کل آب دریا رو قورت بدی
در حالی که با یه لیوان آب سیراب میشی
پس تا وقتی که این غریزه در وجود انسان هست هیچ وخ از این مسئله دلزده نخواهد شد
یکی از دوستام ده ساله ازدواج کرده سه تا دختر داره
ده روز از خانواده دور بود گفت که خیلی این اواخر بهم فشار اومد
گفتم برای چی؟
گفت به خاطر این که از خانمم دور بودم منظورش مسایل جنسی بود
البته کسی که میخواهد برای رابطه جنسی فقط ازدواج کنه خیلی اشتباه میکنه
این که گفتید رابطه جنسی از اهمیتش کم میشه
اساسا از ابتدای زندگی هم نباید همه چیز رو در رابطه جنسی دید

 

هستی

رتبه‌دهی (۲۹ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۱۳:۴۸
به سعید کرمی

خدا روز قیامت یقه تو میچسبه میگه ۲۳ سالگی بهت کار دادم تحصیلات عالیه داشتی قیافه جذاب داشتی(به گفته خودتون) تا ۳۵ سالگی چیکار میکردی که زن نگرفتی؟؟ فقط بلد بودی بری خانواده برتر بانگ تبارک الله تبارک الله سر بدی!!!هان؟؟

براتون نگرانم از ته دل….

 

سعید کرمی به دایی ناصر

رتبه‌دهی (۳ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۱۵:۱۳
سلام…خیلی مخلصیم دایی جان…خخخ.

شما اصلا افتضاح هم رأی بزنی به نظرهامون بازم قبولت داریم دایی ناصر.

 

سعید کرمی به یه دختر خانواده برتری

رتبه‌دهی (۴ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۱۵:۱۹
نعوذ بالله.چرا خدا بسازم؟نخیر…

بنده از زن زیباترین و جذابترین مخلوق ساخته ام که خالق اون رو ساخته است تا در کنار مرد آرامش و رحمت و لذت عاطفی و جنسی را با همدیگر تجربه نماین.

 

سعید کرمی به هستی

رتبه‌دهی (۳ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۱۵:۲۴
البته شوخی می کنم میگم قیافم جذابه.نخیر قیافه معمولیه .خخخ.

اما بله باهات موافقم…روز قیامت خداوند قهار به دیر ازدواج کردنم گیربده بیچاره میشم. اگر گیر بده نمی تونم نجات پیدا کنم…
خدا رحم کنه…
ببینیم چی میشه تا دو سه سال اینده کیس مناسب گیر بیارم…انشالله…بتونم همسر انتخاب نمایم…

 

مطهره

رتبه‌دهی (۱۸ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۱۸:۱۶
به سعید کرمی                               شما کلا تو توهمی داداش….اوضاع شما داغونه…من نمیفهمم این اقا که اینقد لالایی بلده چرا زن نمیگیره که کلا حیا نداره بابا حیا  فقط واسه زن نیس که…مردم باید یه مقداری حیا داشته باشه…درسته اینجا فضای مجازیه ولی ادم هر چی به ذهنش میاد که نباید به زبون بیاره!!!یه فکری به حال خودتون کنین اقای کرمی..

 

یه بد بین

رتبه‌دهی (۵ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۱۸:۵۱
واقعا واسم جای سواله؟؟؟

اینکه چرا بیشتر کسایی که میان اینجا فکر میکنن هدف ازدواج فقط رابطه جنسیه !!! 😐
خب گیریم که تکراری شده و حالا که سیر شدیم دیگه زندگی مشترک هیچ معنیه دیگه ای نداره!!!!!!!
من مخالف یا موافق سوال شما نیستم ولی مخالف دید شما هستم.
به نظرم بهتره قبل ازدواج آدم به این چیزا هم فکر کنه که اگه رابطه جنسی واسم عادی بشه از ازدواجم پشیمون میشم؟؟ اگه جوابتون بعله است هیچ وقت ازدواج نکنین بهتره.
😐

 

پسر پادشاه

رتبه‌دهی (۱۹ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۱۸:۵۵

به سعید کرمی

احساس میکنم شخصیت بسیار ضعیفی داری.که تا بحال در طول زندگی ندیدم.بعلاوه مشکوک هم میزنی حال بگذریم دربارش توضیح بیشتری نمیدم!

یه جاهایی نظراتی میدی که واقع منزجر کنندست.یاد بگیر حالا هر جور شخصیت و روح و روانی هم که داری.با تامل بیشتر کامنت بذاری.

از کل زندگی و دنیا ذلیلانه فقط به یه **** فکر میکنی.

معلوم نیست نظر میذاری یا مطلب یا رمان ****ی

معلوم هست چکار میکنی؟حالت خوبه؟

شک نکن دختر ها هم پسر ضعیف و **** رو نمیپسندند.

با خودم میگم چی میگه سعید با کی کار داره ! نکنه زن پرست شده … ول کن برادر من کجا میری با این سرعت!!!

اگه گیرت زن گرفتنه … ازدواج کن تو که میگی مشگلی هم نداری.

بیشتر از این سوژه نکن خودتو

 

آرمیتا

رتبه‌دهی (۱۲ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۱۸:۵۶
فقط کامنت سعید کرمی 
 
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
 
 
واقعا همچین مردایی هم وجود دارن عااایا !!
 
ببینم نکنه روحی 😂😂😂
 
ای خدا نگم چیکارت کنه یه ساعته دارم میخندم مامانم میگه به چی می خندی درس نمیخونی خخخخخ
 
برادر من هر چه زودتر اقدام بنمااااا
شاااااد باشید

 

الی خانوم

رتبه‌دهی (۸ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۱۹:۲۸
طبیعیه هیجان رابطه طی ۶ ماه تا ۳ سال کم می شه افت می کنه
رابطه برای دوامش به چیزای دیگه ای نیاز داره ازینجا به بعد
یعنی مهم ترین عامل : صمیمیت
من فکر می کنم اگر صمیمیت عاطفی بین زوجین نباشه فاتحه ی اون زندگی خونده است
یه بخشش مهارت رفتاری – یه بخششم از اول باید می بود . به نظر من یه جور کشش روحی اگر باشه این صمیمیته بخش زیادیش تضمین شده است
دیدی بعضیا خودشونو خفه می کنن آدم حس خوب بهشون نداره ولی بعضیا چه ساده به دل میشینن همونجوری که هستن
هیجان جنسی رو هم بعد مدتی باید ایجاد کنن رفرش کنن رابطه رو

 

فرزانه به سعید کرمی

رتبه‌دهی (۵ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۱۹:۳۷
آقای کرمی ببخشید یه سوال امیدوارم دلخور نشین:

باعرض پوزش چیزهایی که ایناج نوشتین آیا خودت رعایت می کنین؟آیا خانم خودتان براتون تکراری و عادی نشده؟نکنه خیابون دزدکی و بدون خبر و در غیاب خانمتان چشم چرانی می کتین؟
چند ساله ازدواج کردین که میگین همسر نباید عادی بشه.من حدسم اینکه هنوز دو سه سالی هست تازه ازدواج کردین با خانمتان زندگی می نمایین…وگرنه میترسم بعدها دروغ بگین و گول شیطان بخورین.

 

به سوال کننده

رتبه‌دهی (۱۹ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۲۰:۱۹
من یک بار جدا شدم و دوباره ازدواج کردم. با کمال اطمینان می تونم بگم اون رابطه ای که تکراری میشه که

-تنوع نداره
-یکی از طرفین خودخواهه و خواسته های اون یکی برآورده نمیشه. تذکر و تکرار هم فایده نداشته.
-یکی از طرفین شور و هیجان از خودش نشون نمیده و موقع رابطه بی حرکت میفته .
-هرگز در مورد رابطه با هم صحبت نمی کنند.
-کلا رابطه یک چیز فرعی تو زندگیشونه.

وقتی آدم بیرون تختخواب با طرفش مشکل داره، برای رابطه هم بهش کششی نداره پس صرفا از سر وظیفه برای خانمها و تخلیه برای آقایون رابطه ایجاد میشه که به لحاظ روحی به هیچ عنوان راضی کننده نیست.
ولی وقتی کسی رو دوست داری. از لحاظ عاطفی بهم دلبسته هستین و هم رو درک می کنید. بیرون تختخواب هم در مورد رابطه و خواسته هاتون با هم صحبت می کنید و رابطه تبدیل میشه به یکی از عناصر اصلی که بین شماست.
در واقع هم همین طوره. تنها چیزی که زن و شوهر رو از دوتا همخونه یا خواهروبرادر متمایز می کنه وجود رابطه جنسیه. بنابراین دو نفری که که رابطه براشون مهم باید با هم ازدواج کنند وگرنه در ازدواج با افراد سردمزاج اون یکی داغون میشه.
من الان ده سال از ازدواج دومم میگذره و همچنان این رابطه هیجان خودشو داره.

 

*احمد*

رتبه‌دهی (۹ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۲۰:۲۴
به سعید کرمی

فکر کنم سعید آقا شما توی فکر و خیالات خودت زن های زیادی داری و هرشب با یکیشون  میگذرونی در حقیقت واسه خودت یه حرمسرا ذهنی ساختی به خاطره همینه ازدواج نمیکنی

 

مهلا

رتبه‌دهی (۹ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۲۰:۴۸
چرا برای اثبات ادعاتون مسائل جنسی رو با غذا خوردن مقایسه میکنید؟!

چرا با آب خوردن یا مثلا نفس کشیدن مقایسه نمیکنید؟!
اینهمه سال آب خوردیم، نفس کشیدیم، یکبار ازش خسته شدیم؟! ازش زده شدیم؟!
برامون تکراری و یکنواخت هم نشده.

 

سعید کرمی به *احمد*

رتبه‌دهی (۲ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۲۳:۲۵
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.خیاله دیگه گاهی آدم رو مبتلا می کنه.خخخ.

البته خترج از شوخی شرایط پیش بیاد ازدواج می کنم ببینیم دختر مورد نظر پیدا میشه یا خیر…خخخخ.

 

سعید کرمی به پسر پادشاه

رتبه‌دهی (۶ رأی)

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۲۳:۳۷
داداش ارجمند قرار نیست که آدم از جذابیت و زیبایی زن تعریف کرد دیگه همه چیز رو هم ببازه…قرار نیست ضعیف النفس باشی…اصلا…شاعران و هنرمندان چقدر از زیبایی زن تعریف نموده اند…آیا ضعیف النفس بوده اند؟ضعیف النفس بودن این نیست که محو زیبایی و جذابیت همسرت بشی چون این سبب میشه کانون خانواده گرمتر بشه.

ضعیف النفسی یعنی اینکه زن بگیری ولی بری با خانم های دیگر ارتباط برقرار کنی و همسر خودت رو فراموش نمایین.ضعیف النفس یعنی اینکه کنار خانمت توی خیابان قدکم برنی و چشم چرانی کنی در بغل او.
ضعیف النفسی یعنی اینکه همسرت به مادرت بی احترامی کنه اما شما بی توجه باشی…
و…
…و…
اینکه بیام اینجا از جذابیت زن و عدم عادی شدن روابط عاطفی و جنسی سخن بگوی دلیل نیست بر ضعیف النفس و…بودن. 
ضمنا بحث این نیست که تنها به زن فکر کنم.چه بخوهای چه نخواهی وجود مرد با زن تکمیل میشه و وجود زن هم با مرد تکمیل میشه…

 

مهناز به سعید کرمی

رتبه‌دهی

  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶
  • ۲۳:۴۱
نظری که در پست دیگر گفتم اینجا هم دوباره سفارش می کنم به آقای کرمی:

خدا کنه روابطت با خانمها در بیرون و محیط کار شرعی و بدور از گناه باشه جناب سعید کرمی…

خدا بهت رحم کنه چون واقعا گرمی…از نوشته هات معلومه.خیلی گرمین…
با عرض پوزش قدرت میلی جنسیت خیلی فوران میکنه.
سه همسر باز هم برات کافی نیست.
در معرض تهیدیات شدید دام شیطان هستین…خدا بهت رحم کنه.

 

به سعید کرمی

رتبه‌دهی (۴ رأی)

  • سه شنبه ۲۲ فروردين ۹۶
  • ۰۰:۲۸
آقا سعید تو رو خدا ازدواج کن.

اگه واقعا انقد به زن ارادت داری…پس به دستش بیار.
زن بگیر…جان من…خواهش میکنم…من یکی از ارزوهام اینه شما ازدواج کنی..خخخخخخ
آخه حیفه این تخیلات زیبای تو نیست؟؟
فقط تو رو خدا بیا خبر ازدواجتو بهمون بده. بخدا من بال در میارم.
پس چرا تلاشی نمیکنی ک ازدواج کنی؟؟
دیگه وقتشه…دست به کار شو…

 

سعید کرمی به پسر پادشاه

رتبه‌دهی (۲ رأی)

  • سه شنبه ۲۲ فروردين ۹۶
  • ۰۱:۰۳
عبارات و جمله هایی که اینجا به کار بردم در نظر هام منظورم تاکیید بر تحکیم روابط بین زن و شوهر هاست از طریق ایجاد تنوع در روابط عاطفی و سکسی  وگرنه اینگونه نیست که بنده به خاطر سبکسری و ذلیلانه بیام اینج نظر بدم داداش عزیزم.

البته نظر شما هم محترمه…

 

فرناز

رتبه‌دهی (۳ رأی)

  • سه شنبه ۲۲ فروردين ۹۶
  • ۰۱:۴۱
من تو دوستام که متاهل هستند هیچ وقت نشنیدم بگن عادی شده.. چه اونی که ناراضی یوده همچنان ناراضی و میگه عادی نمیشه.. چه اونی که راضی هست.. میگه عادی نشده خیلی هم عالیه..
این که نیازه درست ولی به نظرم شبیه اب و نفس نیست چون ما با اب خوردن و نفس کشیدن لذت نمیبریم که اینا رو باهم مقایسه میکنید..

 

رومینا

رتبه‌دهی (۶ رأی)

  • سه شنبه ۲۲ فروردين ۹۶
  • ۰۱:۵۸
نمیدونم

امااااا
بنظرم بدترین قسمت ازدواج اینه ک  قبلش نمیفهمی
طرفت سرده یا نه؟
ب سمتت میل داره یاااا نه
هیجااانی داره یا همش رفع تکلیفه

 

فرهاد

رتبه‌دهی (۱۰ رأی)

  • سه شنبه ۲۲ فروردين ۹۶
  • ۰۲:۲۵
به سعید کرمی

حجب و حیا داشتن فقط برا خانوم ها نیست

تراوشات و تخیلات ذهنی خودتو بی پروا و بی حیا کامنت میکنی غالبا.
رعایت کن.هزار بار هم بهت گفته شده.
حیا و نجابت تو اکثر کامنت هات در پست هایی که با موضوع زناشویی و از این دست گذاشته میشه وجود نداره.
مشکلتم در اینکه ازدواج نکردی با توجه به اینکه میگی شرایط مالیشو دستکم داری.بخاطر اینه که به شدت تنوع طلب ذهنی و فکری هستی و وسواسی در انتخاب کردن همسر که بخاطر این ذهنیت ها و خوراک های فکری و تخیلاتی هست که به خودت دادی.
 از ناخن پا گرفته تا ی تار مو میرسی به تحریک و ****
جنس زن واست فقط در یک چیز خلاصه شده ولاغیر  … چیزی که به هیچ وجه نمیتونی منکرش بشی.
والا من و خیلی دیگه از دختر پسرایی که اینجا هستند هم گرم هستند یا حداقل فکر میکنند.
نگاهت به جنس زن خیلی سطحی و نازل و جاهلانه است.
گاهی هم چنتا حرف قشنگ قاطی حرفات میکنی که اتفاقا از اون ها هم میرسی به همون یک چیز !!!
منکه پسرم از نوع نگاه تک بعدی و صرفا جنسیت به جنس زن … حالم بهم میخوره … دیگه خانمها بماند.
بگذریم از بعضی ها که ممکنه نگاه صرف خنده و سرگرمی داشته باشند به حرفات در اینجور پست ها.
اما به لحاظ ارزش های انسانی و معرفتی نگاهت به جنس زن خیلی نازل و بی مقدار هست.

 

سعید کرمی به فرهاد

رتبه‌دهی (۷ رأی)

  • سه شنبه ۲۲ فروردين ۹۶
  • ۱۰:۵۲
فرمودین:

بخاطر اینه که به شدت تنوع طلب ذهنی و فکری هستی و وسواسی در انتخاب کردن همسر که بخاطر این ذهنیت ها و خوراک های فکری و تخیلاتی هست که به خودت دادی.
پاسخ:
مواردی که فرمودین تاثیر چندانی نداشته و ندارند توی قضیه ازدواجم برادر أرجمند و یاگر هم داشته باشند میشد اونها رو از طریق روان شناختی حل و فصل نمود.برای ازدواج تنها دلیل مادی یعنس شرط کار نیست!!!!!!!!.یک سری موقعیت روحی واجتماعی و پختگی خود شخص و…هم باید مستعد باشند که فعلا اونها در دسترس نیستند.
فرمودین:
جنس زن واست فقط در یک چیز خلاصه شده ولاغیر  … چیزی که به هیچ وجه نمیتونی منکرش بشی.
یا گفتین
نگاهت به جنس زن خیلی سطحی و نازل و جاهلانه است.
گاهی هم چنتا حرف قشنگ قاطی حرفات میکنی که اتفاقا از اون ها هم میرسی به همون یک چیز !!!
پاسخ بنده:
نمی دونم چرا تا چند کامنت درباره جذابیت زنان میگن فورا عده ای اعتراض می کنند کمه بابا چی و چی…البته من از اعتراض و نقد دلخور نمیشم و دوست دارم باشه اما با دلیل باید مطرح بشه نه جنبه اتهام و احساست گرایی داشته باشه.هنگام بحث درباره زیبایی زنان و جذابیت آنان قرار نیست خشک و بی احساس حرف زد…خود پست و سوال طرف اینگونه می طلبه که درباره مسایل جنسی حرف زد و گاهی بدون تعارف باید مسایل رو گفت البته می پذیرم شاید رک گویی بنده کمی مشکل دار باشه اما یادتان باشه خود موضوع اقتضا می نماید که درباره میل جنسی و عاطفی حرف زد و این طبیعی هست چون میل جنسی و عاطفی ریشه بسیار قوی دارد و لازمه از زوایای مختلف بهش پرداخته بشه و معنای این نیست اگر کسی مرتب کامنت گذا حتما نگاه یک بعدی دارد.من منظورم شما نیست اما پسرانی هسان اینجا نمیتونند چهارتا جمله منطقی و راه حل بیان نمایند و ادعا دارند که نگاه تک بعدی ندارند به زن اما برو بیرون اخلاقشون رو نگاه کن سه چهار تا دوست دختر دارند متأسفانه(البته منظورم شما نیست در کل می گویم).آخه همینکارها و همین طرز فکر افرادی مانند شما هست که خانمها می گویند بعضی آقایون بی احساسند یا احساس خود را بیان نمی کنند.ضمنا بنده در کنار میل جنسی از وجود ارامش و عاطفی هم سخن گفته ام.از جمله اینکه بعد از اینکه مرد ارضا شد قرار نیست فورا زن را ول کنه بلکه به تداوم تجریه عاطفی بپردازه که در وجود زن هست.همچنین من از اخلاق و معنویت سخن گفته ام در نوشته ام.اینکه می فرمایین زن تنها در میل جنسی خلاصه میشه سخنت بی دلیل است نوعی برچسب زدن.
سعی کن استدلال نمایین در نوشته هات و گرنه همه که بلدن برچسب بزنند یا طرف را متهم و محکوم به نگاه نازل به زن نمایند…اینکه بگین از لحاظ ارزش انسانی و معرفتی برام نازل هست باید دلیل بیاوری و گرنه همه میتونند طرف را متهم نمایند.
همچنین بنده اگر نگاهم  به زن تنها در سکس خلاصه میشد باید ده سال قبل ازدواج می کردم و بارها در مجردیم دنبال زنان تن فروش میفتادم(البته نمی خوام از خود تعریف نمایم نخیر بلکه منظورم چیز دیگری هست)نخیر.بنده تا این سن ازدواج نکرده ام چون میدانم زن تنها میل جنسی نیست بلکه مردی مانند بنده باید پخته بشه.عاقلتر بشه و یک یرس شرایط عاطفی براش فراهم بشه بعد ازدواج کنه.
شما یه جمله و عبارت بیار از نوشته های بنده که نشون بده نگاههم به زن نازل هست!!!!ممنونم میشم.پس نباید بدون دلیل و از روی احسات بگین اقای کرمی نگاهش تک بعدی هست.دلیل بیار بفرما من در خدمتم.
 

 

سعید کرمی

رتبه‌دهی (۵ رأی)

  • سه شنبه ۲۲ فروردين ۹۶
  • ۱۰:۵۶
البته منظورم کابر مخصوصی نیست اما بعضی آقایون می گویند ول کن سعید …آنقدر به زن نباید بها داد.و نباید از زیبایی زن تعریف نمود نباید به اونها حل گذاشت…و…همین ادعاها دارند اما متأسفانه برو بیرون اخلاقشون رو نگاه کن دو سه تا دوست دختر دارند…در بعضی مکا نهای عمومی هم متلک جنسی و غیر جنسی میندازند به زنان و دختران…

باور کنین دیم از اینها خیلی دیده ام…

 

سعید کرمی به به سعید کرمی

رتبه‌دهی (۲ رأی)

  • سه شنبه ۲۲ فروردين ۹۶
  • ۱۱:۰۶
ممنونم لطف دارین…ببینیم چی میشه…خداوند کمک باشه خانمی خوب توی اینده گیر بیاد..فعلا سوژه ای ندارم و کسی مد نظرم نیست.

 

رتبه‌دهی (۱۱ رأی)

  • سه شنبه ۲۲ فروردين ۹۶
  • ۱۵:۲۸
نمیدونم چرا اینقدر به سعید کرمی میتوپن و میگن کسی حاضر نیست با تو ازدواج کنه و تو چشم چرونی و فلان.ولی نظر من اینه که ایشون فقط خیلی با احساسن و مشکل دیگه ای ندارن.حرفهاشون بیشتر بعد احساسی داره تا جنسی.من خودم همیشه بهشون عالی میدم.از این هم که میبینم مردی هست که بجای میل جنسی احساساتیه خیلیم خوشحال میشم

 

بنیامین

رتبه‌دهی (۵ رأی)

  • سه شنبه ۲۲ فروردين ۹۶
  • ۱۷:۱۴
سلام دوستان، وقت بخیر
 ویدیویی از TED
این ویدیو در مورد موضوعی که مطرح شده صحبت می کنه و خیلی هم جالب و جای بحث داره، خانم الی عزیز حرفتون رو می فهمم در مورد صمیمیت ولی واقعیت وسیع تر از اینه
 دوستی در مورد یکنواختی گفتن، بله حرفشون درست، تا حالا شنیدین که مثلا کریستسن رونالدو از گل زده خسته بشه؟! نه! چون هر بار با تلاش و روشی جدیدتر گل می زنه،
به نظر من چیزی که بیل گیتس رو به حرکت می ندازه صرفا پول نیست بلکه می تونه چیزهای درونیش مثل میل به خلق کردن، میل به ارزشمند بودن و.. باشه این نیازها عمیق ترند  شاید اگه سکس به اون مرحله برسه و عمیق بشه این کرختی کم تر توش به وجود بیاد در گذر زمان، یادم تو کتاب دکتر فرانکل، انسان در جستجوی معنی یه جاش میگه تو اردوگاه ها آدما دیگه نیازهای اولیشون هم از بین رفته بود. تو اردوگاه ما با وجود اون همه مرد برعکس زندان ها که شاید تجاوزی رخ بده هیچ چیزی رخ نمیداد نیازهامون انگار مرده بود، ولی من تو اون موقع یه روز که داشتم راه می رفتم روی برف با تمام وجودم یاد همسرم افتادم که دوست داشتم و دارم. این حس انقدر عمیق که تو اون شرایط روحی و جسمی که توش بودم هنوز زنده مونده بود
به فرناز و ندا
یه جمله دیل کارنگی داره که باحال! میگه یکی از  بهترین موهبت ها شاد بودن با چیزهای به ظاهر کوچیک، کی گفته نمیشه از نفس کشیدن و غذا خوردن لذت برد! یکی از بهترین راه هاش اینه ککه هرکاری رو آهسته انجام بدی، غذا که می خوری، فقط غذا بخوری! با تمام وجودت حس کنی مزش و بوش رو، شکر گذارباشی!
درضمن آدم های متعالی حتی راه رفتن، نشستن، خندیدن و… هم فرق داره با آدم های دیگه! سکس که جای خود داره براشون

یک پاسخ به «رابطه جنسی برام عادی شده»

سوال من اینه واقعا آدم چطور میتونه رفتار کنه که این اتفاق عادی نشه؟
یعنی منظورتون از خلاقیت توی رابطه چیه ؟
واقعا یکی دو روز نیست بلکه سالها زندگیه
کاش بیایم واضح بگیم خلاقیت توی رابطه چیه؟
حس می‌کنم هممون واقعا به آموزش جنسی نیاز داریم که توی همه موقعیتها به بهانه حیا ازمون دریغ شد
درحالی که حیا جای درستش خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *